Mijn ene zus weet van ons wens en hoe dat loopt... En zei heel terecht: jij wilde me zo graag tante maken.. Ik ben dat al jaren van haar kindjes haha. Maar wel erg leuk dat er een kleintje bij komt. Maar tegelijk.. moest Ik even keihard janken.
Gefeliciteerd tante! En dat lijkt me indd heel dubbel. En tranen zijn heel begrijpelijk, heb met je te doen! Ik hoop echt dat je snel mag volgen!
Wow heel dubbel inderdaad, begrijpelijk dat je er ook even verdriet om hebt en dat mag ook. Maar tegelijk ook fantastisch nieuws, gefeliciteerd hoor
Dikke knuffel! Het valt ook niet mee na zo'n lange tijd. Ik hoop maar dat je eerdaags ook eens kan genieten
Nou meiden volgens mij eindelijk een tikkeltje donkerdere test Hoop zo dat dit hem gaat worden Edit: in het eggie aardig gelijke streepjes nu
Helaas toch niet de piek die ik hoopte. Weer een domper, en dit keer zal het “ouderwets” een 50+ cyclus gaan worden
Ik heb geen idee Maar wij zijn nog niet toe aan de mmm weer We wilden de natuur zijn gang laten gaan, maar nu ik er weer helemaal inzit ga ik steeds meer twijfelen
Begrijp ik ook wel dat je eerst zonder mmm wil proberen. Hopelijk krijg je snel meer duidelijkheid. Heb je bij je dochter medicatie moeten gebruiken om zwanger te worden?
Mijn ovulatietesten blijven ook raar doen. Best donkere streepjes voir mijn doen. Ik denk verschillende dingen; Of m'n piek is geweest bij de meest donkere test.. of m'n piek moet nog komen maar wordt tegen gehouden door schimmelinfectie. maar dat laatste weet ik niet of dat mogelijk is dat daardoor de eisprong uit blijft haha weet wel dat tijdens de cyclus van +60 dagen ik ook ineens last had van een schimmelinfectie en toen die infectie voorbij was, kreeg ik m'n eisprong.... afwachten maar
Ik heb bijna 2jaar clomid geslikt, toen een maand niets en zouden daarna naar de volgende stap gaan. Injecties, maar juist in de maand dat we even niets deden raakte ik zwanger.
Pppppffff voor jou ook al zo onduidelijk deze ronde Hoop dat je eisprong niet wordt tegengehouden door die akelige schimmel. Als ik je testen zo zie zou ik toch denken dat je piek geweest is “Bij een normaal persoon” is dat het geval Ook gezien je cycli vooraf
Ohh hopelijk is het je nog eens gegund zonder medicatie.. injecties lijkt me eng om te doen Ja hè ik denk ook dat m'n piek al wel geweest is.. jammer had hem niet zo vroeg verwacht. Mss nog een klein kansje 3 a 4 dagen voor eisprong laatste keer seks.... haha
Test je 1x per dag? Meestal als ik zag dat mijn testen opliepen testte ik voor de zekerheid 2x per dag. In maart liep mijn test ook maar 1 dag hoog op en daarna gelijk minder dus het zou zomaar kunnen dat je ergens die dag je piek heb gehad. Ik zou gewoon door testen en dan kom je er vanzelf achter