Dat is voor jou wel gek... Misschien nog wat verhoogde lh, en waren die steken een vroege innesteling. Morgen nog maar een testje om te kijken wat die doet.
Opgedroogd bijna een knaltest Pfff wil jij hem @myka27 ? Gun jou een knaltest en mezelf dat ie 6 dagen terug klopte.. En vroege innesteling zou kunnen maar dan zou een ovulatie test niet zo donker uitslaan al toch?
Als het een paar dagen op rij zo donker blijft dan zou ik een zw testje wagen wil ook geen valse hoop geven, maar gun het je zo
Die is echt wel donker idd Ja die mag je mij wel geven kon dat maar Dan mag jij over een paar dagen een posi zw test
Da's lief! Ik ben eerder bang dat eisprong toch niet door gezet heeft ofzo maar zwangerschap zou ook kunnen natuurlijk. Maar 5 dpo al? Ga van t eerste uit en dan zien we wel. Test morgen weer. Van zwanger zijn durf ik niet uit te gaan... Maar wow dan ga ik zo hard huilen, gillen en gek doen als dat over een paar dagen wel zo blijkt te zijn. Maar ga maar nergens vanuit nog.
https://www.sensitest.nl/veelgesteldevragen.php?p=2-maal-lh-piek-waarnemen Hier ga ik maar vanuit. Want ik voel immers niks en ik ga niet op kwaaltjes letten goed gelukt nu al op 5 dpo
Hahahaha! Gelukkig bedoel ik stout niet in een slechte manier Jazeker mag het! Ik wil graag met je mee doen!
Je zag het aan mijn ovulatie test in maart, die liep ook ineens donkerder op de avond voor ik positief testte. Kan zijn dat jouw lh stofje al wat meer aanwezig is in je lichaam dan een ander, maar dat verklaart niet dat hij nu zo donker is en andere keren veel lichter, wanneer je geen eisprong had. Ik zou zeggen, test even door en wie weet blijven ze donker
Begrijpelijk hoor, toch een stukje zelf bescherming om ervan uit te gaan dat het niks is. Merk dat bij mezelf ook wel. Ik denk dat ik ook zou staan te stuiteren van geluk bij een positieve test
Vandaag zouden we de uitslag krijgen van het zaadonderzoek, was ivm paasweekend verschoven, zegt de doktersassistente van bel dinsdag even dan hebben we het vast wel-dus vandaag- belt mn vriend.. Is de huisartsenpraktijk ivm vakantie van de huisartsen GESLOTEN tot 6!mei .. kon ze ons dat vorige week niet al vertellen ?! Nu maar weer wachten
Jaa dat vonden wij dus ook! Bij spoed of zaken die niet kunnen wachten kan er een vervangende huisarts geregeld worden pffff
Pfff belachelijk... zit je zo hard op te wachten dan he. Maar wordt in lab van ziekenhuis onderzocht denk ik? Kan je daar niet heen bellen voor de uitslag?
Maar als je niet kan wachten mag je dus de vervangend huisarts vragen Sorry flauw maar vind dit heel stom. Weet hoe spannend ik het destijds vond
Jaaaaa hoor Wat ongelooflijk klote zeg!!! Ben je dan lekker mee... je zit al zo in spanning en dan moet je ook nog eens extra lang geduld hebben pppffff dat geduld wordt maar op de proef gesteld