Jaa klopt toevallig was het gisteren ook erg gezellig denk vanavond ook maar en dan morgen maar zien of er een smiley komt. Vind de clear blue wel heel fijn hier voor had ik alleen maar vage testen nu weet ik het gewoon zeker
Hier ook een paar rondes met vage testen gehad (laatste rondes heel duidelijk gelukkig). Een zwangere vriendin had nog cb testen over, als ik onzeker was zoals deze ronde omdat eisprong best vroeg was gewoon die er voor de zekerheid naast gedaan.
T zit niet mee momenteel.. heb last van chronische schimmel infectie. Bijna iedere maand is het wel raak.. beetje lastig als je graag zwanger wilt worden.. Zo min mogelijk suiker proberen binnen te krijgen en heb nu cranberry capsules besteld, dit zou het tegen gaan. En nog even contact opnemen met huisarts voor een kuur. Grrrr
He nee alweer? Wat rot zeg! Hoop dat de huisarts je er vanaf kan helpen want hier word je niet blij van..
Nou in ronde 13 vind ik het zelf minder leuk hoor. Mag nu wel eens raak zijn. Maar gelukkig laatste 2 maanden wel heel duidelijke piek kunnen vinden.
Ik zit nu in de 10 de en word het ook wel zat vooral omdat het onze eerste is. Je twijfelt toch of je überhaupt wel vruchtbaar bent Nog 2 maand en dan toch maar naar de huisarts
NOD-lijst mei/juni... 2019 tot we allemaal op roze staan Paaseiclub Visje62 , 33 jaar 1e kindje, ronde 13, nod 2 (of 3?) juli Spectre, 28 jaar, 2e kindje, ronde 9, nod 27 mei Myka27, 34 jaar, 3e*kindje, ronde 7, nod onbekend Sara190, 29 jaar, 1e kindje, ronde 24, nod 28 mei Stella2018, 22 jaar 1e kindje , ronde 9 nod onbekend Totaal (8) Wachtend op ei (2) Wachtbankje (3) Zwanger (3) Twijfel/tuur Test (0) Zwanger maart (1) PixieDust, 25 jaar, 1e kindje, ronde 3, 25 november 2019 uitgerekend Zwanger mei (2) RM1996, 23jaar, 1e kindje, ronde 7, 14 januari 2020 uitgerekend MamaSelina, 25 jaar ..... Sterretjes ⭐️ MamaSelina (april) WILJE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Ik heb in ieder geval nog mooi wat goedkope predictor testen kunnen inslaan bij de op=op 4 doosjes voor 10 euro toch iets waar een vrouw blij van kan worden
Rot he die onzekerheid..? Voor ons ook de eerste en ronde 13 dus dat snap ik maar al te goed. Gelukkig is het percentage vrouwen waarbij het uiteindelijk niet lukt maar heel erg klein. Heb je nu misschien niks aan, maar ik probeer voor mezelf maar op het positieve te focussen. Gelukkig heb ik heel veel vrouwen dit horen zeggen waarvan een hele hoop inmiddels zwanger zijn.. Probeer positief te blijven.
Dat doen we ook zeker maar soms heb je even zon momentje hè zit jij al in het dokter gedoe of nog niet?
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ Even heel veel liefde en kracht jullie kant op! Ik vind jullie zo sterk en dat lieve kleine wondertje komt hopelijk zo snel mogelijk!!
Ja soort van..Half jaar geleden begonnen met een zaadtest. Na 9 maanden bij de gynaecoloog geweest omdat er wel wat redenen waren waardoor de huisarts ons door wilde sturen. Toen inwendige echo, uitstrijkje en bloedonderzoek gehad. Dat leek goed dus weer 3 a 4 maanden proberen. Vorige week hsg onderzoek gehad. Meteen al gezegd wat ze zagen en 11 juli afspraak voor de officiële uitslag en hoe verder. Ben Benieuwd dus. Maar het leek goed dus denk dat we toch weer eerst zelf moeten proberen.. we gaan het zien .
Vond je het niet moeilijk om naar de huisarts te gaan? Ik zie daar namelijk nogal erg tegen op... Altijd al bang geweest voor de dokter gewoon omdat ik dan bang ben dat ik dingen ga horen die ik niet wil horen zoals Misschien onvruchtbaarheid enzo. Heb mezelf voorgenomen een jaar te proberen daarna moet ik van mezelf echt naar de huisarts gaan.... Zie op tegen september
Niet dat ik in dezelfde situatie zit, maar door een familie kwaaltje heb ik altijd gedacht dat ik of geen kinderen kon krijgen of heel moeilijk. Lijkt mij idd heel eng om die stap te zetten, maar ik denk dat je na zo'n lange tijd wachten eerder gek wordt van de onzekerheid en daardoor graag antwoorden zoekt. @Visje62 ik heb er vertrouwen in dat het goed komt!
Ik vond de stap niet eng. Natuurlijk heel spannend allemaal, dat wel. Want stel dat.. Maar ik heb me heel erg op de positieve kant gefocust. Ik ben inmiddels al meer dan een jaar bezig en 33 jaar. Ik was nog 31 toen we besloten er voor te gaan. Dat deden we een paar maanden later dan ook. Als er iets niet goed zou zijn kom ik daar liever nu achter dan na nog langer proberen. Juist omdat elke ronde de onzekerheid groter wordt. Vond de onderzoeken ook erg spannend. Tranen van opluchting toen het goed leek (ze kunnen bij een hsg niet alles zien). Maar bij mij speelt leeftijd toch ook wel mee. Niet dat jouw onzekerheid er niet mag zijn hoor. Natuurlijk mag dat ook. Maar voor hetzelfde geld is het deze ronde raak.. En mocht het zo ver komen dat je bij een dokter terecht komt.. tja dat is vervelend maar dan is het positief dat als het nodig blijkt er nog allerlei opties zijn, tenminste zo zie ik dat. Probeer vooral nog niet zo aan september te denken maar wacht af wat er in de tussentijd gebeurt. Er staat gemiddeld een jaar voor en bij de meeste stellen lukt het hoor. Dus houd moed. Doe ik ook.
Dit stelt wel gerust ben gelukkig niet de enige in dit hele circus... Vind wel spannend als ik over 3 maanden wel zwanger ben dan word de uitgerekende datum nog spannend... Mijn zus trouwt volgend jaar halverwege juni zal je net zien dat dat tegelijkertijd valt
Joh lekker deze ronde positief testen dan hihi kon je dat maar zo plannen he.. Maar gelukkig zit je niet in dat hele circus en kom je daar misschien ook helemaal nooit mee in aanraking. Al snap ik dat zwanger willen worden op zich al heel spannend is hoor. En als het even duurt ook onzekerheid mee brengt. Vertel mij wat Niet onaardig bedoeld hoor, maar je bent nog jong en hebt nog wat kansen te gaan voor je aan dat jaar zit. Blijf positief!