Ja aftellen!! @wolkje1994 Jaa wij doen de nipt en 13 weken echo! @Nono hoe gaat het? Nog getest? weten jullie kindjes het al? Kan niet wachten om het te vertellen! 1e Kerstdag gaan we het vertellen
Nog steeds hetzelfde. CB 1-2 weken. Ik ga maandag bellen of ik eerder kan komen. Ik vrees dat het dan niet vanzelf eruit komt of ik moet nog langer wachten pffff.
jaa 13 weken is een soort vroege 20 weken echo. Ik heb alleen oprecht al 4 keer bij vrienden of familie meegemaakt dat er wat uit deze echo’s kwam. Nou stress en onrust, bleek er niks aan de hand. Natuurlijk heel belangrijk allemaal wat ze kunnen en doen, dus zo alles bij elkaar houden wij het bij de 20 weken echo. wij kiezen niet voor de nipt, omdat ik door mijn werk heb gezien hoeveel zuurstofgebrek tijdens de bevalling etc kan doen met een kindje etc. Er kan zoveel gebeuren. Snap het heel goed wanneer mensen wel voor de nipt kiezen etc. Maar ik weet denk soms teveel. 20 weken echo is voor ons ‘genoeg’ en vinden we ook zeker belangrijk! @Allesisliefde wij gaan het onze kindjes eerste kerstdag vertellen en dan ook gelijk de familie. Zoveel zin in!
Wij gaan voor de 13-wekenecho en de NIPT met nevenbevindingen. Hebben we bij onze eerste ook zo gedaan. Mijn man en ik zitten daarin helemaal op één lijn, hebben allebei het liefst alle beschikbare info.
Oooh zo leuk met eerste kerstdag vertellen! Wij hebben besloten toch de termijn echo af te wachten voor we het vertellen. Ik wilde het eerst graag met oud en nieuw vertellen maar aankomende dinsdag zal de laatsye echo van dit jaar zijn, dan ben ik 6+6. Ik hoooooop stiekem dat ik 30 of 31 toch nog echo mag komen maken dan ben in 8+5/8+6 dan wil ik het wel vertellen alleen mijn partner heb zo iets van zo lang mogelijk wachten hahaha
Hier ook de 13 weken echo en nipt. Ik twijfel alleen nog over de nevenbevindingen of niet. Als in; angst voor een resultaat die meer paniek zaait dan het kwaad kan. Heb angst dat we dan ons in bochten willen wringen met puncties etc. wat dan juist meer risico geeft. Bij de 1e hadden we wel met nevenbevindingen, m’n man wilde toen überhaupt eigenlijk geen nipt.
Hier weten de kinderen het nog niet, gaan denk ik wel wat langer wachten voor de zekerheid. Ook met de familie. Je wilt het graag met kerst zeggen, maar het is nog wel wat vroeg.. Ik ben wel al wat rond aan het kijken voor de babyuitzet. Gewoon ook om af en toe wat bezig te zijn, het is toch allemaal spannend en dan geeft dat wat positieve afleiding. wat voor kinderwagen hebben jullie?
1 aug xTjikk - 27 jaar - eerste kindje Imyselfandi - 27 jaar - tweede kindje 2 aug 3 aug 4 aug 4Klavertje - 34 jaar - 4e kindje 5 aug Allesisliefde - 32 jaar - 4e kindje 6 aug Natas123 - 28 jaar - 4e kindje 7 aug 8 aug Wolkje1994 - 30 jaar - 3e kindje Tweedewondertje - 37 jaar - 3e kindje 9 aug 10 aug Jsne - 32 jaar - 3e kindje 11 aug PippaLotta - 33 jaar - 3e kindje 12 aug Nono - 43 jaar - 3e kindje 13 aug 14 aug 15 aug 16 aug Puttertje - 30 jaar - 2e kindje Shewe - 27 jaar - 3e kindje 17 aug Bambie94 - 30 jaar - 2de kindje Chaoticgaelle - 29 jaar - 2e kindje 18 aug Annesmit - 31 jaar - 3e kindje 19 aug 20 aug 21 aug 22 aug 23 aug 24 aug 25 aug 26 aug 27 aug 28 aug 29 aug 30 aug 31 aug ----------------------------------------- Afspraken: 12-12 xTjikk - Vitaliteitsecho 16-12 Natas123 - eerste echo bij vk & intake 17-12 Natas123 - echo bij gyn 18-12 Imyselfandi - vitaliteitsecho 23-12 Tweedewondertje - vroege echo 23-12 Nono - vitaliteitsecho 23-12 4Klavertje - vitaliteitsecho 24-12 Allesisliefde - Vitaliteitsecho 24-12 Wolkje1994 - Vitaliteitsecho 30-12 PippaLotta - Vitaliteitsecho 30-12 Puttertje - Vitaliteitsecho 31-12 Nono - intake vk. 02-01 Shewe - eerste echo vk + intake 02-01 Annesmit - Vitaliteitsecho 03-01 Bambie94 - Vitaliteitsecho 06-01 Chaoticgaelle - Vitaliteitsecho 07-01 Puttertje - Intake vk 09-01 Tweedewondertje - Intake + termijnecho 13-01 Puttertje - Termijnecho 14-01 Allesisliefde - Termijnecho & Intake 24-01 PippaLotta - Termijnecho en intake 28-01 Chaoticgaelle - Termijnecho en intake ----------------------------------------- jongen (?) | meisje (?) | verrassing (1) HOE KOM IK OP DE LIJST/PAS IK DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal de [.QUOTE.]-tags 2x weg, zowel boven als onder de lijst, dus 2x van de [ tot en met de ] - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie’
Hoi allemaal! Ik heb mezelf ook op de lijst gezet. Rond 18-08 uitgerekend als alles goed gaat! Het is de derde. Sommigen uit onze omgeving zijn al op de hoogte, omdat ik het niet voor me kon houden
Wij hebben helemaal geen kinderwagen meer, dus ik zal een nieuwe moeten uitzoeken (wat jammer nou ). Ik vind de nieuwe Maxi Cosi Fame kinderwagen wel wat hebben, alleen zijn die er natuurlijk nog niet tweedehands, dat is wel jammer.
Hi allemaal, Ik kom hier ook eens even spieken. Ben nog heel voorzichtig maar wil wel positief zijn. Wij hebben een enorm intens jaar echter de rug. Missed abortion eind maart. helaas geen effect met pillen, curettage, baarmoeder ontsteking waarvoor ziekenhuis opname, diagnose asherman, operatie aan de verklevingen, weer een baarmoeder ontsteking waarvoor ziekenhuis opname. In oktober eindelijk weer groen licht, en hopelijk kunnen we dit jaar heel positief afsluiten❤️. Ik heb 24 dec m’n eerste echo. Met 6+1 al ivm m’n asherman… ik vind het ontzettend spannend want ik ben zo bang dat er misschien dan nog geen hartje klopt. We proberen maar zo positief mogelijk te blijven en hoop te houden. alle meiden hier van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Op naar hele mooie echo’s❤️