@Babynummer2 dat betekent concreet voor jou dat de ledenstop nog geldt. Ik vind het wel lullig naar jou toe maar ik denk dat we het anders echt niet meer kunnen bijhouden en dat er genoeg animo is voor een nieuw clubje. @LaQueen hoe denk jij hierover?
@Beheer kunnen jullie in de titel zetten dat er een ledenstop geldt op dit topic? (ik weet dat dit kan dus de vraag is meer of jullie dit willen doen )
EN potverdrie ik heb vandaag toch een goed gesprek gehad met een hypotheekadviseur.. En woensdag hebben we weer een bezichtiging!
Vandaag ongesteld geworden Achja nieuwe ronde, nieuwe kansen m'n nod staat nu op 7 oktober. Vandaag was ook m'n eerste werkdag na de vakantie.... m'n zoontje helemaal van slag vanmorgen bij de opvang toen ik wegging Hoorde later van de juf dat het weer over was zodra ik uit het zicht was verdwenen haha
He getver @Spectre wat balen even. Maargoed, je weet nu wel waar je aan toe bent. Hier ben ik idd ook weer (op eigen houtje) gestart met de Menopur (maar wel 'voorzichtig') en ik hoop volg wk. maandag terug te kunnen. Ik heb de eerste vier dagen om en om gespoten zeg maar en vanaf morgen pak ik het week elke dag op. Ik weet inmiddels hoe mijn lichaam reageert op de medicatie, maar wil toch wel gewoon voorzichtig starten. Hoop ergens eind vlgnde week de Ovitrelle te zetten. Verder hebben we onze zinnen gezet op een huis hier in de buurt dus. Dat.is.gewoon.óns.huis. Nee maar echt.
Ik heb geen menstruatie gehad na mijn laatste pil. Een paar druppeltjes hooguit. Ik heb die wel meegeteld als 'menstruatie' dus hoop dat mijn nod klopt
@Nina Sanders Ohhh duimen dat jullie het huis krijgen! Nja krijgen doe je niks, maar je snapt wat ik bedoel hoop het voor jullie! Succes mét de medicatie, wel fijn dat je ongeveer weet hoe je lichaam erop reageert.. lijkt me zo lastig, maar ik denk dat je er ook wel gewend aan raakt om het doen
Thanks, ja is zo hoor. Het blijft wel een beetje een dingetje maar ach.. Alles went.. nu ben ik weer lief, over anderhalve week waarschijnlijk weer een heks (want wisseling van de medicatie) . Heb al tegen mijn man gezegd dat dit goede tijden zijn om te onderhandelen over een huis..
Deelnemerslijst ♥ Zwanger worden najaar 2018 ♥ Gestart Naam / leeftijd / hoeveelste kindje / hoeveelste ronde / NOD datum ♥ Nina Sanders - 28 - 2e kindje - Ronde 3 - NOD ? ———————————————————————————————————— ♥ Nugget - 27 - 2e kindje - Ronde 2 - NOD 7 oktober ———————————————————————————————————— ♥ Jo913 - 26 - 1e kindje - Ronde 1 - NOD ? ———————————————————————————————————— ♥ Wens84 - 34 - 2e kindje - Ronde 2 - NOD 21 september ———————————————————————————————————— ♥ Spectre - 27 - 2e kindje - Ronde 2 - NOD 7 oktober ———————————————————————————————————— ♥ Poolvos - 30 - 2e kindje - Ronde 1 - NOD 29 september ———————————————————————————————————— ♥ Kaatje92- 26 - 1e kindje - Ronde 1 - NOD 28 september Wacht op startmaand Naam / leeftijd / hoeveelste kindje / startmaand ♥ Allerliefste1 - 34 - 3e kindje - september/oktober 2018 ———————————————————————————————————— ♥ Dreames- 33 - 3e kindje - november 2018 ———————————————————————————————————— ♥ Berenmama - 31 - 2e kindje - oktober/november 2018 ———————————————————————————————————— ♥ Zonnebloem92 - 25 - 3e kindje - oktober/november 2018 ———————————————————————————————————— ♥ LaQueen - 26 - 2e kindje - november 2018 ———————————————————————————————————— ♥ Louise11110 - 25 - 1e kindje - september 2018 ———————————————————————————————————— ♥ Mississippi - 31 - 4e kindje - eind 2018 ———————————————————————————————————— ♥ Sjaantje91 - 26 - 1e kindje - eind 2018 ———————————————————————————————————— ♥ Vlindertje0102- 33 - 2e kindje - eind 2018 ———————————————————————————————————— ♥ Jolien1986- 32 - 2e kindje -.? ———————————————————————————————————— ZWANGER! Naam / leeftijd / hoeveelste kindje / hoeveelste ronde gelukt / uitgerekende datum ♥ Naam - leeftijd - hoeveelste kindje - hoeveelste ronde gelukt - UG datum ———————————————————————————————————— Deze lijst heeft een ledenstop. Wijzigingen? Ga niet zelf aan de slag. Tag Nina Sanders (@ Nina Sanders zonder spatie) en geef je wijziging concreet door.
Ik heb de lijst opgeschoond en ben voor het behouden van een ledenstop. Sterker nog, als er meerderen afvallen, wat ik begrijp, ben ik niet voor weer nieuwe erbij. Ik kan het anders niet volgen. Ik snap het ook als anderen het hiermee niet eens zijn, maar ik vrees dat ik anders wel een keer ga afhaken...
Ja!!! Goed bezig hoor! @Sjaantje91 ook met opruimen! Verder spannend hoor dat huis! Ik duim voor je Nina Zo fantastisch; je droomhuis vinden. Hopelijk lukt t ook echt! @Spectre balen van je menstruatie!! Op naar de volgende ronde. Hier: nog steeds druk. Begonnen met werken vorige week. Heeerlijk weer. En ook mega leuk dat mn man nu nog drie maandjes met onze dochter thuis kan zijn. Verder nog bezoek uit NL. Zondag weer weg en dan hebben we t allemaal gehad voor dit jaar. Vandaag ook begonnen met eisprongtesten. Ik denk dat ie over 4/5 dagen pas positief wordt. Maar je zult m maar missen!
Sorry @Babynummer2, we kletsen al sinds mei en anders is het voor Nina niet meer bij te houden. Er zijn ook clubjes die net pas beginnen en zo niet, dan weet ik zeker dat mensen bij je aan gaan sluiten als je er zelf eentje maakt.
Yes goedzo.. ik ga afsluiten.. Even HNTM kijken en op tijd erin duiken! Nog wel vakantie maar morgen zijn mijn man en ik een dagje samen (O. gaat naar het kdv) en we willen graag wat aan de dag hebben en evt nog wat leuks kunnen doen!
Mja heel onaardig voor wie gemist heeft dat we een ledenstop hebben. Maar ook ik ben ‘t er helemaal mee eens! En niet alleen voor Nina met de lijst niet bij te houden: maar ook voor ons lezers niet te doen!
Ik snap dat gevoel helemaal! Hopelijk kunnen jullie bieden! Potverdorie, verhuizen jullie straks nog eerder dan ik, haha,
Ben je op huizenjacht @Nina Sanders ? Wij zijn in februari verhuisd, maar ik kijk alweer voor andere huizen. @Spectre balen zeg van je menstruatie. Ik heb 8 dagen ovu testen gebruikt, zonder resultaat. Nu zijn ze op.