❤️ Uitgerekend 1 - 15 juni 2024 ❤️

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Kamerplantje, 29 sep 2023.

  1. 1e wondertje

    1e wondertje Fanatiek lid

    21 jun 2014
    1.192
    320
    83
    Vrouw
    Ha meiden! Leuk alles te lezen van jullie allemaal,

    hier veel herkenbare dingen,

    sinds 2 dagen van 7 naar 2x per dag medicatie tegen t overgeven, gelukkig niet meer overgeven maar nog weeïg zonder die 2 de zetpillen. Ik eet en drink sinds 5 en weer goed!
    bouw rustig op, kids weer naar school brengen 2x per week en wasje doen , boodschapje dat soort dingen . Rusten en slapen tussendoor ook nog.

    de commode ligt hier al vol.. vooral via vinted , want dat lukte wel liggend op de bank..
    Veel spullen hebben we natuurlijk al dus wat extra dingen nog aangeschaft en wat research aan t doen over luier emmers bijvoorbeeld.

    Onze 20 wk echt was top! Alles goed!! duurde wel even voor ze alles had m, mw lag niet helemaal gunstig.

    Hier ook wat lichamelijke klachten in beide billen last van een slijmbeurs irritatie dus ook fysio, oefeningen etc .
     
    Riri90 vindt dit leuk.
  2. Riri90

    Riri90 Lid

    26 sep 2023
    93
    79
    18
    Ik herken dat wel van dat niet reageren. Geloof dat iedereen alleen een roze wolk verhaal wil horen. En soms is de wolk roze en soms is hij effe pikzwart.

    Goed dat je bij de fysio loopt. Als de omgeving niet op je let zorg dan in elk geval dat je op jezelf let. Zeker met bekkenklachten. Hier is het ook weer en ik ben preventief naar de bedrijfsarts gegaan om te praten. Die adviseerde gelijk een dag minder werken en sindsdien is het daardoor veel behapbaarder..
     
  3. Marly36

    Marly36 Actief lid

    1 aug 2023
    128
    87
    28
    Vrouw
    De verzamelwoede, lukt best goed! Kamertje heeft alleen een levertijd (eind maart) netals de aankleding (hemeltje, lakens, dekentjes etc) via een webwinkel. En ik ben ongeduldig :)
    Aantal essentiele praktische dingen moet ik nog (denk aan aankleedkussen, badje, autostoel)
    Aantal dingen van de zussen gekregen (hun verzameling flessen en overgebleven kraamverband, zoogcompressen ed.) Dat heb ik nog maar even geparkeerd haha.

    @1e wondertje wat lekker dat het wat beter gaat!
    @Riri90, wat fijn een meedenkende bedrijfsarts!
     
    Riri90 vindt dit leuk.
  4. Minkx

    Minkx Bekend lid

    25 okt 2021
    923
    1.125
    93
    Vrouw
    *Gaap*... Ik ben zo moe o_O Ik ben alweer 22 weken zwanger, dus het was vanochtend tijd om mijzelf te laten vaccineren. Het is fijn om weer wat af te kunnen strepen. Morgen mag ik weer naar de verloskundige. Wat zal de weegschaal zeggen :roflmao: Mijn buik is nu wel echt goed zichtbaar. En donderdag ga ik samen met mijn moeder naar de Negenmaandenbeurs.

    Wij zitten ook te wachten op het kamertje. Deze wordt (hopelijk) in de 1e week van april afgeleverd. Tot die tijd wacht ik nog eventjes met het aanschaffen van de rest van de spulletjes. Ik kan het nu toch nog nergens kwijt.
     
