Ha mede brabander! Ik woon in Eindhoven, niet zo'n super grote stad dus ben er in 10 minuutjes. Nu nog geen kids dus dan is zo'n pas wel heel leuk, maar dat zal straks wel anders worden denk ik...
Oh ja dan zal het inderdaad wel eens anders kunnen worden. Maar aan de andere kant .. Waarom. Je kan ook zeker voor jezelf dingen blijven doen hoor
Ligt er denk ik ook aan hoe makkelijk je kindje is. De eerste anderhalf jaar was ik helemaal kapot, geen energie om nog op uit te gaan . (dochter terroriseerde alle nachten, met gillen krijsen. Ze heeft ook wel moeilijke start gehad ) nu gaan we weer redelijk vaak weg. Ons schatje slaapt gewoon van 20:00-6:30 buurmeisje past dan op
Nou dat weet ik niet! Ben 5 weken geleden met prikpil gestopt.. Kan ook zo 6 mnd duren tot cyclus. Geen pijl op te trekken...
**** Maar aan de andere kant zou het ook wel fijn zijn als je menstruatie komt dan toch? dat je dan weet hoe je cyclus loopt, hopelijk...
Ja ik denk ook niet alles te hoeve inleveren maargoed 3 a 4 x per maand naar de film is misschien wat overdreven en zeker in het begin. alhoewel ik nu zelf 1 a 2 x per week ga
@Berenmama boeeehhh wat een vreselijk lange cyclus! Mag jij hier niet iets voor gebruiken? Wij gaan in de stad Groningen wonen vanaf juni 2019, wonen nu in een plaatsje er omheen. Lekker veel nuchtere mensen om mij heen, Heeeeerlijk. Ik twijfel dus ook heel erg of ik de VK eerst gewoon hier moet doen of alvast daar.. Is vanaf hier zo’n 25/30 minuutjes rijden, maar als het goed is woon ik tijdens mijn verlof daar sowieso wel en als een zwangerschap nog even op zich laat wachten, dan is de keuze opzich al wel makkelijker en neig ik meer naar daar. Dingen waar je nog helemaal niet over hoeft na te denken, maar ik toch al automatisch doe. Net als dat ik allang weer zwangerschapskleding online heb bekeken. Best spannend hoe wij zo hak op de tak hebben besloten om maar gewoon al over 1,5 week(!!) mijn implanon te laten verwijderen. Ik heb even geteld, dan zou mijn WOD (graaaaag WEL ongesteldheids dag. ) op 22 oktober zijn, althans.. als het allemaal in 1x goed uitpakt. Voor je het weet is het alweer zover. Nouja en dan nog een WOD in november en december. Dan mag het wat mij betreft in januari wel in een NOD veranderen! Dan moet ik denk ik vanaf november maar vast starten met foliumzuur. Alleen dat vind ik al best weer spannend om te kopen, vooral omdat ik met dat soort dingen altijd het gevoel heb dat iedereen extra op je let.
Oh wat stom.., soms staat er een mini zinnetje tussen de berichten dat je meer kan bekijken. Dan laat hij dat voor het gemak opeens achterwege ofzo. En nu lees ik dus dat anderen ook al op Berenmama hebben gereageerd en het bij de eerste goed ging. Voel me dan wel weer dom om er een vraag over t3 stellen (okay, kon het niet weten hahaha) en dan begin ik nu het gevoel te krijgen dat ik wel vaker hele stukken gewoon mis.
@LaQueen Ik vind het geen probleem, hoor, als soms nog eens wordt nagevraagd. Wel vervelend natuurlijk voor jou, dat je nu het gevoel krijgt, stukken te missen in de berichtjes. Maar het gaat ook hard soms. Even niet gekeken, meteen 2 pagina's verder. Als het trouwens niet binnen een paar maanden lukt met zwanger worden, gaan wij denk ik ook snel aan de bel trekken bij de huisarts. Ik ga echt niet een heel jaar proberen voordat mij geholpen wordt. Dan ga ik liever zeggen dat we al langer proberen en hoop dat ik wat tabletjes krijg die mijn cyclus op gang laten komen. Ik vind het niet erg, om de natuur dan een handje te helpen. Ik moet ook wat afvallen, dat speelt zeker ook een rol in mijn cyclus-gedoe... WOD is wel leuk verzonnen, haha. Daar wacht ik nu ook op. Dan gaan wij officieel starten!
Nou ik ben hartstikke ongesteld geworden! Dus maar meteen gestopt met de pil. Deze week dus ontrekkingsbloeding en daarna starten!
Mijn 'ontrekkingsbloeding' waren twee druppels. Ben wel gewoon gaan tellen ben ook nog een groentje op dit gebied allemaal Leuk dat jullie gaan beginnen!!!
Bij mij is het wel flink aan het huishouden. Ik heb een buikpijn! Niet te zuinig, veel oud bloedverlies ook. Logisch dat je gaat tellen. Zou ik ook doen
Hier vandaag enorm drukke dag gehad. Ben kapot. Bod gedaan en voor het weekend horen we meer. Ik ben de Menopur vergeten dus oepsssss nu maar gauw prepareren Daarna duik ik met een glas wijn het bed in om wat social media te checken en keuken inspiratie of te doen. Ik heb niet zon zin om heel sociaal te doen vanavond (sorry dames). Morgen weer een nieuwe dag!
Ja dat hoop ik idd. Had pas nog doorbraak bloeding dus hoop dat nu doorzet. Weken buikpijn, die verassings spotting is echt niet tof....en heel onhandig met werk enzo.
Hier ook een lange dag gehad, van 8 tot 8 gewerkt en morgen weer. Vrijdag naar de gyn.. spannend. Hopelijk hoor je snel iets n.a.v jullie bod @Nina Sanders
Heel benieuwd naar je afspraak vrijdag! Ook al zo'n lange dag. Hier werk ik op woensdag tot 13.30 uur maar daarna met mijn dochter op pad geweest voor nieuwe sportkleding en daarna nog dansles. En toen ze op bed lag de laptop nog opengeklapt voor het werk en die heb ik om half 11 maar dichtgedaan. Doe ik niet vaak dat extra thuiswerken maar soms is het even nodig. Mijn dochter is 5 en zit op dansles nu is ze vorige week doorgegaan naar de groep van de 6-7 jarigen. Deur stond heel even open tussendoor en kon heel even spieken. Oh wat super gaaf als je haar dan zo goed mee ziet doen op een stoer dansje. Enorm trots hahaha
Gister was mijn vrije dag, altijd genieten een dag samen met mijn zoontje Haha @LaQueen vorige week heb ik voor het eerst een zw test gehaald op het dorp hier had toen ook het idee dat iedereen naar me keek