Jeetje wat maken sommige mensen heftige dingen mee. Heel veel sterkte met jullie kindjes en ga voor jullie duimen dat er snel meer duidelijkheid is en dat het beter gaat. Hier 2 keer naar de osteopaat geweest en heb een compleet ander kind. Huilen doet hij nog wel eens maar dan gewoon normaal huilen. Niet zoals eerst bijna continue gillen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet opzie tegen het werken. Ik zou morgen zo wel weer willen beginnen. Maar ik ben nooit zo'n thuis zit type geweest, altijd aan het werk. Ik word heel onrustig van het thuis zitten Heb geen auto bij de deur ( manlief heeft die mee) Als het dan slecht weer is zit ik veel thuis. En alle andere mensen werken dus zie dan ook niet veel mensen
Heftige tijden voor sommigen. Veel sterkte ermee. Hier ook al 2 wkn een heel ontevreden meisje. Krijsen krijsen en nog eens krijsen. En dan avond/nacht/vroege ochtend een heel relaxt kind. Ze slaapt nauwelijks op de dag en kan zich slecht vermaken. Hoop nog steeds dat het met een sprongetje te maken heeft. Ze komt ook niet superveel aan zoals in het begin maar drinkt ook niet heel veel. Bij Mn zoontje altijd kma vermoed maar nooit er door Heen gekomen bij de artsen. Wij zijn bij 1 jr zelf gaan vermijden en later weer gaan opbouwen toen het goed ging. Hij heeft nu nog andere voedselallergieen. Bij deze dame sluit ik ook kma niet uit met hoe het nu gaat. Alleen wel andere manier dan bij haar broer. Toch wacht ik nog even af hoe het zich verder ontwikkeld en wil niet allerlei dingen gaan veranderen als het niet nodig is. Maandag cb en dan overleggen met hen. Hier zou ik blij zijn als ik weer mag werken. Moet nog een hele maand voordat ik eindelijk weer mag. Ben echt niet gemaakt om thuis te zitten. Voel me zo ontzettend nutteloos en de dagen duren lang. Alles wat ik normaal al deed doe ik nu nog alleen toen werkte ik nog fulltime. Iedereen om mij heen werkt ook gewoon net zoals ik normaal doe dus het is erg saai. Wel een auto voor de deur waardoor ik meer vrijheid heb maar dan nog... de muren komen op mij af. Ik ben dan ook regelmatig op mijn werk te vinden. Hier en daar wat bijsturen mbt mijn cliënten en even socializen. En verder veel contacten met ouders van mijn zoontje. Enige voordeel van het verlof vind ik. Want daardoor wel meer van de ouders leren kennen wat ook leuk is met de playdates. Maar laat wat mij betreft de maand maar voorbij vliegen...
Sterkte en een knuffel voor alle dames die het nodig hebben . @Lena1982 fijn dat het beter gaat. Echt precies hetzelfde als bij ons. Zijn daar ook even gereset en de verborgen reflux werd stuk minder. Alleen bij ons was alles in het ziekenhuis prikkel arm en thuis is dat gewoon niet haalbaar dus helaas wel weer steeds iets meer huilen. Hier gaat het nu sinds afgelopen weer goed. We hebben gewoon al een ritme qua voedingen en dat gaat goed. Elke 4 uur precies 150ml en evt de nacht (die hij nog nooit overgeslagen heeft) doen we 120 nu Mega vrolijk lekker ventje nu met de Nutramigen en geen gekrijs meer. Alleen af en toe krampjes maar horen erbij maar is goed te troosten
@Pitahaya heel veel sterkte komende week. Zal aan jullie kleintje denken en duimen dat alles goed komt!!
@Pitahaya Wat staan jullie aan de start van een heftige week. Denk aan jullie. Denk wij allemaal wel hier..
Dag 4 van de opname en we hebben een totaal ander kind.. aanwezigheid van ons langzaam opgebouwd. Vandaag observeer ik de hele dag. Het gaat echt heel erg goed.
@Meiske2015 @Myhappyfamily onze oudste gaat de hele dag naar opa En oma en vriend en ik gaan de hele dag naar het ziekenhuis en samen met de verpleging observeren en alle tips aan te nemen. Ze was zo oververmoeid en wij hebben haar hele verkeerde slaap associaties aangeleerd doordat ik altijd dacht ze zo pijn had pakte ik haar snel uit bed en sliep ze op de arm. Op dag 1 zei de arts al dat ze geen pijn had maar oververmoeid. Ik kon hem wel slaan. Inmiddels zie ik in dat hij gelijk heeft hoe moeilijk ik dat ook vind. Ze spuugt wel heel de dag maar er heeft er veel minder last van dat wij dachten. Gisteren avond hele avond gehuild om dat ik vond dat alles mijn schuld was en ze daardoor lag door mij. Bah... ik wil dr mee naar huis nemen
Oh meid toch Is toch niet jouw schuld! Je doet wat jij denkt dat het beste is. Je baby oppakken is nooit verkeerd. Gelukkig heeft ze weinig last van het spugen. Misschien geeft het voor jou ook rust dat het goed gaat met haar. Hopelijk gaat het slapen thuis straks ook weer goed. Mag ze snel naar huis?
@Lena1982 fijn dat jullie thuis zijn en dat ze lekker slaapt in der eigen bedje. Hopelijk gaat het alleen nu maar beter vanaf nu. Je moet niet boos op jezelf zijn. Je doet wat je denkt dat goed is. Ik pak de kleine ook veel op en slaapt veel bij mij. Maar bij ieder kindje is het ook weer anders. Fijn dat ze geen last van het spugen heeft dat scheeld ook een hoop.
hoi allemaal, tijdje niet geweest..maar probeer nu weer af en toe mee te lezen en schrijven, alles goed met jullie?
wij hebben ook 4 huildagen gehad , ze was zo gefrustreerd...maar nu ze van buik naar rug draait( erg snel) andere dochter deed dat ook met 9 weken en jongste met 8 weken en 6 dagen...rust is nu weer gekeerd. ze sabbelt nu veel op haar handjes. gelukkig nu ik sinds een paar weken flesvoeding geef , slaapt ze smacht 6 tot 8 uur..heerlijk. sterkte meiden die het nodig hebben. ik ken dat wel van mijn oudste dochter verborgen reflux en heel veel slaapgebrek en de zorgen...ik denk aan jullie
Och ja dat draaien. E. draait sinds ze nog net geen 9 weken was al van rug naar buik en ook weer terug. Bizar snel. Net weer flesje verhoogd. Ze dronk praktische alle flessen leeg en kwam weer steeds vroeger voor de volgende. Ben benieuwd hoe ze dat oppakt. Hopelijk goed want ze dronk maar 4x 120+4. Woensdag weer cb en tijd voor de eerste prikjes Morgen 10 weken. Wat gaat de tijd toch snel.
Jij hebt gewoon je moeder hart gevolgd en dat is troosten. Dus helemaal niks mis mee en zeker niet jou schuld dat ze in het ziekenhuis lag. Fijn dat ze weer thuis is.