❤️ Uitgerekend 16 - 30 juni 2024 ❤️

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Miley30, 11 okt 2023.

  1. Miley30

    Miley30 Bekend lid

    15 aug 2023
    764
    546
    93
    Vrouw
    Hallo mede aanstaande mama's :D
    ik heb alvast de groep aangemaakt voor de tweede helft van de maand juni. Ik hoop dat ik het zo goed gedaan heb. En misschien is het leuk om een lijst te maken met alle datums erop en dat je dan net als bij de nod topics je naam erbij zet?
     
    Aoibhe en Marlena vinden dit leuk.
  2. Marlena

    Marlena Fanatiek lid

    27 mrt 2015
    1.564
    1.712
    113
    ♡ Uitgerekend 16 t/m 30 juni ♡

    16 juni :

    17 juni :

    18 juni :

    19 juni :

    20 juni :

    21 juni :

    22 juni :
    Marlena - 34 jaar - 2e kindje

    23 juni :

    24 juni :


    25 juni :


    26 juni :

    27 juni :

    28 juni :

    29 juni :

    30 juni :


    - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
    Jongen (0) Meisje (0) Verassing (0)
    - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
    Afspraken:



    - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
    Hoe pas je de lijst aan?
    - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst
    - Druk op de link 'Reageer' onder die post
    - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan
    [/QUOTE] weg
    - Werk je gegevens bij
    - Druk op de knop 'Plaats reactie'
     
  3. Marlena

    Marlena Fanatiek lid

    27 mrt 2015
    1.564
    1.712
    113
    #3 Marlena, 11 okt 2023
    Laatst bewerkt: 11 okt 2023
    Haha heb de lijst even gekopieerd en aangepast van de begin juni groep. Ik ben wat vroeg om hier al te kletsen, NOD is pas zaterdag, maar goed de testen waren behoorlijk duidelijk dus ben zo enthousiast dat ik maar alvast mee klets!! Ik besef me dat het nog alle kanten op kan gaan, maar mijn eerste zwangerschap heb ik het hele eerste trimester zo ontzettend in angst geleefd (als in: mezelf compleet gek maken met wat er allemaal mis kon gaan), wat achteraf alleen maar tijd en energie verspilling is geweest. Voor deze zwangerschap is mijn voornemen dus vertrouwen hebben en positief blijven. Voor nu ben ik in elk geval zwanger en ontzettend gelukkig!:thumup:
     
    Marlo vindt dit leuk.
  4. Miley30

    Miley30 Bekend lid

    15 aug 2023
    764
    546
    93
    Vrouw
    gezellig dat je mee kletst :D ook al zo'n vroege tester net als ik toen met 8/9 dpo. en ik snap je helemaak hoor maar je moet er wel echt van gaan genieten! ik heb dat bij de tweede zwangerschap heel erg gehad omdat ik net paar maanden daarvoor een missed abortion gehad heb, hartje klopte bij de eerste echo mooi maar toen met oud en nieuw in 2016 naar 2017 toe had ik enorm veel buikpijn en moest ik steeds naar de wc dus dacht echt mijn darmen toen maar dag later voelde het echt niet goed voor mij en de dag daarna had ik gelukkig al een echo en bleek het dus ook mis te zijn, hartje was echt net daarvoor gestopt :( gelukkig was ik wel weer vrij snel zwanger ben dus ook bij alle 4 de zwangerschappen onder controle geweest in het zh en nu bij deze hoeft het dus niet en heb ik 7 november al de eerste intake + echo bij de verloskundige.
     
  5. Miley30

    Miley30 Bekend lid

    15 aug 2023
    764
    546
    93
    Vrouw
    ♡ Uitgerekend 16 t/m 30 juni ♡

    16 juni :

    17 juni :
    Miley30 - 30 jaar - 4e kindje

    18 juni :

    19 juni :

    20 juni :

    21 juni :

    22 juni :
    Marlena - 34 jaar - 2e kindje

    23 juni :

    24 juni :


    25 juni :


    26 juni :

    27 juni :

    28 juni :

    29 juni :

    30 juni :


    - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
    Jongen (0) Meisje (0) Verassing (0)
    - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
    Afspraken:
    Miley30 - 7 november intake + echo



    - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
    Hoe pas je de lijst aan?
    - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst
    - Druk op de link 'Reageer' onder die post
    - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan
    [/QUOTE] weg
    - Werk je gegevens bij
    - Druk op de knop 'Plaats reactie'
     
  6. Marlo

    Marlo Bekend lid

    30 aug 2014
    844
    161
    43
    ♡ Uitgerekend 16 t/m 30 juni ♡

    16 juni :
    Marlo - 37 jaar - 6e kindje

    17 juni :
    Miley30 - 30 jaar - 4e kindje

    18 juni :

