❤️ Februari/Maart 2018 mama’s ❤️

Discussie in 'De mama's' gestart door Meiske2015, 20 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pantoffelheldin

    Pantoffelheldin Niet meer actief

    Hier een baby die 100.000x te snel wil pfff
    Er is weinig baby meer aan hoor (sowieso al niet meer qua lengte en gewicht, ik til me een breuk)
    Kruipen , draaien , staan aan tafel en vandaag kwam de grootste shock.
    Ik sta brood voor hem te smeren , hoor ik mijn oudste zeggen , niet doen , is niet van jou.
    Ik kijk en zie ik daar gewoon mijn baby tegen de tafel/zoontje aanstaan WTF!
    Heeft zich gewoon even opgetrokken , ik dacht is vast een toevalstreffer
    Mooi niet dus
    Meneer doet het zo weer

    Wat is dit voor baby :eek:
     
    roever en Powerwoman vinden dit leuk.
  2. Meiske2015

    Meiske2015 VIP lid

    4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Hahaha super grappig is dat he?!

    E. gaat ook al zo rap.
    Ze trekt der eigen ook al een tijdje op en begint sinds vorige week ook langs de tafel te stappen.

    En zo schattig...ze zwaait!

    Baby is inderdaad helemaal weg.
     
  3. Pantoffelheldin

    Pantoffelheldin Niet meer actief


    Vind het heel grappig maar ook wel heel erg snel gaan deze keer.
    Langs de tafel lopen al ? Dat is helemaal snel
     
  4. Meiske2015

    Meiske2015 VIP lid

    4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Ja ze heeft ook wel voorbeeld van grote zus natuurlijk. En bij jou van grote broer.

    Maar ze begint inderdaad te stappen langs te tafel. Nog heel voorzichtig maar het begin is er. Ze stapt ook graag aan de hand.
     
  5. Myhappyfamily

    Myhappyfamily Fanatiek lid

    28 okt 2016
    3.676
    1.204
    113
    Vrouw
    Wat een verschillen allemaal. De mijne draait van rug naar buik en terug en sommige gaan al staan enzo :eek:. Baby is er zo snel van af Zeg :( vind het nu echt moeilijk. Hierna nooit meer baby in huis.
     
  6. Meiske2015

    Meiske2015 VIP lid

    4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Raar idee he.
    Nooit meer een baby...
    Vind het ook heel jammer.
     
  7. Boebels

    Boebels Bekend lid

    24 jun 2016
    826
    462
    63
    Hihi grappig om te lezen. Ik hoop juist dat die babytijd voorbij vliegt. Gaat me veel te langzaam....
    Ben meer verdrietig om nooit meer zwanger te zijn dan nooit meer babytijd.

    Hier doet ze ook niet veel. Ze kan eventjes op handen en knieën zitten en ze rolt en draait rondjes waardoor ze verplaatst maar verder ook niet. Optrekken kan ze bij ons thuis nergens aan dus dat zal ook niet snel gebeuren. Onze meubels etc zijn daar niet naar. Staan kan ze wel goed en doet ze graag. Dus als je haar bij de bank zet dan staat ze daar ook. Aan een vinger aan elke hand kan ze ook wat stappen al.

    Verder nog steeds een blij ei. Zelfs met buikgriep en niet eten daardoor is ze vrolijker dan een gemiddeld kind. Heerlijk is dat.

    Eten blijft minimaal naast de flessen. Misschien handig om minder melk te geven zodat ze meer gewoon gaat eten? Weet niet goed wat verstandig is hierin. Maar ze groeit nu prima en is tevreden
     
  8. Pantoffelheldin

    Pantoffelheldin Niet meer actief

    @Boebels dat ben ik met je eens.
    Vind het nooit meer zwanger zullen zijn vele malen erger voor mijn gevoel.
    Ik hoef echt niet nog een baby maar dat getrappel in je buik is het mooiste gevoel ooit
     
  9. Powerwoman

    Powerwoman Actief lid

    24 jun 2017
    453
    569
    93
    Vrouw
    Wow wat gaan jullie kindjes snel zeg! Wat grappig. Dan heb ik het nog heel relaxt. Ze ging vandaag perongeluk zitten, om vervolgens weer heel hard om te rollen. Ik zeg nog wat doe je nou? En je zag haar echt even kijken van ja dat weet ik eigenlijk ook niet hahahaha. En dat was het dan. Daarna weer veilig op dr buikje en beetje oefenen op handen en knieeen. Zo grappig. Gister was ze ineens alweer 8 maanden. Ja het vliegt echt voorbij. Ik geniet wel van alle ontwikkelingen en vooral hoe deze meid haar weg daarin kiest. Zo heel anders dan de oudste. Die zat alleen maar op dr kont alles te observeren. L.inde is echt een onderzoeker. Pittig ook. Als je iets afpakt wordt ze zo kwaad. Dat hoor je 3 huizen verder nog. Ook wel mooi. Kan goed voor zichzelf opkomen. Handige eigenschap voor later denk ik dan maar.

