♥ Zwanger worden vanaf najaar 2018 ♥

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door LaQueen, 9 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Louise11110

Louise11110 Niet meer actief

Maar waarom heb je de afspraak afgezegd? Beter dat je nu gaat en de situatie uitlegt en meteen een vervolgafspraak plant toch? Is je gyn iig ook op de hoogte!

Kaatje92 vindt dit leuk.
  2. Allerliefste1

Allerliefste1 Bekend lid

12 jul 2016
    533
    590
    93
    Ja lijkt mij ook! Veel sterkte!

3. Sjaantje91

Sjaantje91 Bekend lid

3 jun 2018
    981
    1.022
    93
    Vrouw
    Pfff wat een gedoe zeg!!

@Zonnebloem92
    Mega knuffel jouw kant op!

@Nina Sanders
    Is jullie huis al officieel? sorry als ik daar over heen gelezen heb, of gaan jullie binnenkort tekenen?

4. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    We hebben de koopovereenkomst getekend en nu is het eerst wachten op de taxatie. Als die klaar is gaat het rapport naar de bank. Pas dan kan de hypotheek afgerond worden en dán zijn de financiën rond. De notaris is al ingeschakeld en de overdracht vindt plaats op 31 januari.

LaQueen en Sjaantje91 vinden dit leuk.
  5. gerdia

gerdia Bekend lid

1 sep 2011
    795
    351
    63
    Vrouw
    Goedemiddag dames! Graag ga ik met jullie meeschrijven.. mijn spiraaltje is er namelijk uit en we gaan voor een derde..

Onze kids zijn 7,5 en 3,5 en nadat de jongste 1,5 jaar was hadden we weer een kinderwens. Maar toen kwam er de ziekte (Crohn) van mijn man tussen en besloot ik een spiraaltje nemen. Nu alles weer een beetje rustig is hier in huis hebben we besloten voor een derde te gaan (net nu alle babyspulletjes de deur uit zijn..oeps).

6. Sjaantje91

Sjaantje91 Bekend lid

3 jun 2018
    981
    1.022
    93
    Vrouw
    Ben weer bijgelezen hoor. Heerlijke mini get away vakantie gehad, lekker door Frankrijk, Duitsland, Luxemburg, gereden. Nu even bijkomen HAHA. (vriendlief geen rijbewijs).

Wel heel dubbel want mijn hondje waar ik mee op gegroeid ben, lag ineens aan het infuus in dieren zkh en leek einde verhaal. maar ik was dus veels te ver weg om te komen. Maar die is heel wonderlijk weer aan het opknappen.... Gelukkig!!

En we hebben besloten de spiraal er ruim na mijn eisprong in oktober uit te halen. Afspraak staat op 24 oktober. Begin november is vriend toch niet rond ovulatie thuis, ivm werk, ook wel handig ivm vakantie Thailand al kan het wel... En dan kunnen we eind november echt beginnen.

@Nina Sanders Misschien kan je mijn leeftijd aanpassen naar 27? :o: En er in zetten: 24 oktober verwijderen spiraal, start november. Zoiets...:D

Heb wel nog steeds last van mijn eileider/cyste/operatie plek... maar wordt nu ook bijna ongesteld en dan gaat hij weer meer pijn doen. PFFFF blijf er zo onzeker door, ook al heeft gyn helemaal alles gecheckt, en was er niets vreemds. Maar ik ben gewoon echt geen pijnstiller mens als ik pijn heb....

Spectre vindt dit leuk.
  7. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Hi all, ik wil het lijstje op P.78 gaan updaten Willen jullie even aangeven wat er allemaal aangepast kan worden? Ik wil voorkomen dat ik nu 4 x dezelfde post doe met telkens een nieuwe lijst.
    @Sjaantje91 klinkt allemaal goed hoor! En wat naar van je hondje!! Gelukkig gaat het beter.

