❤️ Februari/Maart 2018 mama’s ❤️

Discussie in 'De mama's' gestart door Meiske2015, 20 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mir78

Mir78 Bekend lid

21 nov 2014
    838
    81
    28
    Vrouw
    Grappig komt ze uit mijn woonplaats, en met Googlen haar nooit gevonden. Wij zijn in Delft geweest.

kimmmmmm vindt dit leuk.
  2. roever

roever Niet meer actief

Hier kleine update....
    Eergister afspraak cb, heb echt een super fijn gesprek gehad met 1 vd oude garde en veeeeel ervaring wat babys betreft. Zowel in holland als Afrika.
    Zoonlief... die voor mn gevoel zoveel mopperde heeft echt een dik half uur relaxt bij haar gelegen tijdens t onderzoek. Ik keek mn ogen uit! :eek:

Mevr. Heeft mij een meeeega spiegel voorgehouden en aangegeven dat ik te perfect wil.... en waardoor ik dus zelf onbewust mn zoontje zo "ontevreden" maakte. Auwts!!!!! Dat deed exht mega zeer en toen ik de o zo relaxte zoon van haar over nam en direct begon te mopperen, was het me meer dan duidelijk!!!!
    Sindsdien gaat het eigenlijk alleen de goede kant op! Ofwel: je kunt zeggen dat niet alles perfect hoeft en t niet belangrijk is... maar je je wel druk maakt om bijv. Een huilbui..... krijgen ze alleen t laatste mee .
    Dus hoe pijnlijk deze ervaring was, zo ongelooflijk blij ben ik met deze ervaring met deze vrouw!! :)

En na aantal dagen echt met tranen in de ogen te hebben gelopen vanmorgen gebeld, en kan ik morgen ochtend al terecht bij bekkenfysiotherapeut!
    Nu hopen dat ze me wat kan geruststellen! ! :D

Melon, Powerwoman en Mir78 vinden dit leuk.
  3. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Wij gingen ook al vrij snel op visite.
    Was het binnen zitten zo zat. Was toch wel lekker om even de deur uit te zijn.
    Bleven niet lang.

Is het een optie om lopend te gaan? @kimmmmmm
    Als de baby dan slaapt lekker laten liggen.
    En je kunt gaan wanneer je wilt.

Dus ja ik zou gaan haha.
    Maar als jij je er niet prettig bij voelt niet doen.

4. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    @roever dat zal best even een klap in het gezicht zijn geweest ja!
    Maat wel super dat je open stond voor haar en dat het nu beter gaat.
    Goed dat je de fysio hebt gebeld.
    Hopelijk gaat het snel beter.

5. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
  6. kimmmmmm

kimmmmmm Actief lid

4 sep 2014
    310
    298
    63
    NULL
    NULL
    Volgens mij heet ze officieel puur en klein fotografie...

Ze kwam aan huis Dus dat was wel lekker

7. kimmmmmm

kimmmmmm Actief lid

4 sep 2014
    310
    298
    63
    NULL
    NULL

Nee ik had het graag gedaan maar van Berkel naar Zoetermeer is mij een beetje te ver haha

Nou ik was pertinent tegen maar ik begin nu toch wel te twijfelen want met dit weer ga ik ook niet lekker naar de markt of winkelen

8. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Haha dat is wel erg ver ja :roflmao:
    Anders op de dag zelf pas beslissen wat je doet.
    Voelt het goed, gaan. En anders lekker thuis blijven.
    Je man kan ook even alleen gaan

kimmmmmm vindt dit leuk.
  9. Mir78

Mir78 Bekend lid

21 nov 2014
    838
    81
    28
    Vrouw
    #289 Mir78, 28 mrt 2018
    Laatst bewerkt: 28 mrt 2018
    Laat vooral je gevoel spreken, je komt er sowieso niet graag? (je tekst tussen haakjes)

Als je het nog te vroeg vind kan je dat aangeven. Voor mij zo ook meewegen hoever het rijden is. Als het vlakbij is kan je na uur à anderhalf uur makkelijker zeggen we gaan weer dan dat je heel ver moet rijden, dan is het wel heel intensief.

Edit : Lees net dat het niet ver is, dus als je het zat ben kan je weer gaan. Als je maar even wil spreek dat van tevoren af met je man en laat je toch je gezicht even zien #paasgedachte ;)

Ook is het niet onbelangrijk dat je ook nog op je eigen rust let, je bent nog herstellende van bevalling.

kimmmmmm vindt dit leuk.
  10. Boebels

Boebels Bekend lid

24 jun 2016
    826
    462
    63
    @roever confrobterend maar wel goed. Fijn dat het je geholpen heeft.

