Yeahh super leuk!! Hier ook placenta zijkant/ voor. Maar bij mijn zoon lag de placenta voor maar voelde ik hem al voor de 14 weken haha dus soms zegt het ook niet zoveel qua gevoel.
Uitgerekend augustus 2025 Meest recente lijst terugvinden? Zoek op “augustusbaby” in het topic. 26 juli Imyselfandi - 28 jaar - 2e kindje 1 aug xTjikk - 27 jaar - 1e kindje 4 aug 4Klavertje - 34 jaar - 4e kindje Natas123 - 29 jaar - 4e kindje Mailey - 35 jaar - 2e kindje 5 aug Allesisliefde - 32 jaar - 4e kindje 8 aug Wolkje1994 - 30 jaar - 3e kindje Tweedewondertje - 37 jaar - 3e kindje 10 aug Jsne - 32 jaar - 3e kindje 12 aug PippaLotta - 33 jaar - 3e kindje 14 aug Shewe - 27 jaar - 3e kindje (verassing) 16 aug Veer2022 - 36 jaar - 2e kindje 17 aug Bambie94 - 30 jaar - 2de kindje Chaoticgaelle - 29 jaar - 2e kindje (blijft een verrassing) 18 aug Annesmit - 31 jaar - 3e kindje 19 aug Isis27 - 27 jaar - 2e kindje 21 aug Rainbow2025 - 33 jaar - 2e kindje 24 aug Lili13 - 34 jaar - 3e kindje ----------------------------------------- Afspraken 10 feb - Natas123 - controle vk 11 feb - Lili13 - extra echo 12 feb - Allesisliefde - controle vk 15 feb - Natas123 - pretecho geslachtsbepaling 27 feb - Shewe - 16 weken vk controle 4 mrt - Imyselfandi - 20 weken echo 10 mrt - Natas123 - 20 weken echo + controle 12 mrt - 4Klavertje - 20 weken echo 13 mrt - Allesisliefde - 20 weken echo 13 mrt - Shewe - 20 weken echo 18 mrt - Tweedewondertje - 20 weken echo ----------------------------------------- jongen (1) | meisje (2) | verrassing (15)
Ik zie alleen nog van @Natas123 een pretecho geslacht staan, wacht de rest van de dames tot de bevalling / 20 weken echo?
Oh dat is balen zeg maar 3 uurtjes. Het is natuurlijk beter dan niks maar fijn lijkt het me zeker niet nee! Hopelijk kun je nog iets beters vinden
Gefeliciteerd! Ik vind het zo leuk shoppen nu! Wat voor kleding zullen we nodig hebben ? Op het begin natuurlijk lange mouwen maar het kan ook 30 graden zijn toch? Dan alleen een romper ? Ben hier zo niet meer in thuis haha
Wat bizar! Ik las laatst dat dat helemaal niet mag.. dat er een zorgplicht is. Anders contact opnemen met je zorgverzekering?
Jaaa wat leuk!! Gefeliciteerd! en wat een mooie 3D foto. Kijk haar daar lekker zitten! Hopelijk gaat jouw placenta nog een beetje meer naar de zijkant schuiven als je buik groeit. Heerlijk lijkt mij dat, duidelijkheid en gericht shoppen en namen bedenken!
Wauw @Allesisliefde een dochter erbij!! en fijn dat het zo duidelijk was! @Imyselfandi fijn dat het nogmaals bevestigd is! kun je idd echt met een gerust hart shoppen haha @tweedewondertje een jongen erbij! zo leuk!! @PippaLotta, heb jij al bericht gehad dan van de kraamzorg dat je dat weet dat je maar 3 uur krijgt?! Hier een mega drukke week gehad. Wij hadden dinsdagavond na de 13 weken echo een geslachtsbepaling gepland last minute. Vond het zelf heel onduidelijk, eerst zei ze na lang kijken en fotos maken een meisje, toen ineens oei, ik ga steeds meer twijfelen, en toen het is een jongen. Vond het totaal niet duidelijk, terwijl ik bij mijn jongste toevallig de echo zo kon pakken en je duidelijk een piemeltje en 2 balletjes zag. Ik geloof het wel en vind alles leuk, dus wat dat betreft maakt het niet uit. Maar je hebt toch ergens in je hoofd niet helemaal die zekerheid haha De kids waren door het dolle heen, dus dat was leuk! Ouders ook met een kraskaartje verteld, vrijdagavond hebben we een mini gender reveal met wat vrienden. Dan hoeven we ze niet allemaal langs.
Ik hoorde om me heen allerlei verhalen van vrouwen die weinig tot niks kregen dus daarom ben ik gaan informeren. Toen zeiden ze dat je recht hebt op minimaal 24 uur en dat dit dus neerkomt op 3 uur per dag, 8 dagen lang.
Ik heb me aangemeld voor kraamzorg en er wordt rond de 32 weken contact opgenomen dus dan weet ik meer haha. Heeft jullie partner de ongeboren vrucht al erkent? Of zijn veel van jullie getrouwd?
Ja hier rond die tijd volgens mij ook een intake inderdaad! wij hebben een geregistreerd partnerschap, puur voor het praktische gedaan voordat de oudste geboren werd vorige keer.
Ja ik wil wel graag maar ben er nog niet helemaal over uit of het verstandig is. Het kwam bij mijn kinderen allebei laat op gang en heeft veel bloed zweet en tranen gekost en daardoor een loodzware kraamweek en weken erna. Ik twijfel of het verstandig is om hier weer aan te beginnen, omdat ik nog 2 kids heb om voor te zorgen..
Hoi meiden Vandaag controle gehad, alles was goed! ik moet ijzer pillen gebruiken omdat moeheid echt extreem is. Bij 20 weken nog eens prikken voor hoe hoog het ijzervoorraad dan is. Ik krijg bij 24 weken een consult in het ziekenhuis waar ik de keizersnede krijg zodat het dossier weer up to dat is en evt nog extra dingen bespreken. Ik moet ook afspraak maken om de kleine te erkennen. en bij de 20 weken echo gaan we inwendig ook goed kijken naar mijn litteken van de keizersnede & placenta ligging. Als hij dus rondom litteken ligt - voor de uit gang, zal ik met 34 a 36 weken al bevallen, en bij ernstige geval met 32… moest wel even slikken hoor… Hopelijk 10 maart goed nieuws dat me placenta boven aan zit. Ik moet zeggen, ik begin de kleine goed te voelen! Kleine schopjes en al duwingen. Nu al 3 avonden op een rij rond half 9 savonds. Zo leuk!
Uitgerekend augustus 2025 Meest recente lijst terugvinden? Zoek op “augustusbaby” in het topic. 26 juli Imyselfandi - 28 jaar - 2e kindje 1 aug xTjikk - 27 jaar - 1e kindje 4 aug 4Klavertje - 34 jaar - 4e kindje Natas123 - 29 jaar - 4e kindje Mailey - 35 jaar - 2e kindje 5 aug Allesisliefde - 32 jaar - 4e kindje 8 aug Wolkje1994 - 30 jaar - 3e kindje Tweedewondertje - 37 jaar - 3e kindje 10 aug Jsne - 32 jaar - 3e kindje 12 aug PippaLotta - 33 jaar - 3e kindje 14 aug Shewe - 27 jaar - 3e kindje (verassing) 16 aug Veer2022 - 36 jaar - 2e kindje 17 aug Bambie94 - 30 jaar - 2de kindje Chaoticgaelle - 29 jaar - 2e kindje (blijft een verrassing) 18 aug Annesmit - 31 jaar - 3e kindje 19 aug Isis27 - 27 jaar - 2e kindje 21 aug Rainbow2025 - 33 jaar - 2e kindje 24 aug Lili13 - 34 jaar - 3e kindje ----------------------------------------- Afspraken 11 feb - Lili13 - extra echo 12 feb - Allesisliefde - controle vk 15 feb - Natas123 - pretecho geslachtsbepaling 27 feb - Shewe - 16 weken vk controle 4 mrt - Imyselfandi - 20 weken echo 10 mrt - Natas123 - 20 weken echo + controle 12 mrt - 4Klavertje - 20 weken echo 13 mrt - Allesisliefde - 20 weken echo 13 mrt - Shewe - 20 weken echo 18 mrt - Tweedewondertje - 20 weken echo ----------------------------------------- jongen (1) | meisje (2) | verrassing (15)