Hier weer een veel lichtere test. Gekkigheid. Ga er maar gewoon vanuit dat ik nu op 6 dpo zit. Bevrijdingsdag testen...
Haha nee niks flauw! Je hebt ook gelijk zo reageerde ik dus ook vanmiddag, was echt boos dacht echt wist die doos dit nou niet, viel de “vakantie” zomaar uit de lucht vallen pffff
Hier lijkt mijn ovu op te lopen Ik hoop morgen een knaller, maar wil nog niet teveel hopen Iedere maand gaat het toch niet zoals ik het zou willen
Even een update van mijn kant. Gisteren weer een echo gehad. Het kindje is goed gegroeid, het hartje klopt mega snel en ik zag het voor het eerst bewegen met een klein armpje wat naar mij aan het zwaaien was, heel bijzonder moment, ben zo blij
Nog niet En denk nu ineens ook weer dat ik moet ophouden met die hoop elke keer “Spreekt zichzelf aan en zegt: wees pas blij als je een echte knaller hebt”
Ik hoop het Zal straks nog eens een testje doen om te kijken wat die doet, maar ben bang dat hij nog niet zal pieken. Whaaaaaaaaaa ik wil mijn ei, en een NOD
Heey.. nee maandag was me laatste test en die was negatief..daarna niet meer getest..gaa ik ook niet meer doen ben echt helemaal klaar met al die testen en die teleurstelling elke keer pff..ik hoop aan ene kant dat die duivels morgen komen en anders ga ik vrijdag pas testen..
Ja pff je zal er al zoveel gedaan hebben. En dan dat afwachten elke keer weer. Hoop dat je gauw duidelijkheid over deze ronde hebt. Liefst positieve