Uitgerekend 16/3-31/3/2019

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dansprinsesje, 4 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamavandrie34

    Mamavandrie34 Fanatiek lid

    4 feb 2018
    2.140
    2.225
    113
    Vrouw
    @Mammamuis het muizenhiis is erg leuk, en staat inderdaad in het OBA in Amsterdam, we zijn laatst weer eens geweest. Er zijn een paar boeken van. Vooral veel kijken, heel bijzonder!
     
    Mammamuis vindt dit leuk.
  2. Jummy123

    Jummy123 Actief lid

    12 jul 2018
    437
    434
    63
    Vrouw
    Ohhh die familie met altijd hun verwachtingen waaraan je “moet” voldoen. Ik heb mezelf afgesproken gesteld dat ik inmiddels een leeftijd heb (35), dat ik zelf bepaal wat ik doe en me niet laten opleggen wat mijn familie wil dat ik doe. Maar moeilijk is het wel... dus dat is mijn leerdoel voor dit jaar... Zeker gezien de feestdagen, die we normaliter altijd drie keer vieren, heb ik besloten dat ik tradities met mijn eigen gezin wil gaan opbouwen dus het zal nog wel wat strijd opleveren dat we straks niet bij drie families Pasen komen vieren...
     
    Mammamuis, Mamavandrie34 en Spiegeleitje vinden dit leuk.
  3. Spiegeleitje

    Spiegeleitje Actief lid

    11 feb 2018
    435
    365
    63
    Vrouw
    @Izzie7676 nog gefeliciteerd met je verjaardag dan! :D
     
    Izzie7676 vindt dit leuk.
  4. Mammamuis

    Mammamuis Fanatiek lid

    8 feb 2013
    1.031
    339
    83
    NULL
    NULL
    Izzie7676 vindt dit leuk.
  5. Izzie7676

    Izzie7676 VIP lid

    18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
  6. Tjar85

    Tjar85 Bekend lid

    9 apr 2018
    545
    389
    63
    Vrouw
    Wat lijkt me dat lastig als je familie zulke verwachtingen heeft! Gelukkig hebben onze families dat niet. Ik zou super onrustig worden als ik zou weten dat ze in de buurt (of zelfs op je kamer!) Zitten te wachten. Wil me echt colledvo op mezelf kunnen focussen.

    Vanmorgen even naar de IKEA geweest, kort rondje gedaan maar zelf dat is eigenlijk al te veel. Lopen gaat zo moeilijk. Ook echt een enorm beurs gevoel aan mijn schaambod. Las dat dat door het indalen kan komen. Omdraaien in bed is echt een hele tour.
    Met recht te laatste loodjes dit. Mijn buik is ook giga. Heb zo veel respect voor de tweelingmoeders. Pfff hoe past dat nog!!
     

    Bijgevoegde bestanden:

  7. lin1989

    lin1989 Fanatiek lid

    27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    @Mamavandrie34 babydozen.. de tas van de kruidvat die je met mijn voordeelpas kunt halen en de doos van de prenatal vond ik wel de moeite waard. en als je bevallen bent heb je nog de doos van de plus en de jumbo daar zitten dan nuttige dingen in. die je eigenlijk altijd wel gebruikt. verder is het niet echt iets bijzonders

    @Izzie7676 nog gefeliciteerd haha dat je twijfelt om nog een wagen bak te kopen. ik denk meteen wat ga je er mee doen dan en waar ga je het laten dan? hihi! ik kijk er nu al naar uit als ik straks weer het ea kan opruimen (box, maxicosi, wipper) terwijl dat allemaal nu nog boven staat! hahaha!

    phoe al die families met verwachtingen. gelukkig weet mijn familie dat ik voornamelijk van rust houd! ook nu in mijn verlof! dus dat is heel fijn. ze passen nu nog op mijn dochter op. zullen straks niet bij de bevalling zijn en zullen zich niet opdringen in de kraamweek! maar ik begrijp dat ik daar dus een uitzondering in ben! hihi
    wat ik wel doe als ze vragen of ze kunnen helpen zeg ik ja. oa met koken. en zo komt aankomende week mijn schoonmoeder even helpen met het soppen van mijn keuken!
     
    Mamavandrie34 en Tjar85 vinden dit leuk.
  8. cherrytomaatjes

    cherrytomaatjes Fanatiek lid

    30 mrt 2018
    1.807
    1.786
    113
    Vrouw
    Wat heb je een schitterende buik @Tjar85 en @Izzie7676 nog gefeliciteerd!

    Hebben jullie al geboortekaartjes klaar?
    Wij hebben die van ons af, maar ik twijfel nog ergens over. Zetten jullie beide telefoonnummers erop of alleen die van je vent? Ik zit er eigenlijk niet echt op te wachten om beneden de agenda te gaan halen en iets in te gaan plannen dus neig naar alleen het nummer van mn man...
     
