Oh neeee wat rot, zeker omdat het zo veel zeer doet! Hopelijk heb je minder last nu je rustig aan kunt doen. haha ja snap ik dat je je reserve dekbed ook klaar wil hebben liggen, al hoewel weet niet of je in de maand nog een dekbed gebruikt .
Wow ik vind het wel echt mooie duidelijke foto! Wel fijn dat je nog een keer terug mag komen, hopelijk werkt eigenwijsje wel mee dan
Ik vrees dat niet werken verder niet tegen de pijn gaat helpen, ik had vakantie toen ik last kreeg dus heb ook nog niet weer gewerkt. Haha nee vraag het me ook af met het dekbed maar ik heb ook de ervaring dat ik het heel koud kan krijgen tijdens de weeën. Dus het zekere voor het onzekere dan maar
Oh ships dat is echt balen dat het in de vakantie kwam.. nu naar fysio en oefeningen? oh ja tijdens de weeen snap ik het, ik had juist tijdens de weeen heel erg warm hahaha. Ik kwam met kleding aan in zkh maar dat was heel snel uit zodra ik er was
@4klavertje Ik vond dit ook al een prachtige foto!! Ben benieuwd naar poging 2 Pff die buik wordt wel echt behoorlijk hè! Zijn jullie de afgelopen weken ook zo gegroeid En hoe vaak gaan jullie eruit ‘s nachts om te plassen? Ik moet nu steeds vaker 2 keer..
Ohhh maar vind dit alsnog een mooie foto hoor Totaal niet erg dat je nog eens terug mag. T is wel wat dit ventje he en met terug komen voor een extra echo omdat hij er niet goed bij ligt haha
Hahaha ja de buik zit nu echt in de weg, merk aan alles dat ik in 3e trimester zit . Toevallig vannacht 0 keer er uit geweest, was helemaal blij. Maar vaak inderdaad 2 x
Zoo jij zou lekker hebben geslapen! Hahah heerlijk! Moet zeggen dat ik er 2x uit ga, maar dat ik er verder geen last van heb. Slaap weer prima in. Maagzuur is hier ook nog niet begonnen (gelukkig).
Ik moet er in de nacht ook vaak 2x uit... en door die dikke buik kost het allemaal wat meer moeite om mijn sokken en schoenen aan te trekken xD. Ik merk ook dat ik in de avond vaak pijn in mijn buik heb, ik weet niet helemaal zeker of dit harde buiken zijn of bandenpijn of wat anders (ze schopt als een gek). Vind het ook zo wat om daarvoor de verloskundige te bellen.
Haha jaaa dat was echt hemels zo door slapen. ja ik slaap inderdaad ook wel meteen in maar toch merk je wel dat je er uit moet. Ik kan me bed niet meer uitspringen zegmaar
Ik moet er ook nog wel 2-3 keer uit, hopelijk lukt het inslapen bij iedereen erna wel goed. Ik merk daar wel problemen mee als ik na 4 uur eruit moet, dat ik echt wakker lig. baby ligt nog steeds in stuit, ondanks dat er volgens de verloskundige nog alle ruimte is om te draaien en er nog geen indaling is maakt het me toch wel onzeker ofzo.