@gerdia leuk dat je mee wil kletsen maar... ik moet je helaas wel teleurstellen. We hebben een ledenstop omdat het anders té onoverzichtelijk wordt om alles bij te houden. Klinkt niet zo leuk, I know maar anders blijven we aan de gang! Er zijn geloof ik wel net wat nieuwe clubjes gestart in het subforum dus ik hoop dat je snel ergens kunt aansluiten.

@Beheer, kunnen jullie in de titel zetten dat er een ledenstop is?

Sjaantje91, Kaatje92 en Spectre vinden dit leuk.
  8. jolien 1986

jolien 1986 Niet meer actief

@Nina Sanders stond mijn leeftijd er al in? 32 :|

Verder ben soort van start maar wacht ik nog steeds op mijn 1e menstruatie/ cyclus. (zit nu op dag 47 ofzo :confused:)
    Tik tak schiet niet op.

Mijn woman cave overigens wel :thumup:
    Nu nog bezem erdoor de 5cm huisspinnen killen alles op zijn plek en is klaar :D

LaQueen, Spectre en Nina Sanders vinden dit leuk.
  9. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    @jolien 1986 whoeiiiii ik wil ook een woman cave ;).
    En tsjonge dat schiet niet echt op nee. Welke A-C gebruikte je ook alweer?

jolien 1986 vindt dit leuk.
  10. jolien 1986

Prikpil... (wat ik lees kan tot jaar duren)

De vorige keer heb ik halfjaar na prikpil nog gewoon de pil geslikt na de pil direct cyclus 26-34 dagen ofzo en halfjaar later zwanger.

Is gewoon raar dat ik bijna wekelijks vervelende menstruatie krampen heb maar verder nix gebeurd.
    Grrr breek dan door of laat me met rust.

Misschien past er wel woman cave in je nieuwe huis straks ? ;)

Nina Sanders vindt dit leuk.
  11. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Haha ik heb de keuken al gebombardeerd tot mijn personal cave. Haha.
    Nooooo ik vertelde toch dat ik binnenkort autokosten heb (bougie), naast het feit dat er in dec een apk moet plaatsvinden waarbij ook een aantal andere onderdelen vervangen moeten worden.. guess what? Krijg ik daarnet ook even een mailtje m.b.t. eigen risico, of ik even 690€ wil overmaken! :cry:
    Gaan mn uiteten plannen.. :mad:
    nee even zonder gekheid.. kondig dat even aan ofzo! Ik kan het heus wel betalen maar het is niet zo dat ik het niet merk ofzo o_O

12. jolien 1986

Oh nooo
    Dat word de 3=5 tapas stokbrood en flesje huiswijn

Balen! Vaak is ineens alles tegelijk zo zuur. Hier net rekening kiesje trekken binnen 300,- komt binnenkort implantaat Die gaat wel richting de 1000,- & #@% dat is leuke vakantie...

13. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Hahahaha écht he! Vreselijk die kosten, en ook gewoon: je ziet er niets meer van terug. Grote uitgaven aan bijv. een huis of vakantie, daar heb je nog plezier van. Maar als je het in auto-onderhoud of je ziektekosten steekt, ja.. dan is het 'weggegooid'.

Hier staat idd een flesje wijn, ovenvisje en een goed gevulde salade op het menu ;). Wat aardappelkroketjes uit de airfryer (ik ben écht heel erg fan van dat ding) met een lekkere klodder curry erbij en ik ben blij hoor!

14. LaQueen

LaQueen Fanatiek lid

4 mei 2014
    4.329
    5.185
    113
    Vrouw
    D
    M
    Grappig, hier ook een airfryer fanaat!

Wij zijn donderdag eindelijk bij de notaris geweest en zijn nu officieel grondbezitters! Whoop whoop, it finally starts now! :D

@Nina Sanders mijn startmaand moet ff worden aangepast. Staat nog november en wordt december.

