herkenbaar voor de jongste haha wat een lekker weertje weer hè.. komende week weer opwarmen naar de 20 graden het weekend. Zo fijn! Lekker buiten in het zonnetje
Nou hè! Ik geniet ook zo van dit weer! Fantastisch Voel mij ook echt goed. Ben nog niet te dik of maagzuur of slecht slapen. Gewoon volop genieten
Ik ging even foto’s vergelijken, ik snap wel dat in de afgelopen weken zoveel buikpijn had (groeipijn). . @Allesisliefde & @4klavertje ik vind het mooie weer ook heerlijk, kan alleen echt niet te lang in de zon ivm zwangerschap masker due ik bij de eerste zwangerschap op liep en nu steeds terug kerend is in een zwangerschap
Heee meiden! Dacht gooi t even in de groep! Ik ben dit van mijn andere twee kids helemaal niet gewend. Maar hebben jullie ook wel eens zo’n lijn gehad in de grafiek en kreeg t kindje later wel een groeispurt? Het hoofdje en beentje zitten wel erg tegen of op de ondergrens
Hey ik ben helemaal niet bekend met dit soort grafieken? Ik ken dit ook helemaal niet? als je je zorgen maakt zou ik morgen even de verloskundig even bellen om te overleggen?
Eens met @Natas123 Nog nooit zo’n grafiek gezien. Ieder kindje groeit op zijn eigen tempo. Bij zorgen moet je idd even overleggen
Uitgerekend augustus 2025 Meest recente lijst terugvinden? Zoek op “augustusbaby” in het topic. 26 juli Imyselfandi - 28 jaar - 2e kindje 4 aug 4Klavertje - 34 jaar - 4e kindje Natas123 - 29 jaar - 4e kindje Mailey - 35 jaar - 2e kindje 5 aug Allesisliefde - 32 jaar - 4e kindje 8 aug Wolkje1994 - 30 jaar - 3e kindje Tweedewondertje - 37 jaar - 3e kindje 12 aug PippaLotta - 33 jaar - 3e kindje 14 aug Shewe - 27 jaar - 3e kindje (verassing) 15 aug Bambie94 - 30 jaar - 2de kindje 21 aug Rainbow2025 - 33 jaar - 2e kindje Annesmit - 31 jaar - 3e kindje 24 aug Lili13 - 34 jaar - 3e kindje ----------------------------------------- ♡ In liefdevolle herinnering ♡ ☆ M. van chaoticgaelle ❤️ ----------------------------------------- Afspraken: 12 mrt - 4Klavertje - 20 weken echo 13 mrt - Shewe - 18wk controle vk 13 mrt - Allesisliefde - 20 weken echo 13 mrt - Mailey - 20 weken echo 18 mrt - Tweedewondertje - 20 weken echo 26 mrt - Shewe - 20 weken echo 26 mrt - 4Klavertje - controle gyn 31 mrt - rainbow2025 - 20 weken echo 1 apr - Lili13 - 20 weken echo 2 apr - 4Klavertje - controle vk 3 apr - Annesmit - 20 weken echo 7 apr - Bambie94 - 20 weken echo 14 apr - Natas123 - 24 week consult gynocoloog 16 apri - Natas123 - controle vk 4 jun - Imyselfandi - extra echo placenta meting ----------------------------------------- jongen (3) | meisje (5) | verrassing (7)
Hee.. ik heb bij m'n oudste dochter ook zulke grafiekjes gezien. Ze meette bij de 20 weken echo te klein. Uiteindelijk is ze bij 40.3 met 3850 gram en 50 cm geboren. Niet dat ik daarmee wil zeggen dat dit bij jou ook zo zal verlopen (ik hoop het natuurlijk wel voor je!).. maar ze zitten er wel vaak naast met die metingen. Wanneer gaan ze weer een echo maken?
Ik ken die grafiek zo ook niet. zou ook zeker bellen als je je zorgen maakt. Het zit wel echt nog bij die lijn. maar toch..
Jaaaa vind ik ook! Ik vind de 24e toch wel de grootste mijlpaal omdat we dan wat er ook gebeurd geholpen kunnen worden, vind dat tot die tijd toch altijd wel een dingetje.
Morgen controle bij de vk en ga t aankaarten, was meer benieuwd of jullie zoiets soortgelijks hebben gehad. Hoofdje is nu P9 en beetje P33. Maargoed lig er niet wakker van, kan nog alle kanten op. Meer nu ‘opvallend’ dat het zo’n groot verschil is met mn andere twee kids. En mijn buik zoveel kleiner nog is ( lekker ook wel )
Kon kiezen, met 24 weken een groei echo, maar voorkeur hadden ze net 28 weken. Waarom weet ik eigenlijk niet. Heb gekozen voor de 28 weken, ze hebben niet voor niets een voorkeur…
Spoiler: Wieg Ik wilde even de wieg showen. Morgen de 20 weken echo, toch altijd spannend. Hopelijk alles gewoon gezond en goed. Verder ben ik erg druk met m'n ouderlijk huis, werken, eigen huishouden, de puber en m'n zoontje haha!