  5. Minkx

    Minkx Bekend lid

    25 okt 2021
    923
    1.125
    93
    Vrouw
    Uitgerekend 1 t/m 15 juni

    1 juni :

    2 juni :
    Sox

    3 juni :

    4 juni :
    Bloem543 - 27 jaar - 3e kindje
    Riri90- 33 jaar- 4e kindje

    5 juni :

    6 juni :

    7 juni :

    8 juni :
    Nimonia - 38 jaar - 3de kindje

    9 juni :
    Marly36- 36 jaar - 1e kindje

    10 juni :
    Bloemkooltje - 30 jaar - 1e kindje

    11 juni :

    12 juni :
    1e wondertje -37 jr- 3e kindje

    13 juni :

    14 juni :

    15 juni :
    Minkx - 33 jaar - 1e kindje
    - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
    Jongen (3) Meisje (2) Verrassing (0)
    - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
    Afspraken:
    23 feb - Suikertest bij de vroedvrouw - Nimonia
    29 feb - glucodetolerantie test - Marly
    1 maart- liggingsecho + controle- Riri90
    18 maart - Echo ziekenhuis (27 weken)
    8 april - Echo ziekenhuis (30 weken)

    - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
    Hoe pas je de lijst aan?
    - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst
    - Druk op de link 'Reageer' onder die post
    - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan weg
     
  6. Minkx

    Minkx Bekend lid

    25 okt 2021
    923
    1.125
    93
    Vrouw
    Ik heb de lijst er trouwens weer eventjes bij gepakt en alle afgelopen afspraken verwijderd.
    Naar aanleiding van de 20 weken echo, heb ik met 27 weken weer een echo in het Amphia en met 30 weken een echo in het Erasmus. En hopelijk mag ik van de verloskundige dan alsnog bij hun langskomen voor de gratis pretecho die zij aanbieden. Dan kan ik mijn moeder meenemen. Die echo's in het ziekenhuis kan ik namelijk geen pretecho's noemen.
     
  7. Riri90

    Riri90 Lid

    26 sep 2023
    93
    79
    18
    Uitgerekend 1 t/m 15 juni

    1 juni :

    2 juni :
    Sox

    3 juni :

    4 juni :
    Bloem543 - 27 jaar - 3e kindje
    Riri90- 33 jaar- 4e kindje

    5 juni :

    6 juni :

    7 juni :

    8 juni :
    Nimonia - 38 jaar - 3de kindje

    9 juni :
    Marly36- 36 jaar - 1e kindje

    10 juni :
    Bloemkooltje - 30 jaar - 1e kindje

    11 juni :

    12 juni :
    1e wondertje -37 jr- 3e kindje

    13 juni :

    14 juni :

    15 juni :
    Minkx - 33 jaar - 1e kindje
    - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
    Jongen (3) Meisje (2) Verrassing (0)
    - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
    Afspraken:
    21 feb- suikertest zkh -Riri90
    23 feb - Suikertest bij de vroedvrouw - Nimonia
    29 feb - glucodetolerantie test - Marly
    1 maart- liggingsecho + controle- Riri90
    5 maart - controle gyneacoloog -Riri90
    18 maart - Echo ziekenhuis (27 weken) - Minkx
    20 maart -controle gyneacoloog -Riri90
    8 april - Echo ziekenhuis (30 weken) -Minkx

    - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
    Hoe pas je de lijst aan?
    - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst
    - Druk op de link 'Reageer' onder die post
    - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan weg[/QUOTE]
     
  8. Riri90

    Riri90 Lid

    26 sep 2023
    93
    79
    18
    Kan me er wat bij indenken. Lekker naar de pretecho.

    Maar Waar letten ze nu bij jou extra op bij die ziekenhuis echo's?
     
  9. Marly36

    Marly36 Actief lid

    1 aug 2023
    128
    87
    28
    Vrouw
    Ja die vermoeidheid! Hahaha. Lekker rustig aan doen ;) Hier kan de vaccinatie ook van het lijstje. Werd gisteren gebeld dat de babykamer volgende week al komt! Toch stiekem wel blij mee.

    Ik twijfel of ik ook nog een pretecho laat doen. Vind het zo leuk om het mannetje te zien! Vind het soms ook nog zo lang duren tot hij er is en anderzijds vliegen de weken om.
     