  9. Kenny83

    Kenny83 Actief lid

    8 jun 2018
    103
    89
    28
    Ik heb die van ons ook af en inderdaad om dezelfde reden alleen het nr van m’n vriend erbij gezet :)
     
  10. Spiegeleitje

    Spiegeleitje Actief lid

    11 feb 2018
    435
    365
    63
    Vrouw
    Wij hebben nog geen geboortekaartjes ..
    Zijn eigenlijk een beetje laks erin haha. Maar ik weet wel wat ik ongeveer wil, dat scheelt wel al misschien..
    :o:

    Hebben jullie de 'vluchtkoffer' al ingepakt?
    Ik heb wel al zo goed als alles klaar gelegd, alleen nog niet in de koffer gedaan.
    Tips wat ik echt niet moet vergeten om mee te nemen?...:)
     
  11. Dansprinsesje

    Dansprinsesje Fanatiek lid

    15 mrt 2014
    2.913
    3.417
    113
    Alles staat klaar en alles is klaar hihi
    Geboortekaartje al wel even.
    Hier staan beide nummers er op

    Gisteren nog een last minute buiten fotoshoot gedaan. En gipsbuik gemaakt

    Nu pijn in men bekken
    Eigen schuld dikke bult zeggen we dan in België haha
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Jummy123 vindt dit leuk.
  12. lin1989

    lin1989 Fanatiek lid

    27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    @Geboortekaartje die is af. Eigenlijk heeft iedereen die een kaartje krijgt ons nummer al. Dus gok dat ze het kaartje niet eens gebruiken voor ons nummer.

    Vluchttas wil ik deze week gaan doen. Bedacht mij vanmorgen toen ik het boek "kaatje krijgt een baby" aan het voorlezen was dat ik ook n tasje voor onze dochter van 2 moet klaarzetten. Hihi
     
  13. Izzie7676

    Izzie7676 VIP lid

    18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    ik heb hem niet gekocht de wagen bak , idd een onzin aankoop.
    Wel de grote Nijntje lamp gekocht die ik al
    Heel lang wilde hebben, zo leuk.

    Gipsbuik hier ook gemaakt, anderhalve week terug gedaan , meer voor de man, het js zijn eerste en hij is er zo vol van, ik vindt echt niks maar hij was zo trots, nou jongen leef je uit haha. Ik was ook Total loss na afloop, een half uur staan kan ik echt niet meer.

    Vlucht tas voor baby is klaar, de mijne vul ik nog even aan met een extra oplader en power bank en toilettas

    Geboortekaartje ga ik vandaag definitief klaarzetten bij de drukker. Adressenlijst moet ik nog maken.
     
  14. Mammamuis

    Mammamuis Fanatiek lid

    8 feb 2013
    1.031
    339
    83
    NULL
    NULL
    Wij zijn er nog niet helemaal uit met het geboortekaartje. Pappamuis en ik zitten niet op 1 lijn zeg maar hahaha.

    De vluchtkoffer is ook nog niet ingepakt. Voor een keizersnede moet ik veel langer blijven dus moet ik ook veel meer mee. Ik heb morgen de intake bij de gynaecoloog dus ik neem aan dat ik dan wel krijg te horen wat er allemaal mee moet.
     
  15. Mamavandrie34

    Mamavandrie34 Fanatiek lid

    4 feb 2018
    2.140
    2.225
    113
    Vrouw
    Ik heb een vluchtkoffer al een paar weken klaar staan, en de geboortekaartjes zijn klaar. We moeten nog een tekst aan de achterkant, voor het bezoek, maar dat is afhankelijk van de situatie na de geboorte, dus dat moet nog. Wanneer we ze laten drukken en ze versturen is ook nog open
     
  16. Mamavandrie34

    Mamavandrie34 Fanatiek lid

    4 feb 2018
    2.140
    2.225
    113
    Vrouw
    Ik heb die van de prenatal besteld, en ga zo die van kruidvat doen! Thanks!
     
  17. Jummy123

    Jummy123 Actief lid

    12 jul 2018
    437
    434
    63
    Vrouw
    Haha wat een toeval! Wij gisteren buiten ook nog even een foto shoot gedaan!
     
    Mamavandrie34 vindt dit leuk.
  18. Izzie7676

    Izzie7676 VIP lid

    18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Wat een heerlijke beschaafde buik voor twee stuks zelfs! Gek is dat he hoe buiken zo anders
    Zijn per vrouw.

    Baby dozen hier niet gedaan, ik was net na 17 jaar van alle spam af :roflmao:
     
  19. Meisjemeis

    Meisjemeis Actief lid

    25 jul 2018
    172
    165
    43
    Vrouw
    Geboortekaartje hebben we gelukkig klaar. Alleen het nummer van mijn man staat er op. Iedereen die een kaartje krijgt heeft ook wel het telefoonnummer van ons. Het is de 3e en ik merkte dat we bij de 2e al veel minder kaartjes/bezoek kregen dan bij de 1e dus ik ga er van uit dat het nu helemaal rustig blijft. Ook de vluchtkoffer is ingepakt. Het komt nu zo dichtbij! Ik kijk er nu echt naar uit om de baby eindelijk vast te kunnen houden.
     
    Izzie7676 vindt dit leuk.
  20. Jummy123

    Jummy123 Actief lid

    12 jul 2018
    437
    434
    63
    Vrouw
    Voor wat betreft geboortekaartje:
    Hier ook alleen tel nr van manlief, dan hoef ik me daar niet druk over te maken en kan ik evt gewoon mijn tel uitzetten als ik daar behoefte aan heb.
    Ik heb drie stapels gemaakt van de enveloppen:
    - familie en vrienden die dichtbij staan, plus kaartjes die naar buitenland gaan, krijgen kaartje asap
    - familie, vrienden en collega’s die wat verder weg staan, krijgen kaartje paar dagen later
    - rest van de mensen, krijgen kaartje week later

    Zo voorkomen we dat we in een keer 100 appjes en belletjes krijgen, lijkt mij wel slim!
     
    Izzie7676 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina