@Beheer ik heb al een aantal keer jullie getagd in dit topic of jullie in de titel willen zetten dat er een ledenstop is. Het is niet leuk om mensen steeds weg te sturen namelijk. Echter, ik krijg geen respons van jullie. Graag aanpassen indien mogelijk svp. Bedankt
Ik heb wel eens gelezen dat ze zoiets niet doen. Formeel gezien mag je geen mensen weigeren volgens mij, omdat het forum voor iedereen is. Misschien dat ze er daarom niet op reageren.
Beste @Nina Sanders Omdat Zwangerschapspagina.nl een forum is dat toegankelijk moet zijn voor iedereen willen we geen ledenstop op onderwerpen. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl
♥ Zwanger worden najaar 2018 ♥ Gestart ♥ Spectre - 27 - 2e kindje - Ronde 2 - NOD 7 oktober ———————————————————————————————————— ♥ Vlindertje0102- 33 - 2e kindje - 25 oktober prikinstructie ———————————————————————————————————— ♥ Poolvos - 30 - 2e kindje - Ronde 2 - NOD 28 oktober ———————————————————————————————————— ♥ Berenmama - 31 - 2e kindje - Ronde 1 - NOD 25 oktober ———————————————————————————————————— ♥ Nina Sanders - 28 - 2e kindje - Ronde 4 - NOD 1 november ———————————————————————————————————— ♥ Johanna01 - 23 - 3e kindje - NOD 1 november ———————————————————————————————————— ♥ Nugget - 27 - 2e kindje - Ronde 2 - NOD 7 oktober ———————————————————————————————————— ♥ Jo913 - 26 - 1e kindje - Ronde 1 - NOD rond 9 november ———————————————————————————————————— ♥ Wens84 - 34 - 2e kindje - Ronde 2 - NOD 21 september ———————————————————————————————————— Wacht op startmaand ♥ Bloempje32 - 32 - 3e kindje - september 2018 ———————————————————————————————————— ♥ Dandelion87 - 31 - 3e kindje - september 2018 ———————————————————————————————————— ♥ Allerliefste1 - 34 - 3e kindje - september/oktober 2018 ———————————————————————————————————— ♥ Dreames- 33 - 3e kindje - november 2018 ———————————————————————————————————— ♥ Zonnebloem92 - 25 - 3e kindje - oktober/november 2018 ———————————————————————————————————— ♥ Aanoniemous - 26 - 2e kindje - november 2018 ———————————————————————————————————— ♥ LaQueen - 26 - 2e kindje - december 2018 ———————————————————————————————————— ♥ SannievS86 - 32 - 1e kindje - december 2018 ———————————————————————————————————— ♥ Louise11110 - 25 - 1e kindje - september 2018 ———————————————————————————————————— ♥ Dreamer93 - 25 - 1e kindje - december 2018 ———————————————————————————————————— ♥ Mississippi - 31 - 4e kindje - eind 2018 ———————————————————————————————————— ♥ Sjaantje91 - 26 - 1e kindje - eind 2018 ———————————————————————————————————— ♥ Jolien1986- 32 - 2e kindje -.? ———————————————————————————————————— ZWANGER! ♥ Kaatje92- 26 - 1e kindje - Ronde 1 - uitgerekende datum ? Deze lijst heeft een ledenstop. Wijzigingen? Ga niet zelf aan de slag. Tag Nina Sanders (@ Nina Sanders zonder spatie) en geef je wijziging concreet door.
ik kreeg helemaal geen meldingen meer en loop best wel wat pagina's achter! Straks alles eens bijlezen. @Nina Sanders mijn NOD mag naar 3 november. Ik ben maar aan de slag gegaan met ovulatie testen. Afgelopen maand was mijn cyclus ineens een heel stuk korter en heb geen idee wanneer mijn ei komt. Als ik mijn app moet geloven op basis van gemiddelden zou het morgen/overmorgen zijn maar ik verwacht hem nog niet eigenlijk..
Ik zit nu op cd39 Wel veel buikpijn, hopelijk komt m'n menstruatie er nu echt aan.. of een eisprong. Ovulatietesten zijn deze week tot nu toe negatief. Wil zo graag dat deze gekke cyclus voorbij is, hebben het ook helemaal op verkeerde dagen gezellig gemaakt afgelopen maand
Die lijkt inderdaad wel iets donkerder te worden dus wie weet toch een eisprong onderweg??.. Maar met zo'n gekke cyclus weet je niet wat te verwachten inderdaad. hopelijk snel duidelijkheid! Enne misschien de verkeerde dag voor het einddoel, maar daarmee vast niet minder gezellig
Sorry dat ik niet zo actief ben dames. Ik ben de laatste paar weken erg druk met mijn opleiding, stage, werk en alles. Vandaag cd18 maar nog geen ei gespot. Soms lijken de testen donkerder te worden maar s'avonds zijn ze gewoon weer lichter. We wachten maar weer verder af..
Nou dames! Ik zit met smart te wachten op meer testen! Hop, laat die babys maar komen. Hier deze keer maar 1x op t juiste moment leuk gemaakt. We zijn op vakantie maar doordat mn menstruatie vorige maand vroeger kwam dan gedacht nu precies m’n ei gehad op de reisdagen. Bah. Gek genoeg is t voor mn gevoel dan ook meteen niet raak. Één keer is géén keer. Complete onzin natuurlijk! Maar normaal zou ik me nu op 5dpo keihard moeten inhouden om niet al te gaan testen - nou die drang is er nu dan gewoon niet. Scheelt weer, lijk ik iets minder obsessief