Ja echt heerlijk dat lenteweer!!! M.ika zit toch weer terug op de Nutrilon A.R. hij spuugde toch echt wel meer met de gewone voeding. Poepen is helaas nog wel een probleem maar daar hebben we poedertjes voor. Deed nou wel wat langer tussen 2 voedingen gelukkig. Benieuwd naar hoe het vannacht gaat.
Oja goed idee, nu snap ik waar ze voor zijn Ik ga haar niet elke keer omkleden hoor, alleen als het echt heel erg is Ben ik nu een loedermoeder?
Haha die van mij heeft vandaag gepoept tijdens het verschonen en ja, de luier was al weg onder haar billen Verder volgens mij vandaag regeldagje hier, ze wil elk uur/anderhalf uur drinken en slaapt bijna niet Ik ben dus of aan het voeden, of aan het puinruimen hier...
Heerlijk dat weertje he! Zo genieten. Hier poept hij elke dag..hij heeft dan ook echt een poephoofd haha ziet er zo grappig uit! Hij slaapt hier bijna de hel dag joh..heb echt het gevoel dat ik een half kind heb ofzo! Maak hem wakker voor de flessen en dan tukt hij weer door! Alleen einde van de middag om ongeveer 16:00 word hij wakker tot hij naar bed gaat om 19:00. In bed ligt hij dan nog een uurtje te kijken en slaapt weer! Gister avond heeft hij 7 uur tussen de flessen laten zitten...die moet hij even op gaan schuiven naar de nacht! Dus vanavond laatste fles om 23:00 en dan gaan we het mee maken
Wat heerlijk dat zonnetje de laatste 2 dagen. Lekker genieten met ons gezinnetje. Poepen kan ze hier ook goed. Knetter letterlijk in de luier dan en ze is dan zo rood als een tomaat haha. En elke x bij mij . Vriend heeft sinds ze geboren is pas 3 poepluiers gehad ofzo Hier gaat het verder allemaal prima. Gisteren voor het eerst van 20.30 tot 04.30 geslapen. Benieuwd wat ze vandaag doet. Komt meestal na 2 uur al voor voeding en vaak als ze op de buikje slaapt in de box kan ze wel 4-5 uur slapen. Mag niet klagen hier. Huilt alleen als ze honger heeft of wat krampjes. Geniet echt zo van der ❤️
Hi meiden, hier is het nog steeds aanrommelen! Kleine man is super lief zolang hij bij je mag liggen maar zodra ik hem weg leg is het krijsen! Dus nu kroelen we heel veel heerlijk natuurlijk maar ja het huishouden gaat gewoon door!!! Ze komen zo een nieuwe wasautomaat brengen want de oude doet het niet meer!!!! Grrr!
Vermoeiend hè. Heb er net wel een potje om zitten janken want weet daardoor soms ook niet hoe ik dat moet combineren met mijn 3jarige dochter. Morgen naar de dokter. Volgende week 2e behandeling bij de osteopaat.
Herkenbaar Meis! Hier van de week Snachts in huilen uitgebarsten! Gelukkig snapt mijn grote meid van 5 wel dat haar broertje nu wat meer aandacht nodig heeft! Gister even lekker met haar Lego zitten bouwen terwijl manlief met de jongste bezig was! Ik moet zeggen dat het me zwaar valt op dit moment! Ik ga overschakelen naar de conform voeding en hoop dat dit bijdraagt! Donderdag 2e afspraak met osteopaat!
@Kimjoy en @Lena1982 soms best lekker dat vele knuffelen maar ook fijn als je je handen gewoon vrij hebt. Hebben jullie een draagdoek of draagzak? Dat heeft hier enorm geholpen. Succes!
@Kimjoy @Lena1982 Och meiden toch. Snap heel goed dat het zwaar valt. Bij mij word het soms ook te veel en dan heb ik een makkelijke baby. Maar de korte nachten breken me soms op. Kan me voorstellen als je baby veel huilt en niet veel kan doen of bijna geen aandacht voor de ander hebt dat dat heel moeilijk is. Maar wat mams1 zegt buikslapen eens proberen. Hier slaapt ze ook een stuk langer als ze op der buik ligt. Ze valt bij mij inslaap en leg haar dan op de buik in de box dan slaapt ze vaak 4-5 uur. Snachts doe ik het dan weer niet. Hier vannacht en vanmiddag helemaal ondergespuugd. Germ ze was zo zielig. Sinds gisteren onrustig bij het drinken en af en toe wat huilen tussen door en niet echt stil liggen. Alsof ze ergens last van heeft. Hopelijk is dat nu over.
Oh ja dat snap ik. Idd buikslapen nog proberen of in de kinderwagen? Bij mij kon ze in het begin niet in slaap komen in de box. Maar de kinderwagen was lekker klein dus dat ging beter. Nu vind ze de box wel leuk en gaat ze echt brabbelen tegen het muziekmobiel.
Ja dat vind ie heerlijk als ik er naast blijf liggen!! Hihihi en max een uurtje! Als ik het echt niet meer weet doe ik dat idd
Draagdoek word hier dagelijks gebruikt idd! Maar met mijn bekken die nog niet op orde zijn ook niet altijd te doen! Van de week kan ik mijn nieuwe draagzak gaan halen die is besteld!
Begin van de middag een uurtje geslapen op zijn buik in mijn bed zonder dat ik er naast hoefde te blijven.. jeee Hihi
Wanneer ongeveer zijn de beruchte "sprongetjes" - en wanneer ongeveer de regeldagen? Ons zoontje donderdag as alweer 6 weekjes! :O Vandaag maar vooral zonet was hij zooooo over zn toeren!!! En hele dag al wat snel huilen Heb me er nooit echt in verdiept, en leek me nu wel leuk. Alleen kan ik geen enkele (koop)app installeren helaas... Dus als iemand de momenten weet, graag!
Gebruik je al een draagdoek? Heb je je handen wat meer vrij. Je wasmachine kon de overuren niet aan met een kleine erbij
De oei ik groei app, is die niet gratis meer? Kan me niet herinneren dat ik ervoor betaald heb. De sprongen gaan uit van de uitgerekende datum, afgelopen zaterdag (7 april) had mijn dochter begin van de sprong. Mijn uitgerekende datum was 7 maart, misschien kan je dan de eerste berekenen.