    Minkx vindt dit leuk.
  10. Marly36

    Marly36 Actief lid

    1 aug 2023
    128
    87
    28
    Vrouw
    Uitgerekend 1 t/m 15 juni

    1 juni :

    2 juni :
    Sox

    3 juni :

    4 juni :
    Bloem543 - 27 jaar - 3e kindje
    Riri90- 33 jaar- 4e kindje

    5 juni :

    6 juni :

    7 juni :

    8 juni :
    Nimonia - 38 jaar - 3de kindje

    9 juni :
    Marly36- 36 jaar - 1e kindje

    10 juni :
    Bloemkooltje - 30 jaar - 1e kindje

    11 juni :

    12 juni :
    1e wondertje -37 jr- 3e kindje

    13 juni :

    14 juni :

    15 juni :
    Minkx - 33 jaar - 1e kindje
    - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
    Jongen (3) Meisje (2) Verrassing (0)
    - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
    Afspraken:
    15 feb- controle vk - Marly
    21 feb- suikertest zkh -Riri90
    23 feb - Suikertest bij de vroedvrouw - Nimonia
    29 feb - glucodetolerantie test - Marly
    1 maart- liggingsecho + controle- Riri90
    5 maart - controle gyneacoloog -Riri90
    18 maart - Echo ziekenhuis (27 weken) - Minkx
    20 maart -controle gyneacoloog -Riri90
    8 april - Echo ziekenhuis (30 weken) -Minkx

    - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
    Hoe pas je de lijst aan?
    - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst
    - Druk op de link 'Reageer' onder die post
    - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan weg
     
  11. Riri90

    Riri90 Lid

    26 sep 2023
    93
    79
    18
    Gisteravond even naar het ziekenhuis gereden voor extra check omdat ik de baby al 2 dagen minder voelde. Mocht gelukkig altijd langskomen dus dat is erg fijn. Ze bleek verder in prima conditie maar had zich een beetje opgevouwen ergens in een hoekje waardoor ik de bewegingen (die ze wel maakt) niet zo voelde. Was dus weinig aan de hand gelukkig. Was blij dat ze in het ziekenhuis zo accuraat waren en gelijk me lieten komen. Heb een extra check volgende week voor mijn eigen geruststelling.
     
    Bloemkooltje en Minkx vinden dit leuk.
  12. Marly36

    Marly36 Actief lid

    1 aug 2023
    128
    87
    28
    Vrouw
    Wat fijn dat het allemaal goed gaat met de kleine uk! En vooral dat je gehoord wordt als je je zorgen maakt!
     
  13. Minkx

    Minkx Bekend lid

    25 okt 2021
    923
    1.125
    93
    Vrouw
    Ze bestuderen de nekplooi en meten die elke keer opnieuw vanaf de zijkant en bovenkant gezien. En dan zoomen ze in op het hart en de bloedbanen. Maar ik denk dat ze het ondertussen zelf ook niet zo heel goed meer weten. Omdat een verdikte nekplooi vaak gepaard gaat met een andere afwijking, maar die lijkt er niet te zijn. Het is een apart geval. Dus ik snap dat ze alert blijven. Maar ik ben nu wel eventjes blij dat ik een paar weken geen echo's heb :rolleyes: De kleine is elke dag lekker druk in mijn buik, dus ik maak mij geen zorgen.
     
    Bloemkooltje en Riri90 vinden dit leuk.
  14. Bloemkooltje

    Bloemkooltje Bekend lid

    27 mei 2022
    767
    816
    93
    Vrouw
    Hoe is het inmiddels met jullie allemaal?
    Ik kijk al enorm uit naar m’n verlof en we zijn lekker aan het klussen in de babykamer.
     
    Riri90 vindt dit leuk.
  15. Riri90

    Riri90 Lid

    26 sep 2023
    93
    79
    18
    Leuk! Moet er veel aan de babykamer gebeuren?

    Hier schuift de jongste door naar zolder tzt en zijn kamer kleurt langzaam roze verlof mag van mij morgen beginnen. Hou het qua bekkenklachten niet zo heel lang meer vol vrees ik dus waarschijnlijk zal ik 19 april niet redden..
     
  16. Marly36

    Marly36 Actief lid

    1 aug 2023
    128
    87
    28
    Vrouw
    Gaat goed! Wat rustiger aan, en het gaat prima! 2 weken vakantie en dan nog maar 5,5 weken werken! Ik kijk ook onwijs uit naar m'n verlof! Lekker in de baby bubbel!
    Babykamertje (meubels) ipv 1 april gisteren ontvangen! Dus die gaan we dit weekend in elkaar zetten!
    @Riri90 en @Nimonia was het suikeronderzoek goed?
    Ik heb mij er best druk om gemaakt, maar was goed! Voel nu wel de noodzaak om netjes te gaan/blijven bewegen :)
     
  17. Bloemkooltje

    Bloemkooltje Bekend lid

    27 mei 2022
    767
    816
    93
    Vrouw
    Ja er moet nog genoeg gebeuren.. maar de vloer ligt erin dus de grootste ‘troep’ is gemaakt zullen we maar denken haha!
    Jij hebt ook al behoefte aan verlof dus.. en bekkenklachten.. zo rot! Ik herken het. Ik moet nu ‘s nachts ook rechtop slapen anders moet ik spugen van het maagzuur. En dat komt m’n bekkenklachten dan weer niet ten goede. Ga je ook al naar de fysio?
    En hoe was je extra controle een tijdje terug, alles goed? Las zoiets geloof ik!

    O heerlijk! Lekker vakantie, genieten! Staan je meubels inmiddels al?
    Fijn dat je suikertest goed was! Hebben jullie die allemaal standaard? Ik heb dat niet geloof ik?
     
    Riri90 vindt dit leuk.
  18. Riri90

    Riri90 Lid

    26 sep 2023
    93
    79
    18
    Suikertest is niet standaard in principe. Tenzij je er een aanleiding voor hebt. Die was bij mij er ook niet echt maar ik grijp geloof ik elke controle en check aan die er maar is. Overigens was de test prima.

    Zit bij de bekkenfysiotherapeut. Is wel echt heel fijn. Op werk ging het niet meer fysiek gezien dus ben sinds deze week gestopt. Het voelt vroeg en onwerkelijk maar er daalt nu wel een deken van rust neer.

    Dat maagzuur is echt rot zeg. Hebben ze niet wat betere remmers? Of kan dat niet als zwangere?
     
    Bloemkooltje vindt dit leuk.
  19. Bloemkooltje

    Bloemkooltje Bekend lid

    27 mei 2022
    767
    816
    93
    Vrouw
    Kan ik me voorstellen hoor, dat je zo’n controle suikertest wel fijn vindt. Toch een extra stukje geruststelling misschien?
    O joh, vervroegd verlof dus. Kan me voorstellen dat het onwerkelijk is, kom je wat tot rust zo? Merk je dat je lijf er baat bij heeft?
    Ik slik altijd al omeprazol en mag niet meer slikken. Heb wel een drankje erbij gekregen en toen ging het even goed gelukkig. Nu lijkt het weer ietsje beter te worden…
     
    Riri90 vindt dit leuk.
  20. Minkx

    Minkx Bekend lid

    25 okt 2021
    923
    1.125
    93
    Vrouw
    Hey! Ik vind het heel onwerkelijk dat ik straks voor lange tijd verlof heb. Dat ben ik echt niet gewend :o: Ik hoop wel dat de kleine wat eerder komt dan uitgerekend. Ik voel mij op zich goed, maar mijn buik zit me nu al in de weg. En de kleine laat mijn buik regelmatig flink schudden. Dat belooft nog wat.
     
    Riri90 en Marly36 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina