Alles was goed! Een heel mooi snel kloppend hartje en een kindje met al armpjes en beentjes ❤️ heel erg opgelucht nu!
Hier was de echo ook helemaal goed, mooi kloppend hartje! Meette nu 7+2, mijn eigen berekening was 7+3 dus heel tevreden! Ik wacht nog wel even Termijnecho af voor de echte uitgerekende datum.
Uitgerekend augustus 2025 Meest recente lijst terugvinden? Zoek op “augustusbaby” in het topic. 26 juli Imyselfandi - 27 jaar - 2e kindje 1 aug xTjikk - 27 jaar - 1e kindje 4 aug 4Klavertje - 34 jaar - 4e kindje 5 aug Allesisliefde - 32 jaar - 4e kindje 6 aug Natas123 - 28 jaar - 4e kindje 8 aug Wolkje1994 - 30 jaar - 3e kindje Tweedewondertje - 37 jaar - 3e kindje 10 aug Jsne - 32 jaar - 3e kindje 11 aug PippaLotta - 33 jaar - 3e kindje 12 aug 16 aug Puttertje - 30 jaar - 2e kindje Shewe - 27 jaar - 3e kindje Veer2022 - 36 jaar - 2e kindje 17 aug Bambie94 - 30 jaar - 2de kindje Chaoticgaelle - 29 jaar - 2e kindje 18 aug Annesmit - 31 jaar - 3e kindje 19 aug 20 aug 21 aug 22 aug 23 aug 24 aug 25 aug 26 aug 27 aug 28 aug 29 aug 30 aug 31 aug ----------------------------------------- Afspraken december 2024 24 dec - Allesisliefde - Vitaliteitsecho 24 dec - Wolkje1994 - Vitaliteitsecho 30 dec - PippaLotta - Vitaliteitsecho 30 dec - Puttertje - Vitaliteitsecho Afspraken nieuwe jaar 02 jan - Shewe - eerste echo vk + intake 02 jan - Annesmit - Vitaliteitsecho 02 jan - Veer2022 - Vitaliteitsecho 03 jan - Bambie94 - Vitaliteitsecho 03 jan - Imyselfandi - termijnecho 06 jan - Chaoticgaelle - Vitaliteitsecho 07 jan - Puttertje - Intake vk 07 jan - Natas123 - termijn echo + gesprek gyn 09 jan - Tweedewondertje - Intake + termijnecho 10 jan - 4Klavertje - intake VK 13 jan - Puttertje - Termijnecho 14 jan - 4Klavertje - Termijnecho 14 jan - Allesisliefde - Termijnecho & Intake 24 jan - PippaLotta - Termijnecho en intake 28 jan - Chaoticgaelle - Termijnecho en intake ----------------------------------------- jongen (?) | meisje (?) | verrassing (16) HOE KOM IK OP DE LIJST/PAS IK DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal de [.QUOTE.]-tags 2x weg, zowel boven als onder de lijst, dus 2x van de [ tot en met de ] - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie’[/QUOTE]
@tweedewondertje heel fijn! morgenochtend heb ik de echo en merk dat ik het echt spannend vind. Ik heb continu maar het stemmetje in mijn hoofd ‘kijk er niet van op als het er twee zijn’. En mijn vriend blijft het maar zeggen dat hij totaal niet verrast zal zijn. Werkt me zo op m’n zenuwen
Ik herken het, had ik ook. Toen deed de stagiaire de echo, zei de toen ze zei het is er maar 1, nee je hebt niet de hele baarmoeder gehad. Nou toen kreeg ik het helemaal haha. Maar het is er echt maar 1.. succes morgen!
Wat een goed nieuws meiden! Wij mogen ook morgen! Vindt ook heel spannend worden Rond het middaguur hebben we een afspraak. Ik laat weten! Hoe is het met de kwaaltjes bij iedereen? De misselijkheid lijkt even stabiel te zijn hier. Ik heb een soort van patroon gevonden en dat lijkt aardig te werken
Oh fijn vd misselijkheid! Hier wel steeds wat misselijk en gewoon over de gehele dag heen. Het wordt wel erger als ik even een poosje niet gegeten heb, maar ik heb nog niet hoeven overgeven dus dat valt dan weer mee.
spannend, veel succes Fijn dat je wat hebt gevonden dat werkt! Scheelt veel! hier veel moe, m’n banden voel zelfs al af en toe steken bij verkeerd opstaan uit bed ofzo. Af en toe misselijk, maar mag niet klagen. Borsten ook nog steeds pijnlijk..
Ahh ja die moeheid weet wat he! Ik heb dat ook met die banden. Maar dan met niesen en hoesten. Even scherpe steek. Ben echt zo benieuwd of het termijn ook een beetje klopt bij onze echo. Blijft spannend.
@Allesisliefde fijn dat je wat gevonden hebt wat helpt. Ik heb wel wat van de homeopaat gehad wat goed helpt, maar de misselijkheid en intense vermoeidheid kan me nog erg overvallen
Wat fijn van de goede echo’s gisteren! heel veel plezier en succes voor degene die vandaag een echo hebben.