Fijne vakantie!! Wij gaan vrijdag een weekje weg, wel zin in! Hopen op mooi weer (binnen NL gaan we weg)
Help!! Ik heb een bh probleem . Mijn buik zit erg hoog waardoor een beugelbh niet lekker zit omdat de beugels omhoog worden gedrukt tot in m'n oksels. Maar een voedingsbh zonder beugels geeft te weinig steun (90G). Voedingsbh's met iets meer steun vallen veel te klein of net te groot of geven de borsten een gekke vorm. Ik draag nu steeds een te kleine bh en dat is ook waardeloos... dus ik weet het gewoon niet meer.
Ah dat is echt vervelend! Misschien een sportbhea proberen? Deze zijn steviger en meestal ook goed verstelbaar en brede banden. Is dat een optie denk je?
Oh neee dit klinkt zo vervelend! Ik heb zelf 95E maar voedingsbh’s zijn inderdaad verschrikkelijk omdat ze 0 steun geven. Zeker in de zomer. Je zou inderdaad misschien kunnen kijken voor sport bh’s ? Ik moet zeggen ik heb laatst bij bonprix een minimizer bh (met beugel) dan gekocht en sinds dien geen probleem met die beugels. Ik zag ook dat ze zonder beugel hebben. Volgens mij kosten ze per 2 €25 dacht ik.
Off-topic; ik heb al een melkproductie waar je u tegen zegt Vlekken in bhea’s en soms een verstop melkkliertje. Even masseren en de melk stroomt eruit..bizar om weer mee te maken. Dit had ik alleen bij mijn 1e zwangerschap. Bij mijn andere kindjes niet zo extreem gehad. Hoe is dat
Wow das wel bijzonder! Als het straks echt gelig is kun je t opbangen en in vriezen. Goed voor de beeb
Jaa het is al geel ja! Bedoel je met opbangen “afkolven”? Jij bent ook trouwens betijds wakker!? Heb jij ook al dat je vaak tussen 4 en 5 wakker bent??
Ohh die bh problemen, ik ken het. Bij mij alleen omdat het nog zo groeit… heb ik andere gekocht. Zit het na een poosje weer te klein, vind dat ook zoeken hoor! @Allesisliefde oh meid, dat is zeker snel! Ik had het bij mijn tweede zwangerschap op den duur ook. Sliep standaard met pads in. Nu valt het best mee, alleen wat druppels wanneer mijn vriend en ik het gezellig hebben
Hier trouwens de baby echt letterlijk tegen mijn buikwand liggen. Je voelt oprecht zijn hoofdje, zo’n klein bolletje. Vind dat ergens zo spannend, gek idee. Hij ligt ook helemaal links. Rechts echt zo’n pudding buik wanneer je drukt. Zijn bewegingen zijn ook echt heel fanatiek, soms bijna vervelend. Naja bijna… ik vind het soms echt pijnlijk en lastig
Ohhh Jaa ik herken dit van de zwangerschap bij mijn zoontje. Soort eng he!! Hahaha alsof je de baby echt al kan vastpakken.. bizar! Ik vind de harde buik/samentrekking na een orgasme ook altijd zo eng… Durf er amper aan te zitten
Neeee niet kolven!! Niet voor de 37 weken dat doen. Maar als je merkt dat lekt, je heb van die spuitjes waar je het goud/gele mee kan opvangen en kan in vriezen! och meid sinds 3 dagen slaap in zooooo slecht! Ik was om half 5 al wakker om te plassen en kon niet meer in slaap komen. Pas om half 7 viel ik in slaap en ging de wekker om 06.50 weer. de oudste heeft vandaag nog school en volgende week hebben ze gelukkig alle 3 nog vakantie dus dan hopelijk wat langer slapen
Oh wat bijzonder! Ik kan echt niks opmaken hoe ze ligt, de voeten liggen overal. Soms denk ik dat ze er 8 heeft