@Babbelboxje hoe is het nu?

@kimmmmmm ik zou gaan. Maar ik ben geen binnen zitter. Ik ben graag de hort op en mijn kids gaan daar gewoon in mee. Vooral met een baby is het nog zo makkelijk. Die slapen overal.

Net bij het consultatiebureau geweest. 4040gr en 53 cm, hoofdje wel onder gemiddeld maar dat was op de echo’s al gezien.
    Ze vonden haar alert en sterk.
    Thuis leg ik haar op haar buik en ze rolt zich gewoon terug naar rug. Denk toevallig haar hoofd goed gelegd en de zwaartekracht die de rest deed. Wel erg snel met nog geen 4 weken haha.

Meiske2015 en kimmmmmm vinden dit leuk.
  11. Mir78

Mir78 Bekend lid

21 nov 2014
    838
    81
    28
    Vrouw
    Wat fijn dat je een prettig gesprek hebt gehad. Hopelijk helpt het wat rust te vinden. En perfect willen doen is geen zonde, het is altijd even zoeken in een nieuwe situatie, dat is nu, maar ook tijdens onrust in een sprong, of als ze gaan peuter puberen...

Nu gun ik je nog een geruststellend gesprek bij de bekkentherapeut.

12. Kimjoy

Kimjoy Bekend lid

8 jul 2015
    989
    541
    93
    Komt goed hoor! Ik praat veel met mijn partner! Bedankt

Mir78 vindt dit leuk.
  13. Mir78

Mir78 Bekend lid

21 nov 2014
    838
    81
    28
    Vrouw
    Ja, had haar nu gevonden idd. Wel handig aan huis. En viel het mee achteraf? Las dat ze in ieder geval ruim de tijd neemt, wat ook wel moet met zulke fotografie. New born fotografen zijn altijd wel heel relaxed. Heb je al zelf met de telefoon paar fotos gemaakt terwijl ze bezig was?. Ik kon het niet laten haha, dacht moet twee weken wachten dus wio alvast een foto

14. Lena1982

Lena1982 Niet meer actief

Net bij CB geweest; 5250 gram en 56,5 cm..
    Ze groeit zo hard en geloof dat ze dat zelf moeilijk aankan. Oogt ongelukkig. Vreselijk. Al die pijntjes in darmen en slokdarm.
    Hele dag met dr op mn arm...

15. Mir78

Mir78 Bekend lid

21 nov 2014
    838
    81
    28
    Vrouw
    Vanmorgen eerste afspraak op cb gehad, Bente is nu 53,3 cm en 4309 gram. Bij de geboorte was ze 48 cm en 3274 gram. Wat gaat het toch snel, :eek:

16. Kimjoy

Kimjoy Bekend lid

8 jul 2015
    989
    541
    93
    Vandaag voor het eerst weer in het normale ritme! Oudste naar school boodschappen doen, oudste uit school, naar zwemles enzo door! Hihi!!! Ik zal vanavond wel verrot zijn! Maar goed straks voor het eerst alleen op pad zonder kids een borrel van de zaak! Mijn manager neemt afscheid dus ja....

Hoe is het bij jullie meoden

17. Kimjoy

Kimjoy Bekend lid

8 jul 2015
    989
    541
    93
    WoW das snel!

Luca was 3230 en nu 3601 in bijna 4 weken

18. Mir78

Mir78 Bekend lid

21 nov 2014
    838
    81
    28
    Vrouw
    Het is gewoon een wonderbaby, draaien met 4 weken ;).

Is haar hoofdje heel veel kleiner? Is dat iets wat risico kan geven of gewoon fijn bolletje.

19. Mir78

Mir78 Bekend lid

21 nov 2014
    838
    81
    28
    Vrouw
    Oké, dat is aardig verschil ja. Maar voedingen gaan goed? Van mij mag ze wel minder snel groeien hoor, ;). Geef blijkbaar slagroom.

20. Babbelboxje

Babbelboxje Fanatiek lid

3 mei 2015
    1.940
    1.616
    113
    We zijn weer zonder kind naar huis.
    Hij doet het goed maar ze willen hem nog 24 uur aan de monitor en dan nog zonder monitor dus als alles zo gaat zoals het nu gaat mag hij vrijdag, na de visiteronde van de arts, naar huis dus vrijdag in de middag

Mir78 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina