Ja 1x maar geen zin om op m'n werk ovulatietesten te doen en in het weekend ook vaak weg of dat ik het gewoon vergeet. Achja. Volgende ronde beter
Zou ik ook niet op mn werk doen. Maar als mn testen op lopen wel vaak voor en na werk (afhankelijk van dienst wat nogal wisselt). Dacht vorige ronde ook van test toch maar heel vroeg en had ik zomaar een knaller zoals ik die nooit had.. dus wie weet de knaller op de test gemist maar is ie er wel geweest. Hoop het voor je.
Z&k testen blijven bij mij ook vaak lang donker. Ook als er een piek is geweest daarna nog wel eens vrij donker getest (vraag niet waarom ik dan nog door testte haha)
Zit ik ook steeds aan te denken.. Omdat mijn ei toch zo regelmatig is. En toen had ik 1 gekke ronde en zomaar 50 testen besteld hahah.. En ergens vind ik t toch wel fijn.
Ergens wel fijn te weten wanneer de eisprong is, maar aangezien ik m'n piek toch steeds mis en ik gewoon geen zin meer heb in die testen of het weer vergeet enz vind ik dit een mooi moment ermee te stoppen.
Ach ja daarmee kan je het ook wat los laten misschien.. En als je weet Wanneer je ei meestal ongeveer springt gewoon lekker je best doen en dan maar afwachten. Met of zonder testen dat moet je toch. Snap de keuze wel hoor. Denk er ook vaker over. Maar doe het dan toch weer niet.
Hoe is het hier dames? Denk nu zo'n 4 a 5 dpo maar nergens last van. Ik heb ook totaal geen hoop meer en voel me met vlagen weer zo down. Zitten jullie in een zwanger worden groep op het forum? Ik ben bijna de laatste die nog niet zwanger is met nog paar andere dames Soms bekruipt dat stomme gevoel me dat ik ook zo graag wil en kan dan echt verdrietig zijn.. Maar ook genoeg momenten gelukkig dat ik er ff niet aan denk en gewoon aan t genieten ben hoor
Ach meid dat gevoel ken ik maar al te goed. 4 of 5 dpo hoef je overigens niks te voelen mocht het raak zijn hoor. Tot een positieve test zelfs niet. Maar goed dat soort opbeurende woorden helpen dan even niet, snap ik ook. Maar ik zit al vanaf het begin in een zwanger worden groepje. Eerste baby is er al. En samen met nog iemand na bijna een jaar nog niet zwanger over.. En dan denk ik nog heel naar ook van maar jij hebt al een kindje. Ik heb daar nog de onzekerheid bij of het ooit gaat lukken. Maar het is logisch als het al even duurt dat je je ups en downs hebt denk ik. Gooi ze er hier lekker uit, er zitten hier meer in die situatie. Hopelijk heb je wat aan mijn begrip en dikke digitale knuffel!
Begrijp jou gevoelens ook wel.. t is zo rot dat wachten soms. En dan kletsen ze over de baby voelen bewegen en andere zwangerschap kwaaltjes en dan kan ik ook echt nare en jaloerse dingen gaan denken.. Getsie dan heb ik gewoon een hekel aan mezelf dat ik zo denk. Maar goed, weer ff baal momentje eruit gegooid en dan weer door zal toch (ooit) ook bij ons goedkomen..
En m'n kat is nog weg ook gister ochtend ging ze naar buiten, wij gingen een dagje weg dus heb haar nog naar binnen proberen te krijgen, maar ze ging er snel vandoor. Ze gaat vaker naar buiten, maar als we haar roepen of met kattenbrokjes rammelen, dan kont ze eugenlijk gelijk. Gister avond toen we thuis waren heb ik haar meteen geroepen, maar ze kwam niet.... nog een aantal keren geroepen die avond, maar niks.. En nu is ze er nog steeds niet Ben zo bang dat ze verdwaald is geraakt oid
Ach nee.. hoop dat ze gauw terug komt! Helaas naast heel graag zwanger willen worden soms meer redenen om je even down te voelen. Hier ook. Zus heeft contact met me verbroken. Ingewikkeld verhaal wat ik daar maar even bij laat. Maar ben er wel verdrietig van.. En dan denk ik ook steeds van wil niet teveel stress en dan weer dit terwijl eisprong er bijna aankomt.. Wil dan zo graag ontspannen zijn en kansen goed benutten. Maar dat is weer heel wat anders. Hoop zo dat je kat zich gauw meldt! Laat je het weten als ze er weer is?
Ach nee begrijpelijk dat je je daar verdrietig door voelt. Was jullie band voorheen wel goed? Update kat; ze zat net weer bij de deur gelukkig, ben zo blij dat ze er weer is.
Oh fijn zeg. Gelukkig is ze er weer. Even schrikken dan he.. Ja eigenlijk wel. Maar dat is nogal een complex verhaal. Laten we zeggen dat het niet om mij gaat maar het qua familiebanden te lastig is. Ik weet zeker dat ze het er zelf ook moeilijk mee heeft en ik ook en dat maakt het juist zo raar. Zal het ook nooit helemaal kunnen begrijpen. Morgen lekker een paar dagen weg. Evrn lekker koppie leeg en aankomende eisprong benutten haha. Hoe is het met de rest? Nog paaseieren gevonden die vorige maand te goed verstopt waren? Leuke avonturen beleefd? Mooie verhalen of een goede grap? Ik ben wel toe aan een dosis humor weer
Pff .. wit getest vorige week en een echo waarop ik schoon bleek Door bepaalde gevoelens..weer getest Ben ik nou gek? Is dit oud ? Sws enorm dubbel.. Geen idee of jullie t ook zien
Bij mij duurde het pas echt een paar weken voordat ik iets begon te voelen, nu in week 11 zijn mijn symptomen maximaal volgensmij, tenminste.. zo voelt het. Snap dat je onzeker ervan wordt, maar de een heeft het wel en de ander helemaal niet. Ik heb naast mijn borsten en moe zijn ook bijna nergens last van gehad. Dat maakte mij onwijs onzeker in het begin. Nu toch regelmatig wel eens misselijk, maar toch nog nooit gespuugd gelukkig
Ik zie op de 1e foto ook een streepje, die 2e iets onduidelijker. Had je daarvoor testen die omowit waren nadat alles schoon was? Ik heb wel eens gelezen dat je na een miskraam of bevalling erg vruchtbaar bent, maar of dat ook zo is weet ik niet 100% zeker. Over 2 dagen nog een keer testen, als het dan donkerder is dat zal die denk ik weer oplopen? Ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid krijgt
Dankjewel voor het mee kijken Hiervoor idd wit na dat ik schoon was. Maargoed durf hiervan nog niets te zeggen of evt te hopen.. lijkt me erg vroeg toch? Ja ik zal inderdaad over 2 dagen weer testen om te kijken of dit oploopt.