Ja lastig hè dat eten en drinken! En dat kater gevoel na te weinig slaap herken ik ook enorm hahah! Vreselijk! Gefeliciteerd @Natas123
Ja herkenbaar, veel moe.. ben vandaag echt niet lekker, hoofdpijn en misselijk. Mannetje heeft net een fruitschaaltje gemaakt dus daar knap ik wel beetje van op, fruit gaat er altijd in. maandag heb ik eerste echo, vind dat echt spannend! Probeer er niet zoveel over na te denken, maar das wel makkelijker gezegd dan gedaan. hebben jullie drukke dagen met de kerst gepland staan?
Dankjewel! Ik drink eigenlijk nooit alcohol dus voor mij is dat geen issue, maar ik merk dat ik toch al snel vergeet wat ik wel of niet mag eten. kijk salami, file american en rauw vlees etc wel. Maar over de allerkleinste dingen denk ik echt niet snel na, moet daar echt bewust over nadenken merk ik wel.. lees jij alles wat je eet zeg maar of dat mag of ben je ook wat “vergeetachtig” daarin?
het is gelukkig al bijna maandag, al duren de laatste dagen altijd te lang! Eerste kerstdag brunch bij schoonvader en zwager, tweede kerstdag met mijn moeder/zusjes & zwagers gezellig met kadootjes voor (voornamelijk) de kids haha en jullie?
ik drink eigenlijk ook nooit, maar met zo’n kerstborrel verwachten ze dat toch hè en dan met kerst misschien ook wel. Komt wel goed bij die andere 3 was ik niet zo ‘ziemelig’ met dat eten, logische dingen niet. Maar nu denk ik bij alles na.. groente goed wassen, wel of niet fuetworst enzo echt bij alles..
Wel gezellig toch! Kadootjes vinden de kids altijd leuk. hier ook 3 volle dagen, kerst avond schoonouders, 1e kerstdag mijn moeders kant van de familie, 2e kerstdag zijn vrienden en schoonmoeder ook nog.
Ah wat vervelend, die misselijkheid! Hier nog geen fysieke kwaaltjes, wel iets prikkelbaarder dan normaal. Zat me net in de auto bijvoorbeeld echt onwijs te irriteren aan het geluid van de ruitenwisser. Dat ik echt dacht: is dit normaal ook zo hard?
Behoorlijk al wat klachten zo te lezen. Hier nog niet… maar wil ook niet te hard roepen. Heb bij voorgaande zwangerschappen hg gehad en merendeels in het zkh gelegen.. aan de andere kant maak k me er ook weer zorgen om. Ik moet morgen nog 1 dagdienst.. dan heb ik er 3 gehad met kerst ook nog 3 dagendiensten. Vind het werken ook gewoon eng.. ik werk als verpleegkundige in het ziekenhuis. Zo stom, maar om alles maak je je zorgen hebben jullie dit ook? Ben blij als het 2 jan is.
Shewe, ik maak me ook om alles zorgen idd dus dat snap ik wel puttertje die gaan soms ook heel hard, maar moeten dan wel zo hard staan voor de regen haha
Ja ik heb alleen die app en ZwangerHap, maar dat heeft minder te maken met het tracken van de zwangerschap