❤️ Februari/Maart 2018 mama’s ❤️

Discussie in 'De mama's' gestart door Meiske2015, 20 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melon

Melon Actief lid

6 aug 2017
    436
    469
    63
    Vrouw
    Het liedje heet light van sleeping at last. Ben er verliefd op! Heeft wel een lange intro van een minuut haha

Jeetje wat heftig allemaal @Pitahaya
    Heel veel sterkte en ik denk aan jullie ❤

Mir78 vindt dit leuk.
  2. Babbelboxje

Babbelboxje Fanatiek lid

3 mei 2015
    1.940
    1.616
    113
    @Pantoffelheldin super dat je al zo'n verschil merkt!

Ooo jongens M.ika heeft om 21.30 nog een beetje melk gehad en zit hem nu pas weer te voeden. Is 2e nacht al met langere pauzes. Voor hem echt uniek! Gaat steeds beter met hem. Combi van 90ml naar 120, dr browns fles, en chiropractor begint zijn vruchten af te werpen. Zo blij dat we ons eigen gevoel hebben gevolgd

Mir78, Myhappyfamily, kimmmmmm en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. kimmmmmm

kimmmmmm Actief lid

4 sep 2014
    310
    298
    63
    NULL
    NULL
    Ik heb hem ooit een keer wakker gemaakt omdat ik naar het ziekenhuis moest en ik niet wilde dat mijn zoontje wakker gemaakt moet worden omdat hij toen een was dat was om 1 uur 's nachts en ik belde hem om 6 uur 's ochtends op met de vraag of je naar het ziekenhuis wilde komen en toen vroeg hij waar ik was hij heeft nooit mee gekregen dat ik weg was..haha

4. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Wauw serieus o_O
    Dat is wel een hele vast slaper dan!

kimmmmmm vindt dit leuk.
  5. Babbelboxje

Babbelboxje Fanatiek lid

3 mei 2015
    1.940
    1.616
    113
    @kimmmmmm hier ook 1 die zo vast slaapt. Toen ik voor de 1e x zwanger was om 5 uur sochtends wakker gemaakt en test laten zien, toen hij paar uur later uit bed kwam vroeg ie wat ik nou eigenlijk bij zijn bed kwam doen zo vroeg :roflmao:

Helpt die Orthiflor ook voor betere ontlasting? Want we hebben het vandaag voor de 2e keer gegeven, en meneer kreeg ook nog 1 zakje Florax per dag. En hij had zo wel 5 poepluiers achter elkaar! Toch maar stoppen met de Florax en kijken wat hij doet op alleen de Orthiflor.
    Morgen krijg ik de ByKay draagdoek! Ben benieuwd.

M.ika is inmiddels al wel een stuk tevredener en laat zijn lach vaak zien. Dus wij zijn nu ook meer ontspannen. Heerlijk.

Kimjoy en kimmmmmm vinden dit leuk.
  6. Melon

Melon Actief lid

6 aug 2017
    436
    469
    63
    Vrouw
    Ik heb ook de draagdoek van bykay!
    De stretchy classic. Vind het echt ideaal!

Kimjoy en Babbelboxje vinden dit leuk.
  7. Kimjoy

Kimjoy Bekend lid

8 jul 2015
    989
    541
    93
    Goedemorgen meiden, ook hier lijkt het allemaal wat beter te gaan! De kleine man laat nu ongeveer 5 uur tussen de flessen dat is wel heel fijn! Op deze manier krijgen we allemaal weer wat meer rust en hoop ik dat manlief en ik snel weer samen kunnen slapen! Nu slaapt mijn man door deweeks op zolder en ik in het weekend omdat we constant op liepen met L.

Donderdag zijn weer bij de osteopaat geweest! En het lijkt of dat het nu zijn vruchten afwerpt!!

Ik denk ook voor de eerste keer ongesteld te zijn geworden, heb tenminste onregelmatig oudbloedverlies op dit moment!

Nog 2 weken en dan zijn we lekker op vakantie naar Italië! Zon zin in!