Spectre, Vlindertje0102 en Nina Sanders vinden dit leuk.
  15. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Fuuuuuuuccckkkkkk ik heb een vieze wants op mijn slaapkamer!
    Help!
    Hoe moet ik die verwijderen.. ze scheiden ook een heel erg stinkende stof uit naar het schijnt. Als ze zich bedreigd voelen of gedood worden. Straks heb ik een huis vol wantsen. Help help help help HELP. WAT MOET IK DOEN? sorry ik vind die dingen echt walgelijk. En Hóe komt die binnen?

16. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Heee dames!!
    Weer even een teken van leven hier. Ik lees trouw mee en jullie zien m’n likes soms; maar heb niet vaak tijd om op alles te reageren. En eerlijk gezegd lastig om bij te houden nog. Ik vergeet steeds wat ik gelezen heb. :rolleyes:
    Ik denk echt dat t makkelijker wordt als we allemaal bezig zijn en waarschijnlijk ook een kleiner groepje gaan worden. Misschien ook niet; ik heb stiekem ook gewoon t geheugen van een goudvis :roflmao::roflmao:

Hoe is t gegaan met je wants @Nina Sanders? Ik heb eigenlijk nooit nagedacht over die beesten. Wist dat allemaal niet. Blergh!!

Lekker al die uitgiften tegelijk.
    Hier gelukkig rustig nu (afkloppen!) wat betreft dat soort ongeplande uitgaven.
    Wel veel geplande voor mn dochter: winterjas, schoenen. Regenjas, regenlaarzen. Kleding, autostoelen, etc.

Hier trouwens op naar ronde 2. Ik werd 4 dagen te vroeg ongi o_O

17. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.985
    18.781
    113
    Vrouw
    Blegh @Nina Sanders Ik heb daar ook nooit over nagedacht. Dacht dat die alleen in smerige hotel kamers voorkwamen hahah heb ook geen idee hoe ik ze kan herkennen? Mss ff googlen wat er tegen te doen :rolleyes:

Ik voel weer vanalles in m'n lichaam, Maar dat is natuurlijk veel te vroeg en m'n lichaam zal me wel weer voor de gek houden ... pfff zo'n hekel aan dat wachten tot m'n nod, moet je nagaan dan zijn we nog maar pas begonnen..:oops:

18. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ik kan je 1 ding verzekeren. Mijn huis is brandschoon. Ja verwar m niet met bedwantsen. Das wat anders haha.
    Nee nee. Hebben m met een plastic zakje gevangen. Dicht gedaan en in de kliko gedaan.

LaQueen en Spectre vinden dit leuk.
  19. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.985
    18.781
    113
    Vrouw
    Haha ohhh is dat weer wat anders. Daar dacht ik dus aan:roflmao:

Nina Sanders vindt dit leuk.
  20. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Nou hij is weg hoor. Haha!

Hier mijn man net ‘naar bed geholpen’. Is de hele dag al koortsig en grieperig (geen eetlust, spierwit, rillerig en heb dus in mijn eentje de beslissing genomen over de keuken met het vertrouwen van hem) en ik wéét dat mannen dit prima zelf kunnen maar ik weet ook hoe fijn het is om even vertroeteld te worden als je niet lekker bent.

Het was net een klein kind dat werd toe gestopt. Hahahahah. Ergens ook heel lief maar het is geen aanstellerij want hij heeft de hele dag amper wat gegeten, ziet zo wit als weetikveel wat en heeft continu behoorlijke koorts. Wat anders dan ‘normaal’ dus.

Oh en BIG NEWS. O ging vandaag voor het eerst staan en heeft de eerste stapjes achter de loopwagen gezet. Is het heel gek dat de tranen over ons beiden wangen liepen? We waren potverdorie zo trots. Onze lieve jongen die zn eerste stapjes zet :cry: ik weet niet. Ik zag hoeveel moeite hij deed en dat t hem gewoon lukte en ik was zo onmundig trots. Hij zeker ook. O. heeft de hele tijd lopen giebelen maar het besef dat mn kleine baby groot wordt valt me soms behoorlijk zwaar

Deel Deze Pagina