Echt hè! Lol! Maar we hebben ook niet zo’n groot clubje haha. Waar zijn alle meiden die eind augustus uitgerekend zijn!?
Ik eindigde met m’n vorige groepje uiteindelijk in een appgroep. Was wel echt super gezellig tijdens de nachten dat er allerlei bevallingen begonnen en tijdens de nachtvoedingen (hele shophauls delen enzo) en ook vragen stellen. Was altijd wel iemand (snel) online.
Ik was trouwens vandaag bij de Wibra n.a.v. een tipje en ze hebben daar bv vriendelijke nachthemden voor een tientje! Je hebt een knoopje die je los kunt maken. Tip van flip
Het is jammer dat inderdaad meerdere aangemeld hebben maar niet meer reageren. Zou beter zijn als dit forum een eigen app zou hebben ipv op het internet haha. Soms sluit ik het af en vergeet ik het! wow 15 weken, gaat snel zeg! Whatsapp groep lijkt me ook leuk hoor! Haha
Ja ik vind een app groep ook prima idd. Is ook makkelijker wanneer je het dan binnenkrijgt haha. Gênante vraag.. hebben jullie ook wel is flink buikpijn na gemeenschaps? Ik was ff helemaal in paniek.
Ik ben afgelopen nacht naar huis gestuurd in de nachtdienst.. de griep te pakken. Ondanks dat het de waarheid is voelde het toch een beetje als smoes, omdat ik het nog niet gedeeld heb op het werk. Nu 1,5 week vrij. Dat scheelt wel. Ff uitzieken en dan is daarna ook wel de tijd om het aan te geven. Tevens moest ik sneaky de verloskundige bellen, zodat ze me een nieuw lab formulier kon brengen, dit kon mooi toen in me ging omkleden ze kwam speciaal ff naar beneden. Ze gaf ook gelijk aan dat nachten niet meer hoeft wanneer ik het niet trek en het heb gedeeld. Moet daar nog ff over nadenken maar wel een fijn idee.
Heey, hier ook die griep te pakken en mijn zoon ook bah hopelijk zijn we er snel weer vanaf. 8 kaar geleden bij mijn zwangerschap had ik ook een groepje hier wat wel actiever was. Maar moet ook eerlijk zeggen dat ik zelf soms vergeet te kijken. Maar vind het ook leuk om ervaringen te blijven delen. Mijn placenta ligt ook aan de voorkant voel de baby nog niet maar dat kan ook nog wel even duren dus.
Niet flinke buikpijn, maar wel soort harde buik gevoel en lichte buikpijn - soms wel wat meer dan stoppen we
Oh jeetje beterschap! Dat is wel fijn dat de vk het kon brengen en meteen aan gaf dat de nachten niet meer hoeven, zal stuk fijner denk ik zijn?
Wat eng! Ik herken het niet. Wel mega gevoelig tijdens en erna.. Is het gevoel weer weggezakt? Ahh beterschap zeg!! Goed zo, geen nachtdiensten meer! Lekker uitrusten 1.5 week! Heerlijk! Ik kijk nu al uit naar mijn verlof hahha! Heerlijk
Nou dit vroeg ik mij ook af! Redelijk eenzaam zo aan het eind van augustus ik had wel gespiekt in het september groepje en daar zit echt een hele grote groep in het begin van september. 1-2-3 sep. Uberhaupt grote groep
Oh gatsie.. beterschap! Ik ben net anderhalve week ziek geweest. Ik vond het niet niks icm de zwangerschap, herstel leek ook langer te duren. Maar zit jouw verloskundige bij jou in het gebouw waar je werkt? Wel handig En op jouw vraag, dat herken ik niet zelf. Wel dat het wel gevoeliger is daar maar ik heb het wel regelmatig op fora voorbij zien komen. Tijdens mijn vorige zwangerschap kreeg ik wel constant een harde buik na mijn “hoogtepunt”. En die hield wel even aan en was echt wel een knellend/naar gevoel. Wilde toen ook even niet meer dat ik zo eindigde als we seks hadden. Sla mij maar over dacht ik haha.
Jaa zo’n harde buik na een hoogtepunt.. had ik ook! Vond zelf een eng en naar gevoel. Van mij hoefde dat ook niet meer toen.
Joh wat rot, hopelijk kun je nu even lekker bijkomen en wat uitzieken; en heb je ook wat tijd voor jezelf. Ga je het na je vakantie vertellen denk je?
Gevoel is erna wel weg gezakt duurde een poos maar idd harde buiken herken ik wel van vorige zwangerschappen, maar meestal wat verder in de zwangerschap. ja ik werk in het ziekenhuis, mijn Verloskunige praktijk zit ook in het ziekenhuis en de dames werken ook 1e lijns op de verloskamers. Wel handig, kan ze altijd via de pieper ff bellen als ik aan het werk ben en er zou wat zijn haha. Maar het is soms ook gek, doordat ik bij de vorige zwangerschappen meermaals in het ziekenhuis doorbracht met hg en medisch moest bevallen etc liep ik er wel heel veel en dan kom je ze daarna regelmatig weer tegen bij ht omkleden voor je dienst jaa na de vakantie, wil ik eerst ff naar de leiding gevende. En do na de 13 weken echo dan aan fam. We gaan een weekend weg en ze denken nog steeds dat ik lekker mee kan wijnen ze zullen we raar opkijken inc mijn moeder die echt niks door heeft