♥ Zwanger worden vanaf najaar 2018 ♥

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door LaQueen, 9 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjaantje91

Sjaantje91 Bekend lid

3 jun 2018
    981
    1.022
    93
    Vrouw
    @Nina Sanders wat fijn dat jullie er zo samen uit gekomen zijn, dat is natuurlijk het alle belangrijkste! En duimen voor je gesprek!! Zou natuurlijk wel fantastisch zijn en een stuk stress ontnemen weer.

@Spectre frustratie!!! Ondertussen al wat meer duidelijkheid?

Hier ook wat stil geweest even alles een plekje moeten geven, jullie lieve woorden waren wel heel prettig en worden zeer gewaardeerd!

Dit weekend zat mijn vriend in China en die is flink gevallen, ziekenhuis, hechtingen,... ik maakte me erge zorgen. Hij is nu gelukkig weer thuis en extra controles gehad, flinke wond op zijn hoofd, maar samen met wat kneuzingen en gekneusde polsen valt het ook wel weer mee, gelukkkig. Wat voel je je machteloos dan he als je zo ver van elkaar vandaan bent. PFFFF, gelukkig ligt hij nu lekker een dutje te doen op de bank :)

2. jolien 1986

jolien 1986 Niet meer actief

Allemaal vrijstaande woningen (nieuwbouw ) 40+pannenkoeken dus

Spectre vindt dit leuk.
  3. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
  4. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.885
    18.679
    113
    Vrouw
    @Sjaantje91 sterkte!! Gelukkig is hij weer thuis nu.

5. Allerliefste1

Allerliefste1 Bekend lid

12 jul 2016
    533
    590
    93
    @Nina Sanders Fijn dat jullie er samen uit zijn gekomen! En op naar een goed gesprek vrijdag!

@Sjaantje91 Dat zal wel schrikken zijn geweest! Fijn dat hij nu iig thuis is!

Ik zit hier de hele tijd te wachten op de uitslag van mijn toets, inmiddels bijna 3 weken geleden, geven ze vandaag aan dat hij waarschijnlijk pas na de herfstvakantie komt. Echt balen! :(

Gelukkig wel een goed vooruitzicht wat betreft herfstvakantie: wij gaan lekker een weekje weg naar een Landal park. Zin in :)

Nina Sanders vindt dit leuk.
  6. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Oehhh leuk! Altijd even fijn, er tussenuit!
    Balen dat het zo lang duurt voordat je de uitslag krijgt.

7. LaQueen

LaQueen Fanatiek lid

4 mei 2014
    4.329
    5.185
    113
    Vrouw
    D
    M
    @Sjaantje91 Hoeveel pech kan je achter elkaar hebben. :(

@Nina Sanders jeeeeej gelukkig door! En ook prettig dat je op gesprek mag.

@jolien 1986 mwehhhh zo jammer! Hier geen fase 2, alle buren zijn bekend. Het wordt een echt gezinnen clubje.

@Spectre wat balen zeg! Inmiddels al meer duidelijkheid van je lichaam?

8. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.885
    18.679
    113
    Vrouw
    Gedver weer een negatieve test. Ben het helemaal niet van mezelf gewend om onregelmatige cyclussen te hebben... nu cd31

Poolvos en Nina Sanders vinden dit leuk.
  9. Brinta

Brinta Fanatiek lid

9 apr 2013
    2.145
    191
    63
    Zuid holland
    Hoi,

Ik wil ook graag mee gaan posten in dit topic!
    Op 1 oktober ben ik ongesteld geworden en daarna ben ik niet meer begonnen aan een nieuwe strip. Merk wel dat ik erg veel hoofdpijn heb deze week door het ontpillen, maar dat nemen we dan maar voor lief.

Ik vind het wel heel erg spannend om deze stap genomen te hebben. Ik heb namelijk al een zoontje van bijna 5 die een andere biologische vader heeft welke hem anderhalf jaar geleden uit zijn leven heeft gebannen en merk dat ik het daardoor wel extra spannend vind om met mijn vriend voor een tweede te gaan.

