Oh he bah, wat naar zeg om je kleintje achter te laten. Mijn oudste was 3 weken en 4 dagen toen ze ziek werd en voor een week opgenomen werd. Snap heel goed dat je liever thuis slaapt, heerlijk dat je even uit kunt rusten ondanks dat het met een nare reden is. Veel sterkte en hoop dat er niets geks uit komt!
@Babbelboxje, dat is een tegenvaller zeg zo een onderbreking aan 't begin van je kraamtijd. Hopelijk blijkt het door onreipheid te komen en is hij snel weer thuis! Pas goed op jezelf! Wat fijn dat er camera hangt en je de kleine man vanuit huis kan zien. Ik las hier van iemand over de Zazu , die ook baarmoeder geluiden of natuurgeluiden maakt misschien heeft hij daar baat bij en vooral lekker veel huid om huid contact, een beter plekje dan bij mama op de borst is er niet! @LolaJames, genoten bij de kapper? Ik moet ook nodig maar even geen idee hoe dat nu moet plannen, als ik laat knippen moet ik 't ook laten verven en dan ben wel even zoet. Fijn dat de draagzak zo goed helpt. @roever, fijn dat het slapen beter lijkt te gaan. Moeilijk wel zulke dingen. @brocante, fijn dat de wijkende wond er toch goed uitzag. Konijnen , lol. Badder ze! @Boebels, ik vond de spiraal echt een uitkomst. Ik had de mirena en zelden tot nooit meer een menstruatie. En ook stuk minder last van migraine.
Wat vervelend @Babbelboxje Sterk van je dat je naar huis bent gegaan. Hopelijk heb je een goede nacht en mag M.ika morgen weer mee naar huis!
Het was fantastisch. Ik zie er weer een stuk knapper uit! Ik moest ook knippen en verven en ben echt ruim 3 uur weggeweest. Papa heeft het super gedaan!
Nou, uitrusten wordt hem ook niet zo. Lig al een uur voor me uit te staren. Stomme stuwing. Op mijn rug is de enige houding die te doen is, maar mn nek en onderrug zijn het daar niet mee eens.
Wauw wat fijn dat dit kan zeg en wat een droppie! Sterkte meid wat dit is natuurlijk.niet wat je hoopt. @LolaJames fijn hè zo’n kappertje haha. Nu wil ik ook. @Mir78 fijn je mening over die spiraal. Nu weet ik zeker dat ik geen koper spiraal wil maar die andere. Ik geef bv en bij de oudste was ik een jaar niet ongesteld daardoor. Dus ik ben wel bang dat dit eerder begint als die spiraal erin gaat. Maar ja zonder is ook niks dus het moet haha Hier gaat het lekker zeg. Ik heb van 10 tot net geslapen! Wauw wat voelt dat goed. Als ze dit gaat aanhouden is het vanaf morgen van 11 tot 6 en dan ben ik een gelukkig mens. Zit nu ook te genieten met op de achtergrond fluitende vogels. Het begin van een mooie dag hoop ik....
Goedemorgen. Uiteindelijk van 2 tot 5 wakker gelegen. En nu net wakker. Even lekker rustig douchen en eten, en dan naar het ziekenhuis. @Powerwoman o heerlijk zulke nachten!
Hoi dames, goed om hier verder te kletsen, ik was jullie al kwijt Over de nachten: hier slaapt dochterlief goed door. Om 23 uur voeden en dan maken we haar rond half 5/5 uur weer wakker voor de volgende voeding. Ze zou dus misschien nog wel langer kunnen slapen, maar dat kunnen mijn borsten niet aan Hebben jullie dat niet, enorm volle borsten ‘s nachts omdat je overdag vaker voedt? En zo ja, hebben jullie tips?
Bij mij helpt om dat gewoon even te negeren en ja dan krijg je het bloedheet en lijkt het alsof je borsten in de fik staan maar na een paar dagen waren ze eraan gewend en was het over. Ik deed steeds een half uurtje uitstellen. Dan lag ik even wakker maar ja dat was voor het goede doel. Ik heb nu hele soepele borsten en soms denk ik zelfs heb ik wel genoeg. Maar dan zie ik de luiers en dan weet ik zeker dat ik genoeg geef hahaha.
Oh heb ik even gemist dat er een nieuw topic gestart is. Ik ben wel getagd.. vreemd, niets geen melding gezien. Erg leuk om mekaar op de hoogte te blijven houden. Ik ga zo even alles rustig doorlezen vanaf t begin. Hier gaat t op zich goed. Psychisch gaat t heel goed, ik was bang dat dat niet goed zou gaan. Lichamelijk mwah.. ik heb veel te veel gedaan dus de wond van de keizersnee doet nog steeds erg veel pijn. Lieke doet t goed. 5 dagen geleden woog ze 4960 gram. Huilt wel veel.. darmen/maagzuur.. je weet t niet zeker he. Nemen al wat maatregelen en volgende week naar de osteopaat. Meer als preventieve check. Onze oudste dochter huilde heel de dag de eerste weken en na 2,5 behandeling bij osteopaat kregen we een ander kind terug... Fijne dag allemaal meiden. Ik ga nu lekker even alles teruglezen hoe t jullie vergaat
@Pitahaya; Wat balen dat het nog niet zo goed gaat. Hopelijk geeft de osteopaat verlichting wat betreft de onrust. Fijn dat de ontlasting nu lijkt te kloppen en de kinderarts kon worden afgesloten. Vervelend dat hij is afgevallen, hoop dat het twee borsten voeden de oplossing gaat zijn. En je kan ook extra voeding geven op jou verzoek , hoeveel voedingen krijgt hij per 24 uur? En als 't lukt proberen een dagje op bed te gaan bivakeren met je kleine, lekker huid op huid, open bar goed voor de productie
Ik ga binnenkort ook toch maar naar de osteopaat. Verborgen reflux wordt wat erger nu, in combi met de krampjes. Vergeleken met J. valt het echt allemaal nog erg mee maar wil het niet zo ver laten komen. Hoop dat er iets vergoed van wordt want toen had ik dat niet maar ondertussen anders verzekerd. Sterkte @Babbelboxje - hoe gaat het nu? Ik merk dat ik nu wel wat minder actief ben, lees wel mee maar soms de kracht niet overal op te reageren. Vind het best pittig allemaal maar dat komt omdat mijn zoontje echt mega druk altijd is en veel aandacht eist. Wat was het toen eigenlijk makkelijk bij de geboorte van Mn eerste hahahaa
Heeey dames!! Ik schaam me diep heb al veel te lang niks laten horen. Ik ga me echt voornemen wat actiever te zijn in deze groep weer hoor. Heb wel trouw meegelezen maat steeds als ik wilde reageren kwam de drukte van alle dag er tussen. Hier gaat het wel goes. Vind de nachten wel heftig hoor. H.ero.doet het heel goed alleen flink last van verborgen reflux. Maagzuur kwam.vaak terug in de keel en dat slikte hij dan door en dat was gillen en krijsen vooral in de nachten. Dus hebben 2 weken bijna hele nachten recht omhoog gezeten met hem bij ons in bed. Johannesbroodpitmeel geprobeerd wat resulteerde in een kind dat krampen kreeg en niet kon poepen. Ik geen bv dus ook niet heel practisch. Nu ben ik bij de osteopaat geweest en merk nu al na 1 behandeling zo veel verschil. Hij heeft een heftige start gehad door de spoedkeizersnede en de navelstreng die klem zat wat waarschijnlijk lichamelijk wel zijn uitwerking heeft. Hij is al veel relaxter en valt makkelijker in slaap. Tegen het maagzuur hebben we zantac gehad van de huisarts en dat gaat al veel beter. Het krijsen is in ieder geval over. Wat krampjes betreft is nu gelukkig stuk minder. Mijn dochter had het heel erg en zat op kv en zijn toen naar de comfort voeding gegaan en zette hem met venkelthee. We hebben ook een kipkep pittenzak en dat is echt een top ding!! Even in de magnetron en dan over het dekentje op het buikje. Door de druk en warmte van het zakje is het suoer tegen krampjes! Las de zazu knuffel ookbvoorbij komen! Hier ook echt een topper! Super kraamcadeau tip! Hij valt er heerlijk van in slaap. Draagzak heb ik nu een tula free to grow. Hele fijne draagzak en te gebruiken van de geboorte tot een jaar of 4 dus super aanschaf! Ook een tip Doorslapen... nope hier echt nog niet. Hij is 3 weken bijna maar komt echtg elke 3 uur. Man mam wat zal.ik blij zijn als er in ieder geval al 4 uur tussen de voedingen gaat zitten. Dan heb je gewoon net iets meer tijd voor jezelf. Nu idee dat ik meest van de tijd met.mijn tiet uit mijn blouse hang. Dinsdag naar de cb arts en ben heel benieuwd hoe hij gegroeid is en of de bv dus goed gaat. Productie gaat goed nu nog hopen dat hij er ook voldoende aan heeft. Over 7 weken werken en dan wil ik hem wel.over gaan zetten op kv. Mijn werk is moeilijk te combineren met kolven. Zou wel fijn vinden als ik misschien de ochtend en avond voeding nog bv kan doen maar ben bang dat Ze productie dan te hard terug gaat lopen. Dochter is echt hele trotse zus en moppert geen moment op haar broertje. Merk wel dat ze zelf naar ons wat meer opstandig is en erg haar grenzen opzoek. Herkennen jullie dat? Hoort erbij denk.ik dan maar. Herstel na de keizersnede gaat verder wel goed maar.merk dat ik door mijn lichaam wel wordt terug geroepen als ik teveel heb gedaan. Nu teveel gelopen vandaag denk ik en dan voel ik de wond inwendig mega trekken en spierpijn. Zo even een flinke update maar dan ben ik ook even bij. Hoor de kleine man alweer dus de plicht roept weer haha. Het is een dagvullend programma hoor zo'n kleine weer