❈ Uitgerekend Augustus ‘25 ❈

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Allesisliefde, Nov 23, 2024.

1. Imyselfandi

Imyselfandi Bekend lid

Mar 23, 2022
    721
    697
    93
    Female
    Ja, we hebben een voorlopige keuze gemaakt maar mweh… het voelt nog niet helemaal als dé naam. Maar even laten bezinken. En tot 20 weken maar afwachten of het geslacht nog steeds hetzelfde is (oei dan zou ik wel veel moeten terugbrengen…)

joh geen punt, voel je in ieder geval welkom weer in te haken als je wilt! En leuk, een zoontje. Rot dat je nog zo misselijk bent.

Allesisliefde and annesmit like this.
  2. annesmit

annesmit Actief lid

Dec 28, 2020
    381
    386
    63
    Female
    Veluwe
    Dank. Ja vind het wel leuk om af en toe weer even mee te lezen en wat te reageren of te vragen! Als iemand het leuk vindt mee te denken voor een jongensnaam, dan houd ik je niet tegen :roflmao: Wat een ellende, hihi.

Allesisliefde likes this.
  3. Mailey

Mailey Actief lid

Feb 7, 2015
    188
    41
    28
    NULL
    NULL
    Heey allemaal!

Ik was ook even wat afwezig na de operatie die gelukkig goed gegaan is. Galblaas zat nog vol met stenen dus ben heel blij dat hij eruit is. Na de operatie wilde ze eigenlijk geen echo maken omdat dat geen protocol was:confused:. Ik ben normaal heel bescheiden maar nu wilde ik echt niet naar huis voordat ik zeker wist dat alles goed was. Dus gelukt nog een echo gehad en dat zag er goed uit!

Ben nog wel aan het herstellen 5 kleine wondjes op mijn buik en het voelt soms een beetje raar toch pittig in combi met d'r zwangerschap maar het gaat de goede kant op.

@chaoticgaelle wat heftig zeg en wat zal het inderdaad lang duren voordat het woensdag is! Ik duim mee dat alles goed is!

Verder fijn om te lezen dat het goed gaat met de meeste van jullie!

Hier wel een beetje namen stress haha. Mijn man en ik vinden maar niet het zelfde moo gelukkig hebben we nog even.:roflmao:

4. 4klavertje

4klavertje Actief lid

Dec 6, 2024
    281
    283
    63
    Female
    @annesmit wat vervelend dat je nog zoveel last hebt! Hopelijk is dit gauw over! Heel leuk een zoontje erbij! Ik vind jongensnamen ook mega moeilijk.

@Mailey fijn om te horen dat het goed gaat! en goed dat je voor jezelf op bent gekomen, heel gek dat ze niet uit zichzelf een echo maken. Toch logisch dat je hiervan stress hebt en wilt weten of het allemaal goed gaat met de baby..

@Imyselfandi hier ook wel een soort van keuze.. Even wennen en kijken of dit de naam is. Ik vind het super lastig. Ik snap je haha

Hier weet nu het hele team van mijn zwangerschap. hoef nu dus niet meer op te letten met jasjes vestjes grotere truien etc. Haha maar wel grappig dat niemand zei, ik had het al gezien.
    morgen mijn hele klas vertellen. Heb vandaag maar een deel van de klas, dus nog heel even wachten. Zo benieuwd naar hun reacties!

5. 4klavertje

4klavertje Actief lid

Dec 6, 2024
    281
    283
    63
    Female
    aan wat voor namen zat je te denken? wat voor stijl ofzo?

6. 4klavertje

4klavertje Actief lid

Dec 6, 2024
    281
    283
    63
    Female
    @wolkje1994 die pijn bij het niezen of verkeerd op staan herken ik ook!
    mijn middelste zoon heet r...evi misschien kun je er wat mee haha

@Allesisliefde slim zo'n lijstje, maar zelfs aan een lijstje kom ik al niet.. wel een goed idee ga ik toch even onthouden.

@Natas123 ik vind uit jouw lijstje en de namen van je andere kids Tess het mooiste klinken.
    Maar ik denk dat je moet kijken naar welke naam je het mooiste vindt. Uiteindelijk gaan de kids als individu verder he.. En je namen zijn niet als Piet en Valentina (voorbeeld hahaha)

Allesisliefde and Natas123 like this.
  7. 4klavertje

4klavertje Actief lid

Dec 6, 2024
    281
    283
    63
    Female
    Ik heb even foto’s die we mee hebben gekregen toen bij de geslachtsbepaling. 1 foto is met een pijltje. De andere 2 hadden we ook mee gekregen, dacht die stuur ik ook ff

wel mooi rond bolletje hè

Attached Files:

wolkje1994 likes this.
  8. Natas123

Natas123 Fanatiek lid

Feb 7, 2015
    1,469
    322
    83
    hahaha is ook zo. Ik vind Tess leuker maar me vriend Olivia :roflmao:. Andere ideeen zijn ook welkom hoor! Maar heb alle top 100 wel gezien en daar staat niets tussen dat ik denk die gaat op het lijstje

9. Natas123

Natas123 Fanatiek lid

Feb 7, 2015
    1,469
    322
    83
    Wat fijn dat alles goed gegaan is en maar beter ook dat het er uit ging als ik je zo lees dat stenen zat! Fijn dat ze de echo toch deden (snap niet dat dat geen protocol is maar goed)!

10. Natas123

Natas123 Fanatiek lid

Feb 7, 2015
    1,469
    322
    83
    Hmmm als ik heel eerlijk ben zie ik hier niet meteen een jongen in? Of ben ik gek? Haha. ik ken alleen de echo’s van onder/boven bij mijn zonen waarbij het echt duidelijk was, niet zo vanaf de zijkant. Bedoel een navelstreng kan vanaf de zijkant ook alle kanten op toch?

11. chaoticgaelle

Aug 3, 2022
    74
    107
    33
    Female
    Uitgerekend augustus 2025
    Meest recente lijst terugvinden? Zoek op “augustusbaby” in het topic.

26 juli
    Imyselfandi - 28 jaar - 2e kindje

1 aug
    xTjikk - 27 jaar - 1e kindje

4 aug
    4Klavertje - 34 jaar - 4e kindje
    Natas123 - 29 jaar - 4e kindje
    Mailey - 35 jaar - 2e kindje

5 aug
    Allesisliefde - 32 jaar - 4e kindje

8 aug
    Wolkje1994 - 30 jaar - 3e kindje
    Tweedewondertje - 37 jaar - 3e kindje

10 aug
    Jsne - 32 jaar - 3e kindje

12 aug
    PippaLotta - 33 jaar - 3e kindje

14 aug
    Shewe - 27 jaar - 3e kindje (verassing)

15 aug
    Bambie94 - 30 jaar - 2de kindje

16 aug
    Veer2022 - 36 jaar - 2e kindje

17 aug

18 aug

21 aug
    Rainbow2025 - 33 jaar - 2e kindje
    Annesmit - 31 jaar - 3e kindje

24 aug
    Lili13 - 34 jaar - 3e kindje

25 aug

26 aug

Chaoticgaelle - 29 jaar - 2e kindje (blijft een verrassing)

-----------------------------------------

Afspraken
    12 feb - Allesisliefde - controle vk
    24 feb - Annesmit - controle vk
    26 feb - Chaoticgaelle - GUO @ WKZ n.a.v. 13 weken echo
    27 feb - Shewe - 16 weken vk controle
    3 mrt - Bambie94 - 16 weken echo
    4 mrt - Imyselfandi - 20 weken echo
    10 mrt - Natas123 - 20 weken echo + controle
    11 mrt - Chaoticgaelle - controle VK
    12 mrt - 4Klavertje - 20 weken echo
    13 mrt - Allesisliefde - 20 weken echo
    13 mrt - Shewe - 20 weken echo
    13 mrt - Mailey - 20 weken echo
    18 mrt - Tweedewondertje - 20 weken echo
    1 apr - Lili13 - 20 weken echo
    3 apr - Annesmit - 20 weken echo
    3 apr - Chaoticgaelle - 20 weken echo
    7 apr. - Bambie94 - 20 weken echo

-----------------------------------------
    jongen (2) | meisje (5) | verrassing (13)

12. chaoticgaelle

Aug 3, 2022
    74
    107
    33
    Female
    Ja de tijd kroop echt voorbij maar gelukkig komt het nu steeds dichterbij. Alhoewel ik ook steeds zenuwachtiger word!

13. Natas123

Natas123 Fanatiek lid

Feb 7, 2015
    1,469
    322
    83
    Hey meis jk ben niet elke dag online hier maar wil je nu alvast heel veel succes wensen morgen in het ziekenhuis & ik hoop dat je goed nieuws mag krijgen. Ik denk aan je!

chaoticgaelle likes this.
  14. Imyselfandi

Imyselfandi Bekend lid

Mar 23, 2022
    721
    697
    93
    Female
    Hmm ik vind dit niet heel duidelijk moet ik zeggen. Je hebt je naam ook nog niet gekleurd, kun je je eigenlijk wel in de geslachtsbepaling vinden? Ik ben inderdaad zoals @Natas123 zegt ook gewend een potty shot van onder. Ben erg benieuwd naar je 20 weken echo moet ik eerlijk zeggen.

@chaoticgaelle de dagen zullen vast langzaam voorbij gaan, maar morgen is je controle. Hopelijk vandaag een dag met voldoende (leuke!) afleiding en dan morgen een goede uitslag. Dat is het minste wat je gegund is.

Natas123 likes this.
  15. annesmit

annesmit Actief lid

Dec 28, 2020
    381
    386
    63
    Female
    Veluwe
    Namen die ik leuk vind, zijn bijv. Luc/Lucas, Nils/Niels, Thijmen, Noah, Thom. Dus best afwisselend volgens mij maar dus geen aparte, moeilijk uit te spreken of te schrijven namen.

16. annesmit

annesmit Actief lid

Dec 28, 2020
    381
    386
    63
    Female
    Veluwe
    Beetje vage geslachtsfoto's, er staat zelfs een heel stuk been op? Ze moeten het altijd op twee manieren controleren, d.m.v. zijaanzicht en d.m.v. pottyshot. Heb je dat pottyshot niet meegekregen?

17. wolkje1994

wolkje1994 Fanatiek lid

Aug 12, 2013
    4,143
    5,993
    113
    @4klavertje haha wat toevallig! Mijn zoontje heet ook zo, je hoort zijn naam echt niet veel! Maar vind dus wel dat veel jongensnamen met een v in het midden lijken op de naam van onze jingens

18. Natas123

Natas123 Fanatiek lid

Feb 7, 2015
    1,469
    322
    83
    Mijn zoontjes heet Jayce & Noah.
    wat vind je vind je van ; Vince? Luka/Luca?

19. 4klavertje

4klavertje Actief lid

Dec 6, 2024
    281
    283
    63
    Female
    @Imyselfandi @Natas123 @annesmit ik heb geen pottyshot en ook niet gezien, ja wel gezien maar zag je niks.. eerst zei ze dus ook dochtertje daarna toch jongen. Maar niet duidelijk gezien dus. Terwijl de echo’s van de andere jongens super duidelijk waren. Ook al zo vroeg.. ik ga gewoon uit van jongen, maar voel geen zekerheid..

@wolkje1994 je hoort die naam eigenlijk nooit.. toen al helemaal niet. Hij wordt 23 april 13 jaar. Maar die namen hè.. lijken allemaal op elkaar dan. Jongste heet J….ayh dus ook op die naam lijkt veel.

wil wel een beetje klassiekere naam deze x.. neigen nu naar l…ucas. Vindt manlief heel erg mooi. En ik kan ook echt niks vinden. Tot nu toe niet 1 naam waarvan ik denk dat is m.

wolkje1994 likes this.
  20. Allesisliefde

Allesisliefde Actief lid

Oct 31, 2024
    315
    263
    63
    Female
    Senn misschien?

Wij vinden juist unieke namen leuk! Maar wel met de voorwaarde; je zegt wat je schrijft. Niet geknutseld. Ik heb nu wel echt een mooi lijstje aan namen. Ben benieuwd waar manlief zijn keuze naar uit gaat:rolleyes:

Share This Page