    Vraagje voor de borstvoedingsmama's, geven jullie s morgens pap? Zo ja hoe doen jullie dat? Mengen met borstvoeding of mengen jullie dat met flesvoeding? Ik zie het s morgens namelijk niet zitten om daarvoor te kolven. Maar ze eet maar 2 happen brood. De rest tuft ze heel elegant weer uit of pulkt ze uit dr mond en goot t op de grond. Ben heel benieuwd.
     
    Baloo vindt dit leuk.
  10. Powerwoman

    Powerwoman Actief lid

    24 jun 2017
    453
    569
    93
    Vrouw
    @Boebels ik worstel daar ook een beetje mee. Bij mij groeit ze ook prima maar volgens de boekjes zou ze veel meer mogen eten. En ik heb geen idee hoe ik dat bij de oudste heb gedaan.
     
  11. roever

    roever Niet meer actief

    What????!?!

    Al Zitten,optrekken en staan ??
    Wauw!!! Mn mond t er van open!!

    Hier stiekem aan het Aftellen naar november/december!:oops:
     
    Baloo en Powerwoman vinden dit leuk.
  12. mams1

    mams1 Fanatiek lid

    16 okt 2013
    3.121
    800
    113
    Oh jeetje durf dan bijna niet te zeggen dat ze hier t hele huis door kruipt, staat, zelf zit, zelf brood eet haha

    Ook niet leuk hoor ze wil geen fles meer in je arm en zit geen seconde stil bij je!

    Al heel tijd geen baby'tje meer, t gaat zo bizar snel


    Iemand nog tip bij eeuwige verkoudheid?
     
    Powerwoman vindt dit leuk.
  13. Powerwoman

    Powerwoman Actief lid

    24 jun 2017
    453
    569
    93
    Vrouw
    Nee geen tip. Dus ik lees aandachtig mee.... Al denk ik dat wanneer ze niet meer naar het kdv gaat het wel een hoop verkouden momenten scheelt haha
     
  14. Popidepi

    Popidepi Bekend lid

    25 sep 2017
    672
    791
    93
    Daar ben ik ook weer eens haha. Merk dat ik steeds wat minder op ZP zit. Vind het wel leuk om hier nog eens te lezen hoe het met jullie kleintjes gaat. Echt zó leuk om alle verschillen te zien. Ieder kindje zijn eigen tempo, merk ook wel verschil met de oudste en de jongste.
    De jongste is zo snel met alles. Met 5 maanden zat ze al op handen knieën. Met 6 maanden gooide ze daarbij haar kont in de lucht haha en begon ze te kruipen en met 7 maanden kon ze zelfstandig zitten, echt ik sta er iedere keer weer van te kijken waar ze mee aan komt zetten haha. Ben benieuwd naar komende maand. .

    De oudste was juist het tegenoverstelde en die lag als een dooie zeester op haar rug met 8 maanden hahaha.

    Fijn dat alles zo goed gaat bij iedereen!!
     
    Meiske2015 vindt dit leuk.
  15. roever

    roever Niet meer actief


    Als een dooie zeester?!?!!’:roflmao::roflmao::roflmao:
     
    Myhappyfamily vindt dit leuk.
  16. Popidepi

    Popidepi Bekend lid

    25 sep 2017
    672
    791
    93
    Hahahahaha ja sorry, maar die lag gewoon als een ster op de grond. Benen en armen wijd en die ondernam nog niet zoveel op deze leeftijd :roflmao::roflmao:
     
    Meiske2015 vindt dit leuk.
  17. Meiske2015

    Meiske2015 VIP lid

    4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Ik zie het ook gewoon helemaal voor me hahahaha :roflmao:
     
    Popidepi vindt dit leuk.
  18. roever

    roever Niet meer actief

    Zeg even vraagje....

    Hoe tevreden zijn jullie kindjes??
    Ons aapje is altijd wel een “Pieperdje” geweest eerlijk gezegd...
    Maar laatste tijd lijkt t wel weer erger te worden..
    Ik ben echt stapelgek op m maar kan maar geen “ritme” oid vinden...
    En dat frustreert me enorm!!!!!
    Dus woe heeft er tips voor me, bij voorbaat al dank!!!:rolleyes:
     
  19. mams1

    mams1 Fanatiek lid

    16 okt 2013
    3.121
    800
    113
    Je antwoord zit in je eigen vraag hè....

    Dan maar geen ritme. Blijkbaar werkt t niet. Volg hem, straal rust uit
    En het is tijdelijk die fases, als ze gaan praten wordt t beter
     
  20. Meiske2015

    Meiske2015 VIP lid

    4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Wij hebben ook geen ritme.
    Ze krijgt eten wanneer ze honger heeft en gaat naar bed als ze moe is.
    Ze past haar eigen prima aan.
    Eten is altijd rond dezelfde tijden, slapen wisselt wel eens. Soms slaapt ze 3x per dag en soms 2x per dag.
     

Deel Deze Pagina