10. Kaatje92

Kaatje92 Fanatiek lid

7 aug 2018
    4.572
    4.043
    113
    Vrouw
    @Sjaantje91 beterschap voor je vriend!

Hier in spanning. Vandaag weer bloedverlies en meer dan normaal (niet veel, maar toch), morgen de echo. Er zal nog niet veel te zien zijn, maar toch erg spannend. De afgelopen dagen kamp gehad met mijn leerlingen dus de tijd goed kunnen doden. Hopelijk betekent bloedverlies niet gelijk iets negatiefs...

11. jolien 1986

Woehoe ik ben super blij voor mijn collega! Na lange tijd medische molen zwanger!

Zou zo tegenop hebben gezeten als ik eerder zwanger zou zijn. Maar dat is gelukkig niet zo. Verder geen nieuws uit de buik :roflmao:

Morgen weer een dagje werken en weer weekend! :) pfff ook wel aan toe. Bijna 800 km gereden deze week naast 32 uur werk:eek:

Nina Sanders en Kaatje92 vinden dit leuk.
  12. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.885
    18.679
    113
    Vrouw
    @Kaatje92 vervelend zeg, hopelijk betekend het helemaal niks!

@jolien 1986 wow, zo veel!! Gelukkig bijna weekend voor jou

Kaatje92 vindt dit leuk.
  13. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.816
    4.057
    113
    Berenmama en Kaatje92 vinden dit leuk.
  14. jolien 1986

Kaatje92 vindt dit leuk.
  15. Jo913

Jo913 Bekend lid

14 mrt 2017
    751
    1.167
    93
    Succes @Kaatje92 hopelijk een garnaaltje en misschien al een kloppend hartje!!

Ik probeer vanaf nu weer actief mee te doen hier want ik ben ongesteld geworden en dat betekend dat ik nu dan ook echt weer begin! Ben nu al zenuwachtig haha maar ook zo blij

Mijn nod is wel iets naar voren verplaatst @Nina Sanders als het goed is op 9 november nu!

Nina Sanders en Kaatje92 vinden dit leuk.
  16. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.885
    18.679
    113
    Vrouw
    Nog steeds niet ongesteld.... begin te twijfelen aan m'n lichaam. Stom hè, mss komt het gewoon door het ontpillen maar ben dit gewoon niet gewend van mezelf :confused:

17. Kaatje92

Kaatje92 Fanatiek lid

7 aug 2018
    4.572
    4.043
    113
    Vrouw
    Er is niks te zien op de echo. Dit kan 2 dingen betekenen. 1. Het is nog te vroeg om iets te zien of 2. Miskraam. Over twee weken moet ik weer terug komen voor een echo. Ik vrees dat het een miskraam is, maar probeer toch positief te blijven.... iemand met ervaring?

18. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Waarom zou je dat denken? Je bent nog super pril toch?

19. Kaatje92

Kaatje92 Fanatiek lid

7 aug 2018
    4.572
    4.043
    113
    Vrouw
    Ik dacht met berekeningen 5 weken en 5 dagen te zijn vandaag, maar aangezien mij cyclus onbekend is heb ik geen idee hoever ik ben. Verloskunde was ook niet super positief voor mijn gevoel. Het enige dat ik kan doen is 2 weken wachten op de volgende echo.:thumup:

20. Jo913

Jo913 Bekend lid

14 mrt 2017
    751
    1.167
    93
    @Kaatje92 jeetje dat is balen! Wachten is het aller vervelendst.. en het klinkt misschien wel een beetje lullig maar mocht het echt mis zijn dan is het misschien ook juist wel goed om daar zo snel mogelijk achter te komen (ik spreek helaas uit ervaring), maar kut is het sowieso!! En wie weet.. misschien valt het wel mee en heb je over 2 weken wel een goede echo!! Ik duim in ieder geval voor je!

LaQueen en Kaatje92 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina