Thankyou! Dit is dus wat me oma zelf ook kan maken hihi, ze heeft al eerder baby nestjes gemaakt etc.
Ja hier hebben we jongen - meisje - jongen - En ergens is me gevoel-hoop zo duidelijk maar zo bang dat me gevoel me in de steek laat. Daarom wil ik die nub weten haahha zodat ik me ergens kan voorbereiden. Ik ben bijna zo ver om 50€ te betalen voor die echo zit echt tegen aan om morgen de verloskundige te bellen. Hier wel een stiekeme voorkeur (meisje dus) omdat het me zo leuk lijkt voor me dochter, mijn oudste & jongste zoon zijn wel echt jongens en dus meer met elkaar zegmaar. oh die blauwe plekken op je benen lijken me heftig?! Morgen even de huisarts bellen voor jezelf dan? Heb je dit eerder zo gehsd of niet?
Wij hebben de geslachtsecho geannuleerd volgende week en eentje voor vanmiddag gepland. Het is eigenlijk nog wel echt te vroeg, dus denk dat ik pas met 20 weken conclusies durf te trekken. Wil zo graag een eerste indicatie
Ik snap je.. ik heb dat precies zo.. voorgevoel.. en ook dus de nub willen weten! Haha die blauwe plekken komt van het prikken, maar zelfs een bult en pijnlijk dus weet niet of dat hoort. Ze hadden t over blauwe plekJES. Dit zijn grote plekken. Heb ook geen vet om in te spuiten en denk dat ik per ongeluk in de spier spuit..
Oh dat klinkt wel echt pijnlijk. Zou inderdaad even na laten kijken! Hahaha erg he dat gevoel van voorgevoel & nub maar jij doet de 13 weken echo toch of niet?
De afspraak was pas om 16:45 een meisje!! Ik houd wel een slag om de arm, maar geniet wel van het idee
ja met 14+1 pas sjonge jonge. heb woensdagavond geslachtsbepaling bij echobaby in Lommel. Zoek maar eens op zij heeft filmpjes ingesproken op YouTube
Ohja jij doet bij de vroege, ben zo benieuwd naar jou! Ohja logisxh met 14+1 de 13 weken echo te doen…
ja was de eerste afspraak. Dat komt omdat de verloskundige toen ziek was en alles ook naar die praktijk moest. Dus zaten ze al extra vol. Was net op t randje.. maargoed prima kunnen we nog eens kijken. Ik weet van toen bij de jongste dat ze hem ook helemaal na keek zoals nu de 13 weken echo ook nog is
Uitgerekend augustus 2025 Meest recente lijst terugvinden? Zoek op “augustusbaby” in het topic. 26 juli Imyselfandi - 27 jaar - 2e kindje 1 aug xTjikk - 27 jaar - 1e kindje 4 aug 4Klavertje - 34 jaar - 4e kindje Natas123 - 29 jaar - 4e kindje 5 aug Allesisliefde - 32 jaar - 4e kindje 8 aug Wolkje1994 - 30 jaar - 3e kindje Tweedewondertje - 37 jaar - 3e kindje 10 aug Jsne - 32 jaar - 3e kindje 11 aug PippaLotta - 33 jaar - 3e kindje 16 aug Shewe - 27 jaar - 3e kindje (verassing) Veer2022 - 36 jaar - 2e kindje 17 aug Bambie94 - 30 jaar - 2de kindje Chaoticgaelle - 29 jaar - 2e kindje (blijft een verrassing) 18 aug Annesmit - 31 jaar - 3e kindje 19 aug Isis27 - 27 jaar - 2e kindje 21 aug Rainbow2025 - 33 jaar - 2e kindje 25 aug Lili13 - 34 jaar - 3e kindje 27 aug 28 aug 29 aug 30 aug 31 aug ----------------------------------------- Afspraken 24 jan - PippaLotta - Termijnecho en intake 27 jan - Allesisliefde - 13 weken echo 28 jan - Chaoticgaelle - Termijnecho en intake 29 jan - Shewe - termijnecho 29 jan - Lili13 - extra echo 10 weken 29 jan - Natas123 - hartje luisteren 29 jan - 4Klavertje - geslachtsbepaling 13+2 in Lommel. 31 jan - Tweedewondertje - 13 weken echo 01 feb - Imyselfandi - geslachtsecho 04 feb - 4Klavertje - 13 weken echo 05 feb - Wolkje1994 - 13 weken echo 07 feb - 4Klavertje - controle vk 08 feb - Allesisliefde - pretecho geslachtsbepaling 08 feb - Tweedewondertje - pretecho geslachtsbepaling 10 feb - Natas123 - controle vk 12 feb - Allesisliefde - controle vk 15 feb - Natas123 - pretecho geslachtsbepaling 4 mrt - Imyselfandi - 20 weken echo 10 mrt - Natas123 - 20 weken echo + controle 12 mrt - 4Klavertje - 20 weken echo 13 mrt - Allesisliefde - 20 weken echo 18 mrt - Tweedewondertje - 20 weken echo ----------------------------------------- jongen (?) | meisje (?) | verrassing (18)[/QUOTE]