    19 juni :

    20 juni :

    21 juni :

    22 juni :
    Marlena - 34 jaar - 2e kindje

    23 juni :

    24 juni :


    25 juni :


    26 juni :

    27 juni :

    28 juni :

    29 juni :

    30 juni :


    - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
    Jongen (0) Meisje (0) Verassing (0)
    - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
    Afspraken:
    Miley30 - 7 november intake + echo
    Marlo- 10 november intake en echo


    - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
    Hoe pas je de lijst aan?
    - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst
    - Druk op de link 'Reageer' onder die post
    - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan
    [/QUOTE] weg
    - Werk je gegevens bij
    - Druk op de knop 'Plaats reactie'
     
  7. Marlo

    Marlo Bekend lid

    30 aug 2014
    844
    161
    43
    Hi! Leuk deze lijst, ik kom ook gezellig mee kletsen
     
    padouan, Marlena en Miley30 vinden dit leuk.
  8. Miley30

    Miley30 Bekend lid

    15 aug 2023
    764
    546
    93
    Vrouw
    ja leuk! toch een beetje het oude nod groepje terug zo haha. heb jij al last van symptomen?? ik ben alleen maar moe en verder helemaal nergens last van ook echt geen pijntjes maar dus wel al bijna een week aan de dunne.. dus ik bel morgen even de huisarts wat te doen (ook besproken met de vk aan de telefoon laatst toen ik vroeg of het kwaad kan)
     
  9. Marlo

    Marlo Bekend lid

    30 aug 2014
    844
    161
    43
    Wat vervelend!
    Nee ik heb bijna nergens last van, wel iets vermoeider, maar het valt me nog mee... komt vast nog wel haha
    Merk wel dat ik een beetje 'uit mijn doen ben' door alles. Ben niet heel scherp zeg maar. Vind het allemaal weer heel spannend! Niet of het goed zal gaan, maar gewoon alles.
    Nu maar afwachten tot de 1e echo.
    Ik heb zelf een echo op eigen kosten aangevraagd op 1-11 dan weet ik maar gewoon of het überhaupt goed zit.
    10-11 dan de officiële intake + echo bij de verloskundige.
     
  10. Marlena

    Marlena Fanatiek lid

    27 mrt 2015
    1.564
    1.712
    113
    Gezellig allemaal!

    Hier veel menstruatie achtige krampjes, niet pijnlijk maar gewoon zwaar gevoel. Herken dit heel erg van de vorige keer dus zie dit maar als een goed teken haha. Verder had ik enorm opgezwollen pijnlijke borsten, maar sinds vandaag ineens veeeeel minder. Maak ik me natuurlijk gelijk weer zorgen, maar ik weet dat dat de vorige keer ook kwam en ging en kwam...

    @Marlo leuk dat je eerder een echo gaat doen. Ga ik ook weer doen op eigen kosten. Scheelt toch weer 2 weken in spanning zitten haha;)
    @Miley30 heftig van die miskraam een aantal jaren geleden!! Kan me voorstellen dat je de zwangerschap erna toch wat meer gespannen was. Gelukkig nu mama van 3 kindjes en de 4e alweer op komst!
     
    Marlo vindt dit leuk.
  11. Aniek86

    Aniek86 Actief lid

    18 mei 2022
    423
    249
    43
    Vrouw
    Hi dames,

    Ik vind het ook gezellig om mee te kletsen. Heb in de NOD groep alleen meegelezen afgelopen maand. Wij zijn nu ongeveer een half jaar bezig geweest voor deze zwangerschap. Woensdag ben ik er achter komen. Merk dat ik het erg spannend vindt, ik heb vorig jaar juli een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad, is heel erg heftig geweest allemaal:cry: Merk dat ik het ook echt eng vindt op dit moment. Ik mag morgen al voor een echo en dan gaan ze kijken of de zwangerschap in de baarmoeder zit… vind het super spannend… precieze datum heb ik nog niet naar gekeken maar val sowieso in deze lijst… laatste keer ongesteld was 12 september en vorige cyclus 31 dagen, klopt dan toch?
     
    Miley30 en Marlo vinden dit leuk.
  12. Aniek86

    Aniek86 Actief lid

    18 mei 2022
    423
    249
    43
    Vrouw
    Vorig jaar hebben ze mijn rechter eileider weg gehaald met vruchtje. Dus nu zwanger geraakt met 1 eileider.
     
  13. Marlo

    Marlo Bekend lid

    30 aug 2014
    844
    161
    43
    Jeetje wat heftig!
    En heel bijzonder dat het wel weer gelukt is!
     
