Ja ik snap dat ook nog niet helemaal Ik heb ze wel liggen maar weet niet of ik ze ga gebruiken of het eerst op zijn beloop laat gaan...
Hier nooit ovulatietesten gebruikt! Denk ook niet dat ik dat de eerste 3 rondes zou doen, maar zeg nooit nooit. Tegen die tijd ben ik mevrouw ongeduld zelve i guess. Wij zijn een weekendje weg, dochterwaa al vanaf maandag met mijn ouders op vakantie en man en ik zijn sinds gisteren aangeschoven. (Veel gewerkt, dat was mijn remissie haha.) Vandaag vrijgezellenfeestje gehad van een vriendin en nu net weer terug gereden. Druk weekend! Morgen lekker zwemmen met mijn meisje!
Ik ben vannacht ongesteld geworden zoals ik had verwacht (zelfs 1 dag vroeger). Op naar ronde 2 met 7 oktober als NOD. Wil jij dit aanpassen @Nina Sanders ? Ik gebruik ook geen ovulatietesten. Laten het eerst zo zijn beloop gaan. @LaQueen geniet van jullie weekend weg!
@Spectre kan nog alle kanten op. Bij de eerste testte ik pas een dag of 3 na mijn NOD positief. Bij de 2e heb ik sowieso tot na NOD gewacht met het testen. Die ovulatietesten vind ik niets. Ik ga denk ik wel gelijk weer temperaturen. Ik ben soms wel een beetje jaloers op iedereen die al bezig is. Wij zouden zo graag al willen beginnen maar helaas moeten we nog 2 maanden wachten. Hoop dat we snel na de operatie kunnen beginnen. Hier zijn we ondertussen druk aan het inpakken. Over 5 weken moeten we ons huis uit en gaan we voor 7 weken naar landal. En dan krijgen we de eerste week van december eindelijk de sleutel van ons nieuwe huis.
Ik gebruik wel ovulatietesten, maar eigenlijk alleen om erachter te komen of ik überhaupt wel ovuleer. Tot nu toe nog geen positieve gehad (gebruik het nu 3 maanden). Dus niet echt een positieve ervaring, maar misschien heb ik gewoon geen eisprong.
Nog geen teken van enige cyclus... Grrr aaah Maar! We zijn bijna uit de luiers! Alleen snachts nog... Oh en gisteren moesten de zijwieltjes van de fiets. (nu bezemsteel aan bagagedrager om der overeind te houden en stiekem loslaten af en toe) Wauw wat wordt ons kleine meisje al groot.
Deelnemerslijst ♥ Zwanger worden najaar 2018 ♥ Gestart Naam / leeftijd / hoeveelste kindje / hoeveelste ronde / NOD datum ♥ Nina Sanders - 28 - 2e kindje - Ronde 3 - NOD ? ———————————————————————————————————— ♥ Nugget - 27 - 2e kindje - Ronde 2 - NOD 7 oktober ———————————————————————————————————— ♥ Jo913 - 26 - 1e kindje - Ronde 1 - NOD ? ———————————————————————————————————— ♥ Wens84 - 34 - 2e kindje - Ronde 2 - NOD 21 september ———————————————————————————————————— ♥ Spectre - 27 - 2e kindje - Ronde 1 - NOD 11 september ———————————————————————————————————— ♥ Poolvos - 30 - 2e kindje - Ronde 1 - NOD 29 september ———————————————————————————————————— ♥ Kaatje92- 26 - 1e kindje - Ronde 1 - NOD 28 september Wacht op startmaand Naam / leeftijd / hoeveelste kindje / startmaand ♥ Bloempje32 - 32 - 3e kindje - september 2018 ———————————————————————————————————— ♥ Dandelion87 - 31 - 3e kindje - september 2018 ———————————————————————————————————— ♥ Allerliefste1 - 34 - 3e kindje - september/oktober 2018 ———————————————————————————————————— ♥ Dreames- 33 - 3e kindje - november 2018 ———————————————————————————————————— ♥ Berenmama - 31 - 2e kindje - oktober/november 2018 ———————————————————————————————————— ♥ Zonnebloem92 - 25 - 3e kindje - oktober/november 2018 ———————————————————————————————————— ♥ LaQueen - 26 - 2e kindje - november 2018 ———————————————————————————————————— ♥ Aanoniemous - 26 - 2e kindje - november 2018 ———————————————————————————————————— ♥ SannievS86 - 32 - 1e kindje - december 2018 ———————————————————————————————————— ♥ Louise11110 - 25 - 1e kindje - september 2018 ———————————————————————————————————— ♥ Dreamer93 - 25 - 1e kindje - december 2018 ———————————————————————————————————— ♥ Johanna01 - 23 - 3e kindje - december 2018 ———————————————————————————————————— ♥ Mississippi - 31 - 4e kindje - eind 2018 ———————————————————————————————————— ♥ Sjaantje91 - 26 - 1e kindje - eind 2018 ———————————————————————————————————— ♥ Vlindertje0102- 33 - 2e kindje - eind 2018 ———————————————————————————————————— ♥ Jolien1986- 32 - 2e kindje -.? ———————————————————————————————————— ZWANGER! Naam / leeftijd / hoeveelste kindje / hoeveelste ronde gelukt / uitgerekende datum ♥ Naam - leeftijd - hoeveelste kindje - hoeveelste ronde gelukt - UG datum ———————————————————————————————————— Deze lijst heeft een ledenstop. Wijzigingen? Ga niet zelf aan de slag. Tag Nina Sanders (@ Nina Sanders zonder spatie) en geef je wijziging concreet door.
Ik werd gek van alle kleuren die niet meer uit kwamen dus maar even zo. Ik weet even niet meer of de lijst nog helemaal klopt, maar volgens mij is het meeste aangepast. Ik was natuurlijk even weg dus heb vrees ik wellicht niet álles verwerkt. Oepsss.. hoe gaat het met de meiden verder hier?
Oh en willen degenen die niet meer meekletsen dit ook aangeven? Ik kan het allemaal niet meer bijhouden joh!
Hoi wat leuk, mag ik ook nog meedoen? Mijn spiraal gaat er vrijdag uit en daarna gaan we voor het echie Ik vind het zelf heel spannend
@Nina Sanders Oke ik heb het ff uitgezocht: @SannievS86 heeft zich alleen aangemeld en heeft daarna niet meer gereageerd. Ze is wel online geweest. @Dandelion87 Is ook niet meer actief geweest op deze plek sinds de vraag. En ze is al 7 weken niet online geweest op het forum. @Aanoniemous is al 10 weken niet op dit forum geweest. @Dreamer93 laatste activiteit 23 juli, gaf aan 2 weken op vakantie te zijn en daarna mee te schrijven maar is niet meer online geweest sinds 15 augustus. @Bloempje32 heeft na 5 juli niets meer gepost. is wel nog online geweest op het forum. @Johanna01 is vooral actief op andere pagina's is in juli voor het laatst actief geweest in deze groep. Ik stel voor deze mensen er uit te halen? Dan zitten we op 17 man, wat denk ik ruim voldoende is. Mochten ze nog terug komen dat kunnen we ze er bij zetten maar dan blijft het toch wat overzichtelijker. Jo913 had aangegeven dat ze eind september weer mee praat. De rest van je lijstje is volgensmij actief Stel voor de leden stop te behouden
Wat een werk goed van je! Ik zou ook zeggen haal ze eruit en mochten ze nog wel mee willen kletsen horen we ze wel weer. Maar dan is de lijst wel overzichtelijk