Wat fijn dat de echo goed was!!! Opluchting! Zie ik nou een nub op de derde foto!? Als dat de nub is, zet ik mijn geld op een jongen @Natas123 wat zeg jij nou!? Hahha dat willen wij helemaal niet horen Wauw! Dat je dat hebt meegemaakt! Ik snap dat je man zegt dat je niet eerder mag pff nou mijn echo is met 14.4 fingers crossed
M HAHAHA ja maar was in 2016, toen was t beeld ooj écht wel anders hoor als nu. ik zou nu ook gaan met 14 weken (als t aan mij lag) want dit oretecho bureau ben ik nu 2 x eerder geweest voor geslachts bepaling en 1 x in 2018 voor normale pret echo , prachtig beeld!
Hoi allemaal, Vandaag de geslachts echo gehad en... Het is een meisje Spannend bij jullie echo's allemaal ik zelf zie niks in jullie echo's helaas ben ik daar helemaal niet in thuis. Hier kan nu het shoppen en namen bedenken beginnen.
Ahhh wat leuk! Gefeliciteerd hoor! Heerlijk shoppen @wolkje1994 yesss! Morgen al!! Leuk zeg Wat zegt je gevoel?
Leuk! Gefeliciteerd!! @4klavertje ik kan helaas niks qua geslacht eruit halen. Je hebt een enorme eigenwijze baby in je buik.
als ik moet kiezen, neig ik naar een meisje. Maar hoe overtuigd ik bij de andere zwangerschappen was, heb ik nu totaal niet. Verrassing had me nu dus ook wel leuk geleken, maar mijn vriend en dochter willen het zo graag weten en dat is voor mij ook leuk!
Zijn jullie trouwens al bezig met namen? Onze kinderen hebben namen die erg weinig voorkomen. Willen we nu weer, maar wel; wat je leert is wat je zegt. Niet te bijzonder of geknutseld. Allebei de namen hebben een V in het midden. Meisjesnaam weten we al (hoogstwaarschijnlijk), jongensnaam zo moeilijk. naam van onze zoon nu lijkt op Levi.
Succes & veel plezier morgen bij de 13 weken echo. voor meisjes namen heb ik er 2 1. Olivia 2. Tess vind Olivia heeeel leuk maar weer niet of her helemaal past bij de rest van de kids. En voor jongens heb ik 0 maar zie ik ook écht helemaal niets dat ik denk Yesss dat zou het kunnen zijn!