Mijn schoonouders komen afwisselend van elkaar (zijn gescheiden) ook naar ons toe! Dat geeft ons ook de ruimte om af en toe samen savonds ergens een happie te kunnen gaan eten! Na de lastige laatste paar jaren kijk ik hier enorm naar uit! Uiteraard vind ik het ook lastig om me kids achter te laten maar goed na de vakantie moet ik ook weer aan de bak dus dan gaan de kids ook 2 dagen naar de opvang en 1 dag naar opa!

kimmmmmm en Babbelboxje vinden dit leuk.
  8. Mir78

Mir78 Bekend lid

21 nov 2014
    838
    81
    28
    Vrouw
    Ik ben, omdat het hier nog absoluut niet loopt door gevolgen van het ongeval door psycholoog aangemeld bij wat ze hier noemen, het kernteam, ook het consultatiebureau kwam hiermee. Misschien weet jou cb hier ook vanaf en of dat bij jullie is, zij kunnen op verschillende fronten ondersteuning bieden. Zowel kindgericht als ondersteuning voor jou bijv om wat van je af te kunnen praten. Mijn huisarts zei in oktober ook dat er niks is vanuit / binnen de gemeente .. Mijn huisarts is dus slecht op de hoogte jouwe misschien ook. Ik wil wel voor je Googlen als je niet weet hoe of de tijd er niet voor kan vinden. (alleen dan woonplaats nodig dan, kan ook in pb)

Kimjoy vindt dit leuk.
  9. Draaikont

Draaikont Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.576
    907
    113
    Hai Lieve meiden,

Het lukt me niet om al jullie verhalen te volgen.
    Maar hoop dat het goed met jullie gaat.
    Hier gaat het goed. Goed maar druk... 2 kids , huishouden en alles. Pfoeeee!

Maar wilde even een teken van leven geven! Dus bij deze.
    Geniet van deze week want het wordt heerlijk weer. Liefs van mij

kimmmmmm, Mir78, Babbelboxje en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  10. Myhappyfamily

Myhappyfamily Fanatiek lid

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw
    Jeetje wat heftig zeg! Wat een rollercoaster op dit moment. Gelukkig is hij al wat bijgekomen. Zo zielig als zo zijn klein al geopereerd moeten worden. Hopelijk gaat het snel beter met hem. Hopelijk kun je wat hulp krijgen. Ook voor jezelf om het een plaats te geven en wat rust te krijgen.

11. Sjors84

Sjors84 Niet meer actief

@Pitahaya meid heftig allemaal! Sterkte vandaag bij de echo. Lastig als je niet weet wat ze gaan doen...wachten of toch opereren! Wat een onzekerheid! Wel fijn dat hij is aangekomen.
    Dikke knuffel voor jullie!

@Kimjoy wat een heerlijk vooruit zicht zeg! En wat fijn dat het goed gaat met de voedingen!
    Wat extra rust helpt zo veel. Ik ben iig een veel leukerder moeder als ik wat uurtjes kan pakken ;)

@Babbelboxje wat goed zeg! Hier ook de dokter brown met de difrax speen! Het enige wat ik geleerd heb met veel geouwehoer met onze jongens is dat je altijd naar je eigen gevoel moet luiteren.fijn dat het goed gaat met jullie mannetje!

Ik had nazorg van de psygoloog omdat ik 2 jaar geleden een depressi heb gehad! Vandaag afgesloten, ole! Voel me ook super goed!

Ik wil heel graag weer gaan sporten maar ik kan nog steeds 2 vingers tussen mn buikspieren stoppen. Dan is het niet verstandig toch om te sporten? Iemand ervaring/verstand van?

Onze grote kleine man doet het goed! Zit op 5 flessen van 150+5 en slaapt sinds het weekend op zn eigen kamer! Wilde hem eigenlijk laten oefenen maar het ging zo goed dat ik hem maar heb laten liggen.

Zaterdag gaan manlief en ik voor het eerst een dagje weg samen! Vind ik best spannend! Kids gaan naar opa en oma en hun leggen ze hier op bed. Ben benieuwd hoe dat gaat.

12. Babbelboxje

Babbelboxje Fanatiek lid

3 mei 2015
    1.940
    1.616
    113
    #672 Babbelboxje, 17 apr 2018
    Laatst bewerkt: 17 apr 2018
    O wauw, als M dat redt ga ik juichen! Vannacht was het weer drama helaas. Als ik 5 uur slaap heb gehad is het veel. En spuugt ook weer wat meer.

Lekker zeg, met zijn 2tjes weg, moeten wij binnenkort ook maar eens doen.

Ps: is een baby met spruw altijd onrustig tíjdens het drinken? Want M drinkt rustig, en sinds een dag of 2 gillen ná het drinken. Heeft witte vlekjes door zijn mond heen

13. Kimjoy

Kimjoy Bekend lid

8 jul 2015
    989
    541
    93
    Wat verlvelend! Helaas heb ik geen verstand van spruw

14. Leooonie

Leooonie Bekend lid

26 mrt 2017
    541
    481
    63
    NULL
    NULL
    Hoi meiden ik ben hier nog maar weinig maar ik dacht laat ik weer eens wat lezen.... was toch wel benieuw hoe het met iedereen gaat!
    Alleen veeeeeelste veel ok terug te lezen
    @Pitahaya jeetje wat heftig voor jullie zeg!! Ik heb niet alles gelezen maar ik wens jullie heel veel sterkte aankomende tijd!

Hier is alles oké! Onze kleine man kwam weliswaar 4 weken te vroeg maar doet het super goed!
    Na 1e prikjes helaas wel een heftige reactie gehad op zn ademhaling dus een nachtje observatie zkh gehad gelukkig alles weer oké!
    Hopelijk gaat het met jullie allemaal goed!

Myhappyfamily en Mir78 vinden dit leuk.
  15. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Hmm... ik ga eens vragen. Ik woon in alkmaar.

16. Tann

Tann Fanatiek lid

25 mrt 2015
    1.309
    682
    113
    Ja klinkt wel zo ik zou even de huisarts bwllen. Spruw kan erg vervelend zin voor die kleine en kan makkelijk opgelost worden.

17. Tann

Tann Fanatiek lid

25 mrt 2015
    1.309
    682
    113
    Hier ook even teken van leven. Erg drukke week gehad ivm opname van H.ero. Hij heeft veel gekrijst soms 20 uur per dag en bleek een combi van veel factoren. Gelukkig nu een heel ander mannetje en zo tevreden nu. Lacht de hele dag en gaat goed slapen. Huilt alleen nog maar even vanwege krampjes of omdat hij honger heeft. Kan nu eindelijk genieten. Voor de krampjes nu sab simplex en werkt goed moet ik zeggen. Kan zijn poep ook beter kwijt en niet meer zo gillen als hij scheetjes laat.

Hij is ruim 4500 gram nu en krijt 6 flessen van 120 +4 en laat.overdag 3.5 uur tussen de voedingen en laatste om 00.00 uur en dan weer om 6 uur (vaak rond 5 wakker maar speentje erin en hij wordt uurtje later wakker. Dit is echt zo' verbetering nu sinds de opname..vanaf volgende week.langzaam.voeding wat opbouwen en hopen dat we naar 5 voedingen kunnen van 150 voor ik moet gaan werken over 3.5 week

Sjors84, Myhappyfamily, Meiske2015 en 3 anderen vinden dit leuk.
  18. Babbelboxje

Babbelboxje Fanatiek lid

3 mei 2015
    1.940
    1.616
    113
    Super dat het zo goed gaat :thumup:

19. kimmmmmm

kimmmmmm Actief lid

4 sep 2014
    310
    298
    63
    NULL
    NULL
    Morgen is mijn baby 5 weken met deze temperaturen Wat doen jullie kindje aan?

Ik heb vandaag maar even snel korte mouwen gekocht 56 want dat had ik nog niet...

Ik heb ook de voetenzak uit de maxi-cosi gehaald want dat is van Teddy dus dat is veels te warm!!

Kan ik haar sowieso al in korte mouwen meenemen?

Tips tips tips

20. mams1

mams1 Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.121
    800
    113
    Uit de zon is t nog niet heel heet dus hier gewoon lange mouwen zonder dekentje etc

kimmmmmm vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina