Vind je dat ook lastig of kun je dat wel los laten? ik ben ook echt moe, snel moe, met sporten kan ik ook minder. En ruik echt alles en meer.
@Nono wat spannend en wat een mooi nieuws ! Wanneer wil je het je man gaan vertellen? Misschien juist fijn het te vertellen wanneer het spannend is? Ik vond alles ook nu spannend, had ik had vorige twee keren niet. Maar m’n vriend heb ik huilend opgebeld en wist t meteen. Was wel fijn, de bevestiging bij m’n vriend soms even kunnen zoeken dat alles wel goed komt @4klavertje ik sws aanvullend verzekerd. Maar check het wel altijd, kraamzorg helemaal vergoed en eventueel bevalling in het ziekenhuis (niet medisch) ook helemaal gedekt
Hier zijn m’n borsten trouwens echt zo aan t veranderen . Ik heb niet zo heel veel van mijzelf, maar mijn borsten zijn nu al een reden om mensen te laten denken ‘zal ze zwanger zijn’. Wijde truien maar aan. ook ben ik de avonden echt al opgeblazen bij m’n buik. Maar las dat dit normaal is. Herken ik niet van de vorige keren,
Nee, ik maak me er niet zo druk om. Vorige keer had ik de eerste weken ook niet veel typische kwaaltjes.
De zorgverzekering is wel een ding idd Had hem echt net aangepast sinds lange tijd. Had super aanvullende enzo. Dacht wat euros te besparen maar ga het nu maar weer terugdraaien. Wat @Wolkje23 ook zegt. Met eigen bijdrage kraamzorg en zwangerschapscursussen vergoeding enzo. Zit toch vaak in de wat uitgebreidere aanvullend.
Hier ook echt heel warm soms. En ben deze ochtend ineens een partij misselijk! Misschien komt het ook doordat ik aan het autorijden was. Heb normaal al wagenziekte maar niet als ik zelf rij maar misschien nu extra gevoelig ofzo. Hoop wel dat het wegzakt zo. Niet dat ik het op werk ook heb. Ga denk ik van die simpele zoute crackers kopen voor noodgevallen. Helpt meestal wel.
Geen idee nog. Ik heb net de kerstboom opgezet en ik zag laatst ergens een CB zwangerschapstest als kerstbal zeg maar. Zou wel grappig zijn om die in de boom te hangen. Kijken of hij het ziet. Maar aan de andere kant weet ik eigenlijk niet zeker of hij echt blij gaat zijn dus misschien moet ik het maar gewoon en voorzichtig brengen.
Welkom nieuwe meiden! ohjja! Die zorgverzekering.. goede tip Pff ik begin echt al een soort uitstekende flubberbuik te krijgen..
1 aug xTjikk - 27 jaar - eerste kindje Imyselfandi - 27 jaar - tweede kindje 2 aug 3 aug 4 aug 4Klavertje - 34 jaar - 4e kindje 5 aug Allesisliefde - 32 jaar - 4e kindje 6 aug Natas123 - 28 jaar - 4e kindje 7 aug 8 aug Wolkje1994 - 30 jaar - 3e kindje Tweedewondertje - 37 jaar - 3e kindje 9 aug 10 aug Jsne - 32 jaar - 3e kindje 11 aug PippaLotta - 33 jaar - 3e kindje 12 aug Nono - 43 jaar - 3e kindje 13 aug 14 aug 15 aug 16 aug Puttertje - 30 jaar - 2e kindje 17 aug Bambie94 - 30 jaar - 2de kindje 18 aug 19 aug 20 aug 21 aug 22 aug 23 aug 24 aug 25 aug 26 aug 27 aug 28 aug 29 aug 30 aug 31 aug ----------------------------------------- Afspraken: 12-12 xTjikk - Vitaliteitsecho 16-12 Natas123 - eerste echo bij vk & intake 17-12 Natas123 - echo bij gyn 18-12 Imyselfandi - vitaliteitsecho 23-12 Tweedewondertje - vroege echo 23-12 Nono - vitaliteitsecho 24-12 Allesisliefde - Vitaliteitsecho 24-12 Wolkje1994 - Vitaliteitsecho 30-12 PippaLotta - Vitaliteitsecho 30-12 Puttertje - Vitaliteitsecho 31-12 Nono - intake vk. 07-01 Puttertje - Intake vk 09-01 Tweedewondertje - Intake + termijnecho 13-01 Puttertje - Termijnecho 14-01 Allesisliefde - Termijnecho & Intake 24-01 PippaLotta - Termijnecho en intake ----------------------------------------- jongen (?) | meisje (?) | verrassing (?) HOE KOM IK OP DE LIJST/PAS IK DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal de [.QUOTE.]-tags 2x weg, zowel boven als onder de lijst, dus 2x van de [ tot en met de ] - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie’
Ik heb wel echt andere symptomen dan eerste zwangerschap. Mega vatbaar voor tandvleesontsteking en de misselijkheid en een gigantische eetlust wisselen zich gestaag af
Tandvleesontsteking heb ik ook last van! Pas na tandarts geweest maar had de link met een zwangerschap nog niet gelegd
Ah wat rot, ik vind pijn aan tandvlees zo vervelend. Hopen voor ons dat het geen terugkerende kwaal wordt
Nou idd... hopelijk trekt het weer bij. Heb vandaag wel wat buikpijnachtige klachten. .. hoop maar dat het verstopte darmen zijn en niet iets anders
Oh tandvleesontsteking lijkt me heel vervelend! Lastige kwaal! Hebben jullie er al over na gedacht met de vakantie? Wij zouden met de kinderen twee weken naar de camping gaan, maar waarschijnlijk, als alles goed mag gaan, is dit precies rond mijn uitgerekende datum. ik heb me echt even heel schuldig gevoeld. Mijn vriend werk veel en de kinderen missen hem echt geregeld. Afgelopen vakantie waren zulke waardevolle weken voor hun. Papa 24/7, twee weken lang even bij ze. We hebben het nu opgelost door de mei vakantie te gaan. Hopelijk wordt dat ook een fijne week met lekker weer. Ergens is het ook heel fijn dat wanneer de baby geboren is. De kids net of bijna zomervakantie 6 weken lang hebben, niet meteen de school run iedere ochtend met new Born
Ja snap je wel! Mijn man werkt ook veel. Ook wij hebben besloten om 2 weken met de meivakantie weg te gaan. Maar wel lekker naar het buitenland. Een zomerbaby vind ik zo fantastisch!! Kids lekker in de tuin met badje. Laatste voeding rond 11e en erna naar bed. Zo genieten!
Ja zit er ook aan te denken met de meivakantie weg te gaan maar nog geen concrete plannen. Eerst maar die eerste echo Maarja te lang wachten is ook niet goed want dan rijzen de prijzen weer de pan uit of is veel alweer uitverkocht Mijn oudste zoon is in augustus jarig, de 4e.. uitgerekende datum zou rond de 12e zijn. Hoop wel echt zijn verjaardag te kunnen vieren. Vind ik anders ook weer zo sneu.
zo heb ik er nog helemaal niet over na gedacht. Bij L en R zat ik heerlijk binnen bij de houtkachel en vond ik het heerlijk dat we binnen in onze bubbel zaten. Maar nu je het zo zegt… ook heel mooi! Heb je al een zomer baby gehad ?
Heerlijk bij de houtkachel!! Ja 1 zomerkindje, 1 herfst, 1 winter. Ik vond de zomer het allerfijnst. In de winter ga ik altijd vroeg naar bed en dan lijkt het alsof je wel 4 nachtvoedingen hebt. In de zomer ga je pas na de avondfles naar bed en zo lijkt de nacht veel korter. Ook de baby niet helemaal inpakken, ook fijn ik doe een dansje!! Vandaag 6 weken