Ik ben trouwens vandaag begonnen met het inzamelen van urine voor moeders voor moeders, meer dames die dit gaan doen?
Vorige keer wel gedaan, nu nog niet over nagedacht eigenlijk. Kreeg zo'n heerlijk fijne badcape cadeau.
Ik heb het de vorige keer wel gedaan maar ga er nu niet meer aan beginnen. Ik ben niet helemaal overtuigd van de non profit kant van deze organisatie
1 aug xTjikk - 27 jaar - eerste kindje Imyselfandi - 27 jaar - tweede kindje 2 aug 3 aug 4 aug 4Klavertje - 34 jaar - 4e kindje 5 aug Allesisliefde - 32 jaar - 4e kindje 6 aug Natas123 - 28 jaar - 4e kindje 7 aug 8 aug Wolkje1994 - 30 jaar - 3e kindje Tweedewondertje - 37 jaar - 3e kindje 9 aug 10 aug Jsne - 32 jaar - 3e kindje 11 aug PippaLotta - 33 jaar - 3e kindje 12 aug Nono - 43 jaar - 3e kindje 13 aug 14 aug 15 aug 16 aug Puttertje - 30 jaar - 2e kindje 17 aug Bambie94 - 30 jaar - 2de kindje 18 aug 19 aug 20 aug 21 aug 22 aug 23 aug 24 aug 25 aug 26 aug 27 aug 28 aug 29 aug 30 aug 31 aug ----------------------------------------- Afspraken: 12-12 xTjikk - Vitaliteitsecho 16-12 Natas123 - eerste echo bij vk & intake 17-12 Natas123 - echo bij gyn 18-12 Imyselfandi - vitaliteitsecho 23-12 Tweedewondertje - vroege echo 23-12 Nono - vitaliteitsecho 24-12 Allesisliefde - Vitaliteitsecho 24-12 Wolkje1994 - Vitaliteitsecho 30-12 PippaLotta - Vitaliteitsecho 30-12 Puttertje - Vitaliteitsecho 31-12 Nono - intake vk. 03-01 Bambie94 - Vitaliteitsecho 07-01 Puttertje - Intake vk 09-01 Tweedewondertje - Intake + termijnecho 13-01 Puttertje - Termijnecho 14-01 Allesisliefde - Termijnecho & Intake 24-01 PippaLotta - Termijnecho en intake ----------------------------------------- jongen (?) | meisje (?) | verrassing (?) HOE KOM IK OP DE LIJST/PAS IK DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal de [.QUOTE.]-tags 2x weg, zowel boven als onder de lijst, dus 2x van de [ tot en met de ] - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie’
Ik ga dan stilaan stoppen met testen (of toch proberen ). Een mooiere oploop kan volgens mij niet hehe. Was bij mijn eerste zwangerschap echt helemaal anders. Vandaag ook resultaat gekregen van mijn bloedonderzoek: HCG is 483 en dus mooi voor mijn termijn. Dus ook eindelijk durven bellen naar de gynaecoloog. Eerste echo ligt vast op 3 januari. Sneller dan verwacht, maar toch nog zo laaaaaaaaaang
Die is wel duidelijk! Gefeliciteerd! En hoe heb je hubby uiteindelijk verteld en hoe heeft ie gereageerd?!
Ik had voor onze dochter snel een trui besteld met ‘grote zus’ op. We zijn papa afgelopen zaterdagmorgen dan samen gaan wakker maken, met haar trui aan natuurlijk De hubby was in de wolken, had het helemaal zo snel niet verwacht (voor onze dochter hebben meer dan een jaar moeten proberen en hadden we ook al bijkomend onderzoek laten uitvoeren). Dus heel leuk allemaal!
Gister toch maar bij de tandarts geweest, kon gelijk langs de mondhygiënist door een uitvaller. Hoop dat de pijn wel wegtrekt (tandvleesontsteking continu)
Hoe is het verder met iedereen? Ik ben wat rusteloos. Heb namelijk echt geen symptomen meer nu heb ik het idee. Wel wat moe maarja dat ben ik meestal wel met twee kinderen Verder niks pff. Ga vanavond denk ik CB wekenindicator doen.
Ahh dat is niet leuk! Hebben we volgens mij allemaal even in het begin gehad. Symptomen af en aan. MAAR sinds week 6…beroerd! Misselijk jo. Merk echt verschil
Hoe ver ben je? Ik voel ook heel weinig op dit moment. Vandaag wel toevallig net zeer moe en voortdurend zin om te janken (dus dat steken we dan maar op die zwangerschap) Bij mijn eerste zwangerschap was ik ook zeer ongerust omdat ik zo weinig voelde. Zelfs nog eens naar de dokter geweest voor tweede keer bloedtrekken. Had toen echt nog eens die bevestiging nodig dat HCG goed aan het stijgen was. Maar twee weken later waren plots alle symptomen daar Dus het komt zeker wel hoor, niet te veel zorgen in maken!
Symptomen gaan hier ook op en af. Afgelopen 2 dagen heel moe geweest en gisteren tijdens mijn sportlesje gevoelige borsten. Vandaag weer nergens last van.
Dit is niet goed hoor. Heb net de wekenindicatie gedaan. Geeft 1-2 weken aan. Dat kan niet, zou toch 3+ moeten zijn? Test telt vanaf de bevruchting. Mijn laatste menstruatie begon 5 november. Eisprong vermoedelijk 17/18 november. Weet ik niet zeker. Dat is geen 1-2 weken geleden.
Mmm maar je hebt met avondurine getest! Ahh shit dit is even zwaar … Ik denk dat de cb 2-3 zou moeten aangeven.? Heb je nog een wekenindicator voor morgenochtend? Ik duim voor je