Hey meiden, sorry dat ik hier even kom “klagen” maar moet het even kwijt en mn vriend begrijpt me niet zo goed. Morgen hebben we de eerste echo en stiekem maak ik mezelf een beetje gek met doem scenario's, bang dat het niet goed zit, t is niet gegroeid blablabla.. en ik weet ik mag niet klagen want ik ben zwanger maar toch.. mn vriend kijkt heel erg uit naar morgen en ben zelf zo bang voor teleurstelling. Zo nu ben ik uitgeklaagd en ben ik het kwijt
Van de onzekerheid gaat het gauw lukken naar de onzekerheid blijft het goed gaan is denk ik heel logisch. Hoe graag ik ook eindelijk eens zwanger wil zijn, zal je je zorgen echt niet kwalijk nemen. Die mogen er zijn. Verwacht ze dan zelf ook wel te hebben. Hoor ze nl ook van vriendinnen. Morgen zijn ze vast zo weer weg, daar kan je vriend zomaar eens gelijk in hebben. Maar dat je het niet alleen maar leuk maar ook spannend vind is helemaal logisch. Dat het maar gauw morgen mag zijn en je een hele mooie echo hebt. Iets met mannen komen van mars.. En moet je soms lekker negeren. Of ging die niet zo? Hoe laat mag je? En laat je het hier even weten?
Hier 7 dpo en een piepklein beetje bruinig bloed. En niet eens geklust ofzo.. wat moet ik hier nou van denken. Aaargh ga ik weer hoop krijgen enzo vrees ik.
Klagen mag hoor! Ik snap je onzekerheid wel. Dat je maar een hele mooie echo te zien mag krijgen morgen van een mooi frummeltje ♡ je kunt hier alles kwijt dat weet je. Ik neem het je zeker niet kwalijk dat je af en toe je hart ff komt luchten, dat jij zwanger bent en wij niet betekend niet dat je hier er niks over mag zeggen ofzo (voor mij persoonlijk dan) hoe graag ik het ook zou willen, ik wil ook meeleven met jou en jouw verhalen horen. Succes voor morgen, komt vast goed
Ik heb afgelopen ronde ook voor het eerst tarwekiemolie geslikt.. Na mijn ovutest 27 april 10 dagen geslikt. Toen vanaf mijn nod een week roze verlies gehad en geen menstruatie. (denk dat dit door de tarwekiemolie komt..) zondag ineens ongesteld geworden(2 weken na nod) en dinsdag ineens toch een donkere ovulatietest (veel donkerder dan alle andere dagen en testen) ik ben bang dat het ook mijn cyclus op hol heeft laten slaan
Veel succes morgen!! Vergeet er niet van te genieten snap het wel, denk dat ik in jou plaats hetzelfde zou denken
Ja opzich is een langere lf prima, maar heb het idee dat het nu een beetje van slag is. Echt al een paar dagen gestopt met de tarwekiem maar nog steeds niks. Maar geloof dat m'n hormonen ook op hol zijn geslagen nu, zie eruit alsof ik ongesteld ben, zo'n opgeblazen gevoel en dik gezicht blegh
Jaa stom hè. Maar gelukkig weten wij beter nu om die testen na de afleestijd niet meer te vertrouwen. Beste is om ze gewoon gelijk in de prullenbak te mikken na afleestijd haha
Ja. Wat kan een vrouwenlichaam gek doen.. Ik was afgelopen zondag dus ineens ongesteld geworden 2 weken na nod. Ik was dus al volop weer bezig in de ovu testen.. En toen kreeg ik gister ineens deze test na dagen lichte ovutesten. Vandaag lijkt hij ook weer af te lopen. Ik begrijp er niks van.. Ben ik nou ongesteld of heb ik een eisprong
@Visje62 @Spectre lief dames dankjewel! Vond het wel even lastig want ik weet dat jullie ook graag in mn schoenen zouden staan en ik hoop zoooo erg dat jullie dit ook snel mogen doen! Ben heel blij dat ik hier even mn hart mocht luchten en dat doet echt even goed! We mogen om 10.30u dus gelukkig wel al redelijk optijd, zal hier zeker iets laten weten. Nogmaals heel erg bedankt ☺️❤️ Ps, mannen blijven gekke wezens
Yahooooo wat fijn! Zo blij voor je. Lijkt me toch zo spannend en zo'n opluchting als alles dan goed is
Hier 8 dpo en net een korte maar heel felle steek in ik denk mijn baarmoeder. En gister piepklein beetje bloed. Ik wil niet gaan hopen... maar hellup kan het weer niet laten. Vriendlief viel het op dat aderen bij mn borsten zo opvallen. Maar goed het zal bij mij toch wel weer niks zijn. Probeer ik in ieder geval maar vanuit te gaan. Wilde eigenlijk zaterdag een testje wagen maar dan logeert pa bij ons. Dus wacht denk ik maar tot zondag. Mocht het zo zijn dan gil ik de hele buurt bij elkaar denk ik haha
@Visje62 jaaa dat was het ook en heel gek, want ‘t hartje zag je echt heel goed! Zo vreemd voor n spruitje van 1cm. Ohhh wat zou het een mooie verrassing voor jullie kunnen zijn! Ik ga toch duimen ☺️
Meiden ik stap hier weer even in Afgelopen dagen even aangekeken, en sinds vanavond ineens roze afscheiding. Ik denk dat dit het einde gaat worden van mijn lange, gekke cyclus.