    Aniek86 vindt dit leuk.
  14. Marlo

    Marlo Bekend lid

    30 aug 2014
    844
    161
    43
    Ja je valt in deze lijst denk ik!
     
    Aniek86 vindt dit leuk.
  15. padouan

    padouan Actief lid

    7 jun 2023
    148
    155
    43
    Vrouw
    Dag dames

    ik voeg me graag toe aan de groep.als ik het zelf uitreken zou ik op 17/6 uitkomen

    Wij zijn bezig vanaf maart. In juni zwanger geraakt en een miskraam gehad helaas. Nu 3 rondes verder opnieuw zwanger, maar ik merk dat ik nog heel bang ben of het allemaal wel goed gaat.

    Ik test nog dagelijks en controleer de oploop van de streepjes ik hoop dat ik dit binnenkort wat kan loslaten en erop vertrouwen en genieten.

    Ik had vorige week woensdag een zeer licht streepje op 11 dpo. Ondertussen een hcg meting gehad op maandag (16 dpo) en donderdag (19 dpo). De resultaten waren voor mijn gevoel nog laag maar de verdubbeling zat wel goed. Hcg ging van 97 naar 317.

    De huisarts en gynaecoloog waren hier positief over dus dat heeft me al een gerust gevoel.

    Omwille van een reis op 29/10 mag ik voor de eerste echo al komen op 27/10.

    symptomen heb ik nog niet vaak. Wel moe overdag en af en toe slapeloos snachts, veel honger en een “lege maag gevoel”.


    Ik wens iedereen een hele fijne zwangerschap!!

    hoe lang wachten jullie met het te vertellen?
     
    Miley30, Marlo en Marlena vinden dit leuk.
  16. Marlena

    Marlena Fanatiek lid

    27 mrt 2015
    1.564
    1.712
    113
    @padouan welkom!! Het is ook allemaal erg spannend. Vind ik zelf ook. En kan mij voorstellen als je eerder een miskraam hebt gehad dat dat het nog even wat spannender maakt. Volgens mij zit het wel goed met de hcg als ik het zo lees, fijn ook dat de artsen er positief over zijn!

    Ik ben zelf heel makkelijk in vertellen. Ik kan echt niks voor me houden en daarnaast zie ik de meerwaarde er ook niet van in. Als het mis zou gaan mogen mensen dat ook weten en ik vind het fijn om open te kunnen zijn wat betreft de zwangerschap en hoe ik me voel. Hier wist mijn familie het dus al gelijk na de positieve test haha. 2 goede vrienden ook. De rest van de wereld laat ik nog wachten tot na een echo of na het eerste trimester. En jij?
     
  17. padouan

    padouan Actief lid

    7 jun 2023
    148
    155
    43
    Vrouw
    Ik vind het
    Ik vind het ook moeilijk om te zwijgen hoor en vind ook dat m’n vrienden en familie dat ook mogen weten als het fout zou gaan. Ik heb al twee grotere pluskinderen en die weten het al :)
     
  18. Miley30

    Miley30 Bekend lid

    15 aug 2023
    764
    546
    93
    Vrouw
    jeetje wat heftig zeg! maar zo fijn dat het nu weer gelukt is. ik ga heel hard duimen dat deze goed zit!
     
  19. Miley30

    Miley30 Bekend lid

    15 aug 2023
    764
    546
    93
    Vrouw
    wat fijn dat je weer zwanger mag zijn ! ik ga voor je duimen dat deze blijft zitten :D

    wij hebben het onze 3 kinderen al verteld (5 4 en 2 jaar oud,) de jongste snapt er toch nog niks van die zegt eigenlijk altijd de hele dag door baby tegen alles :roflmao: deed ze al voor ik zwanger was. de oudste dacht dat wij een grapje maakte en zijn zusje van 4 vind het ontzettend leuk en wilt vaak kusjes geven op mijn buik. ze hebben tot nu toe nog tegen niemand iets gezegd (ik trouwens al wel tegen mijn moeder mijn vader nog niet omdat ik gewoon echt niet weet hoe hij gaat reageren erop hij vond het namelijk bij alle 3 niet 'leuk' terwijl hij juist helemaal gek met ze is.) oudste heeft t trouwens wel tegen zijn beste vriendinnetje gezegd, kwam ik achter toen ik vroeg hoe hij ineens aan een bol.com cadeaukaart kwam.. ja ik heb het verteld aan ... :rolleyes: verder nog aan niemand dus hopelijk blijft het nog even zo haha.
     
  20. padouan

    padouan Actief lid

    7 jun 2023
    148
    155
    43
    Vrouw
    Zo dat is echt heftig wat je hebt meegemaakt. Ik hoop dat de eerste echo je al wat geruststelling kan geven.
     
    Aniek86 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina