Uitgerekend 1-15 augustus 2019

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pinkie88, 21 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. november

    november Actief lid

    4 jun 2008
    168
    71
    28
    Waar dienen die puntjes voor die jullie tussen die namen doen?
     
  2. Dalysa

    Dalysa Fanatiek lid

    29 nov 2014
    1.365
    571
    113
    Dat is zodat wanneer de namen worden gegoogeld men niet op deze pagina komt waardoor je misschien herkend wordt door iemand die jouw kinderen aan het googlen is.
     
  3. november

    november Actief lid

    4 jun 2008
    168
    71
    28
    O sorry wat superstom. In heb de namen van pinkie88 herhaald zonder puntjes dan. Het lukt me niet om het bericht ge deleten. Weet iemand hoe dat moet?
     
  4. Indy89

    Indy89 Fanatiek lid

    19 dec 2015
    2.020
    681
    113
    Vrouw
    Wij weten de naam ook al:) Was de tweede keus bij onze dochter..
     
  5. Rosalyn

    Rosalyn Fanatiek lid

    6 jan 2013
    1.272
    108
    63
    Maatschappelijk Werker
    Zuid-Holland
    Wij twijfelen nog een beetje qua namen. Onze dochter heet R.osalynn R.oxanne haar 2e naam is afkomstig van mn zus der 2e naam. Nu wilt mijn man vernoemen naar zn broer A.lexander... dus dan krijg je A.lexia als in de princess whoa of A.lexandra / L.exi..
    Als 1e naam hebben we nu R.obynn
     
    Masky vindt dit leuk.
  6. Pinkie88

    Pinkie88 Fanatiek lid

    13 dec 2015
    3.747
    4.267
    113
    R.obynn vind ik super leuk! Zou hier op de lijst staan voor een meisje, mocht m'n man z'n achternaam niet R.obyns zijn :roflmao:

    L.exi vind ik het leukst als vernoeming.
     
  7. Hbz

    Hbz Actief lid

    23 nov 2013
    370
    92
    28
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ja R.obin vind ik ook super leuk alleen wij hebben alleen maar 1 letter greep namen en houden dat zo.

    Oh ik ben zo blij!!!! Ik heb geen zwangerschapsdiabetes. Kan het gewoon niet geloven, maar de vk zei dat het echt zo was. Bij de vorige zwangerschap zo lopen klooien met die verrekte suiker.... Kan nu weer opgelucht adem halen :D
     
    Inne en Pinkie88 vinden dit leuk.
  8. Masky

    Masky Actief lid

    11 apr 2018
    486
    253
    63
    Vrouw
    Wat leuk al die namen die voorbij komen, wij vernoemen de kleine meid ook naar mijn moeder (15 jaar geleden overleden). Heb altijd gezegd dat mocht ik ooit een meisje krijgen dit graag wilde doen, gelukkig is mijn vriend het daar mee eens :D

    Wij zouden gister een echo hebben, komen we aan bij de vk.. was onze favorite verloskundige er weer :|. We hebben haar vaker gehad en is zo laks. Kwamen binnen en ze zei dat we alleen hartje gingen luisteren ipv echo.. er werd niet eens gevraagd hoe het ging, geen bloeddruk gemeten, niet gewogen, geen bloeduitslagen etc. Ga denk ik maar aangeven dat ik haar absoluut niet meer wil, we stonden met 1 minuut weer buiten.
    Ik gaf nog aan dat de vk met de vorige afspraak had gezegd dat we meer echo's gingen doen ivm vorige miskramen. Toen vroeg ze waarom ik dan zo nodig een echo wilde en geen genoegen nam met hartje luisteren. Toen ze het hartje ging luisteren zei ze nog heel bij de hand: zie je nou wel joh, voor mij zegt dit echt genoeg joh ik snap jullie niet joh.
    Waarop we antwoorden; dat weten we nou wel joh.
    Heb nog steeds een nare nasmaak er van :rolleyes:
     
  9. 78Sandra

    78Sandra Fanatiek lid

    16 feb 2013
    2.167
    363
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wat een trolzeg....ik zou ook aangeven dat ik haar niet meer zou willen idd...

    Ik ben vanmorgen op controle geweest, had weer die ene vk van de 4 die geen echoscopiste is, dus baalde wel een beetje want was uitgegaan van het feit dat ik even een mooie echo zou krijgen ook ivm eerdere miskramen etc.....dus ook gezegd en ze heeft wel even met het echo apparaat gekeken.....ze kan alleen geen metingen doen en foto’s afdrukken, maar toch wel even het kindje gezien....hartje even apart met de doppler, en dat klonk ook heel goed. Alles was mooi gegroeid.

    26 maart de 20-weken echo.....en dat vind ik nog zoooooo ver weg....en bij gebrek aan een uitgebreide echo vandaag, heb ik tegen mijn principes in toch maar een pretecho ingepland whaha.....dus 28 februari een geslachtsbepalende echo (want die was goedkoper dan de gewone echo hahaha)

    Verder voel ik me prima.....buikje begint in de weg te zitten als ik op een stoel zit, jullie ook last van....moet echt een beetje achterover blijven zitten, want voorover komt ie klem te zitten haha
     
    Indy89 vindt dit leuk.
  10. 78Sandra

    78Sandra Fanatiek lid

    16 feb 2013
    2.167
    363
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Uitgerekend 1 tot 15 augustus 2019❤

    1 Augustus (3)
    Pinkie88, 30 jaar, 2e kindje
    Anne020, 39 jaar, 2e kindje
    CDSDM, 24 jaar, 2e kindje


    3 augustus (3)

    Mommie33, 35 jaar, 4e kindje
    Eefjuh90, 28 jaar, 2e kindje
    Astrid040, 41, 2e kindje


    4 Augustus (4)
    Steppie29, 36 jaar, 1ste kindje
    Serappp, ? , 2e kindje

    Boysmum81, 37 jaar, 3e kindje
    Kerstvrouwtje, 31 jaar, 2e kindje

    5 augustus (2)
    PinkCupCake, 31 jaar, 3e kindje
    Girly1985, 33 jaar, 3e kindje

    6 augustus (3)
    Inne, 35 jaar, 4e & 5e kindje
    Hbz, 32 jaar, 3e kindje

    Linnepin86, 32 jaar, 3e kindje

    7 augustus (2)
    Rietje86, 32 jaar, 2e kindje
    mamavanluki ,26jaar, 3e kindje

    8 augustus


    9 Augustus (3)

    Dalysa, 31 jaar, 2e kindje
    Troe, 30 jaar, 2e kindje
    November, 35, 3e kindje
    Jadamapa, .. , 3e kindje


    10 augustus (2)
    SabjeSab, 30 jaar, 2e kindje
    Anneka, 38 jaar, 4e kindje


    11 augustus (2)
    Rosalyn, 26 jaar, 2e kindje
    Masky, 23 jaar, 2e kindje


    12 augustus (4)
    Meisje6, 30 jaar, 2e kindje
    Turkssnoepje, 24 jaar, 2e kindje
    78Sandra, 41 jaar, 2e kindje

    Indy89, 29 jaar, 2e kindje
    Ceresita, 41 jaar, 3e kindje

    13 augustus (1)

    14 augustus (1)
    Roodborstje2, 23 jaar, 1e kindje

    15 augustus (1)
    Didi79, 39 jaar, 3e kindje

    16 augustus (1)
    Anis, 27 jaar, 1e kindje

    ----------------------------------------------------------
    jongen (8) | meisje (4) | verrassing (1) | onbekend (20)
    ----------------------------------------------------------

    ⭐️ Sterretjes ⭐️


    Lalalaura
    Juffie33
    Madeliefje123
    VeganMil
    Toetje01
    o0mona0o
    MevrouwH


    Afspraken
    18 februari, CDSDM, controle VK
    18 februari, Masky, controle echo
    20 februari, Linnepin86, controle verloskundige
    22 februari, girly1985 controle vk
    21 februari, steppie29, 16 wk echo en geslachtsbepaling 16.30u
    27 februari 16 wkn 9u echo
    28 februari, 78Sandra geslachtsbepalende pretecho, 11.30u
    7 maart, hbz, geslachtsbepaling echo + controle verloskundige, 18 weken
    11 maart, mamavanluki , 19 weken
    11 maart, hbz, 20 weken echo ziekenhuis
    18 maart, steppie29, 20 wk echo
    19 maart, boysmum81, 20 wk echo
    19 maart, Kerstvrouwtje, 20 weken echo ziekenhuis
    20 maart, 78Sandra, controle verloskundige
    21 maart, Ceresita, 20 wk echo ziekenhuis
    24 maart, Indy89, 20w echo
    25 maart, Rietje86, 20 weken echo
    26 maart, rosalyn, 20-weken echo
    26 maart, 78Sandra, 20-weken echo
    ziekenhuis

    30 maart, Masky, 20 weken echo
     
  11. Masky

    Masky Actief lid

    11 apr 2018
    486
    253
    63
    Vrouw
    Jaa, vraag mezelf echt af waarom sommige mensen met andere mensen werken. Ze komt ook over of niks haar kan schelen.

    Fijn dat je even hebt kunnen kijken! Pret echo's zijn ook net zo leuk toch?! Was jij degene die het geslacht liet bekijken met de 20 weken echo?
    Fijn dat je toch nog wat eerder kunt!
    Ik vind het best bizar dat je normaal gesproken (bij onze vk dan) van 12 weken tot 20 weken geen echo hebt :eek:. Dat zijn 8 lange weken..
    Heb je een voorgevoel wat het bij jullie gaat worden? Ben benieuwd bij welke kant jullie aan mogen sluiten!:)
    Wij hebben gelukkig voor over 2 weken nog een afspraak kunnen maken bij de vk voor een echo.
    Heb ze net gebelt dat ik haar absoluut niet meer wilde hebben, de assistent ging het er bij zetten.
    Ze zei wel dat er een kans bestaat dat ze dus bij de bevalling aanwezig is o_O
     
  12. Linnepin86

    Linnepin86 Fanatiek lid

    10 jun 2013
    1.324
    184
    63
    Gelderland
    Ha! Wat zijn jullie al actief zo op de morgen. Ik zit te wachten bij de vk, dus even snel tijd om te reageren. Verwacht hier geen echo. Voorlopig alleen hartje luisteren en bloeddruk meten enzo. Maar dat ik voor mij prima.

    @Rosalyn, stoere naam! Vind als tweede naam L.exi heel tof! De andere zijn wat tuttiger. Vind haar eerste naam ook echt stoer!

    @Hbz, wat fijn zeg!!! Kan me voorstellen dat je erg blij bent met dit nieuws.

    @Masky, jeetje wat stom zeg!! Ook niet eens even bloeddruk meten ofzo. Heel vreemd! Idd aangeven dat je haar niet meer wilt.

    @78Sandra, fijn dat ze toch nog even gekeken heeft.
    En die echo is dus volgende week al! Leuk!!! Ben benieuwd wat het is.

    Nou ben zo aan de beurt, dus wens jullie allemaal een fijne dag!
     
    78Sandra vindt dit leuk.
  13. 78Sandra

    78Sandra Fanatiek lid

    16 feb 2013
    2.167
    363
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Haha, ja ik had idd gezegd dat ik zou wachten tot de 20-weken echo, maar het geduld is op.....bij mijn eerste keurig kunnen wachten maar vind alles nu zo lang duren en deze zwangerschap is wat lastiger tot stand gekomen dus vind dat ik veel echo’s mag haha.

    Ik vond idd ook de tijd tussen 12 en 20 weken wel erg lang zonder echo’s......vind eigenlijk dat je iedere 2 weken even moet mogen spieken voor je eigen gemoedsrust.....vroegâh ;) kreeg je helemaal geen echo’s vertelde de vk net, alleen op medische indicatie...pfff....nou dat zou ik niet trekken hoor.

    In het begin van deze zwangerschap 7 echo’s gehad, waarvan 2 spoed ivm extreem veel bloedverlies bij 8 en 9 weken, dus dat er nu zoveel weken tussen zitten is wel even wennen haha...

    Ik heb nog niet echt een voorgevoel wat het gaat worden.....praktisch gezien zou een jongen wel goed uitkomen haha.....maar een meisje is net zo welkom hoor haha....het maakt me niet echt uit....alhoewel ik meer een jongensmoeder ben, hou niet zo van getut en vind roze kleertjes en tule echt verschrikkelijk whaha. Maar. Eisjes kunnen ook stoer zijn, dus daar vinden we onze draai ook wel weer in.

    Bloeduitslagen nog even doorgenomen, waren allemaal goed.....vitamine d waarde van 61 wat dikke prima was en een hb van 7.5.
     
  14. Linnepin86

    Linnepin86 Fanatiek lid

    10 jun 2013
    1.324
    184
    63
    Gelderland
    Uitgerekend 1 tot 15 augustus 2019❤

    1 Augustus (3)
    Pinkie88, 30 jaar, 2e kindje
    Anne020, 39 jaar, 2e kindje
    CDSDM, 24 jaar, 2e kindje


    3 augustus (3)

    Mommie33, 35 jaar, 4e kindje
    Eefjuh90, 28 jaar, 2e kindje
    Astrid040, 41, 2e kindje


    4 Augustus (4)
    Steppie29, 36 jaar, 1ste kindje
    Serappp, ? , 2e kindje

    Boysmum81, 37 jaar, 3e kindje
    Kerstvrouwtje, 31 jaar, 2e kindje

    5 augustus (2)
    PinkCupCake, 31 jaar, 3e kindje
    Girly1985, 33 jaar, 3e kindje

    6 augustus (3)
    Inne, 35 jaar, 4e & 5e kindje
    Hbz, 32 jaar, 3e kindje

    Linnepin86, 32 jaar, 3e kindje

    7 augustus (2)
    Rietje86, 32 jaar, 2e kindje
    mamavanluki ,26jaar, 3e kindje

    8 augustus


    9 Augustus (3)

    Dalysa, 31 jaar, 2e kindje
    Troe, 30 jaar, 2e kindje
    November, 35, 3e kindje
    Jadamapa, .. , 3e kindje


    10 augustus (2)
    SabjeSab, 30 jaar, 2e kindje
    Anneka, 38 jaar, 4e kindje


    11 augustus (2)
    Rosalyn, 26 jaar, 2e kindje
    Masky, 23 jaar, 2e kindje


    12 augustus (4)
    Meisje6, 30 jaar, 2e kindje
    Turkssnoepje, 24 jaar, 2e kindje
    78Sandra, 41 jaar, 2e kindje

    Indy89, 29 jaar, 2e kindje
    Ceresita, 41 jaar, 3e kindje

    13 augustus (1)

    14 augustus (1)
    Roodborstje2, 23 jaar, 1e kindje

    15 augustus (1)
    Didi79, 39 jaar, 3e kindje

    16 augustus (1)
    Anis, 27 jaar, 1e kindje

    ----------------------------------------------------------
    jongen (8) | meisje (4) | verrassing (1) | onbekend (20)
    ----------------------------------------------------------

    ⭐️ Sterretjes ⭐️


    Lalalaura
    Juffie33
    Madeliefje123
    VeganMil
    Toetje01
    o0mona0o
    MevrouwH


    Afspraken
    22 februari, girly1985 controle vk
    21 februari, steppie29, 16 wk echo en geslachtsbepaling 16.30u
    27 februari 16 wkn 9u echo
    28 februari, 78Sandra geslachtsbepalende pretecho, 11.30u
    7 maart, hbz, geslachtsbepaling echo + controle verloskundige, 18 weken
    11 maart, mamavanluki , 19 weken
    11 maart, hbz, 20 weken echo ziekenhuis
    12 maart, Linnepin86, 20 weken echo 12:00u
    18 maart, steppie29, 20 wk echo
    19 maart, boysmum81, 20 wk echo
    19 maart, Kerstvrouwtje, 20 weken echo ziekenhuis
    20 maart, 78Sandra, controle verloskundige
    21 maart, Ceresita, 20 wk echo ziekenhuis
    24 maart, Indy89, 20w echo
    25 maart, Rietje86, 20 weken echo
    26 maart, rosalyn, 20-weken echo
    26 maart, 78Sandra, 20-weken echo
    ziekenhuis
    27 maart, Linnepin86, controle vk 10:30u

    30 maart, Masky, 20 weken echo
     
  15. Boysmum81

    Boysmum81 Actief lid

    23 nov 2018
    235
    157
    43
    Vrouw
    Dag meiden, ook weer eens een berichtje van mij. Pittige tijd achter de rug met griep, zwangerschapskwalen en twee zieke kinderen. Deze week weer aan het werk, maar valt nog best tegen. Vooral duizelig, slap en moe. Zal ook wel door lage bloeddruk en laag Hb komen. De misselijkheid/braken is ook nog niet over helaas.

    Hoe is het met jullie gewicht en buik(je)? Ik sta nog op -1 kg tov begin van de zwangerschap en heb nog nauwelijks buik. Lijkt hooguit dat ik gewoon wat te veel heb gegeten...

    Ik voel de baby ook nog niet. De eerste voelde ik met 20wk, de tweede bij 15wk. Hoop dat het snel komt, geeft toch wat meer bevestiging. Er zijn een paar zeer korte momenten geweest waarop ik dacht: hey, dat zou de baby wel eens kunnen zijn! Maar zet nog niet echt door.
     
  16. Boysmum81

    Boysmum81 Actief lid

    23 nov 2018
    235
    157
    43
    Vrouw
    Ik hoop wel weer borstvoeding te gaan geven. Bij de eerste ging het aanvankelijk zeer moeizaam. Zoon en ik wisten beiden niet zo goed hoe het moest.. zorgde voor veel frustratie en verdriet. Ben toen gaan kolven en heb hem 3/4 mnd gekolfde melk gegeven. Toen ik daar echt klaar mee was en dus wilde stoppen, heb ik hem nog één keer aangelegd en dat ging goed! Uiteindelijk een jaar bv gegeven. Bij de tweede ging het allemaal wat makkelijker en heb ik tot een maand of 10 bv gegeven.
    Ik ga er deze keer dus ook weer voor. Maar als het niet lukt met aanleggen ofzo dan wordt het de fles. Het is onmogelijk voor mij om fulltime te kolven met nog twee andere kinderen om me heen. We gaan het zien.
     
  17. Masky

    Masky Actief lid

    11 apr 2018
    486
    253
    63
    Vrouw
    Kunnen wij ons niet voorstellen gelukkig, geen echo's. Moet daar niet aan denken.. het geeft je toch extra rust als je even kunt spieken.
    Die extra echo's zijn fijn, zeker na een of meerdere miskramen!
    Voor een vk zegt een hartje luisteren in principe voldoende, vind toch fijn om er een beeld bij te hebben.

    Wachten tot de 20 wekej echo vind ik echt knap, vond wachten tot 14 weken al lang :roflmao:.
    Begrijp helemaal wat je zegt betreft jongens moeder en tule! Zei dat toen ik zwanger was van mijn zoontje ook: mochten we ooit nog een kindje mogen krijgen, hoop ik dat we weer een jongen mogen krijgen.
    Ik ben eigelijk wel super blij met het idee dat er nu een kleine meid aan komt:oops:.
    Hou ook niet van tule maar heb alvast wat dingen geshopt en vind roze gecombineerd met donkerblauw toch wel erg leuk hoor!

    Ik ben in iedergeval benieuwd naar je geslachtsbepalings echo, maken jullie het ook wel bekend?
     
    78Sandra vindt dit leuk.
  18. Astrid040

    Astrid040 Bekend lid

    4 feb 2011
    652
    251
    43
    Ben net terug van de huisarts.
    Herstel van de longontsteking gaat best traag, door het soort virus maar ook de combinatie met zwanger zijn.

    Blijf in ieder geval nog 2 weken thuis, en ga dan plan maken met de bedrijfsarts. Ik was vorige keer echt te snel weer gestart, hikte toen tegen longontsteking aan, maar na 2 dagen werken ging het echt niet meer en sloeg de longontsteking alsnog toe.Nu even iets meer tijd nemen dus.
    Bizar dat dat herstel zo lang duurt!

    Zal wel tegenvallen voor het werk. Ze zitten echt om mijn terugkeer te springen. Maar ja. Ik ga mijn gezondheid en de baby toch echt even voorrang geven.
     
    Mamavanluki vindt dit leuk.
  19. 78Sandra

    78Sandra Fanatiek lid

    16 feb 2013
    2.167
    363
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ja, ik vertel het aan iedereen die het wil weten haha. Zie het nut van geheimhouden niet echt in....is toch handig als mensen weten wat ze moeten kopen mochten ze een cadeautje willen geven ;)
     
    Indy89 en Masky vinden dit leuk.
  20. Steppie29

    Steppie29 Actief lid

    10 mei 2012
    316
    95
    28
    Vrouw
    Zuid Holland
    Nou alles was weer prima bij de verloskundige.....

    En..... toch een jongen :cool:;)..... en ik altijd maar denken, ik krijg een meid, naar nee whaha
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Mamavanluki, Hbz, AniS en 7 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina