NOD-lijst mei/juni... 2019 tot we allemaal op roze staan Paaseiclub Visje62 , 33 jaar 1e kindje, ronde 14, nod 30 juli? Spectre, 28 jaar, 2e kindje, ronde 9, nod 27 mei Myka27, 34 jaar, 3e*kindje, ronde 8, nod onbekend Sara190, 29 jaar, 1e kindje, ronde 24, nod 28 mei Stella2018, 22 jaar 1e kindje , ronde 9 nod onbekend Totaal (8) Wachtend op ei (3) Wachtbankje (2) Zwanger (3) Twijfel/tuur Test (0) Zwanger maart (1) PixieDust, 25 jaar, 1e kindje, ronde 3, 25 november 2019 uitgerekend Zwanger mei (2) RM1996, 23jaar, 1e kindje, ronde 7, 14 januari 2020 uitgerekend MamaSelina, 25 jaar ..... Sterretjes ⭐️ MamaSelina (april) WILJE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Hier nu toch echt bloed, dus wederom een ronde waarin ik geen eisprong heb kunnen ontdekken. Wel blij dat er nu echt bloed is, en ondanks ik er flink last van heb voelt het als een fijne reset van mijn lichaam. Vol goede moed toch deze ronde in
Testje gedaan vandaag (nod) omdat we feestje hebben vanavond, maar natuurlijk negatief, hoe kan het ook anders... Kan zijn dat ik nog te vroeg ben met testen, maar heb de typische pms klachten dus ga ik niet vanuit.
Ohhh nee!! Niet leuk @Spectre hopelijk ben je indd nog te vroeg en wordt je nog verrast!! @myka27 alweer eiloos?! Kan dit door de pcos komen? Balen zeg!! Wel knap dat je zo positief blijft!
@myka27 pfff stom. Maar goed dat je moed houdt Op naar een ronde met eisprong. Pasen of niet ei kom er bij! Als je geen eisprong hebt is de bloeding ook anders toch? Hoe dan ook op naar je ei! @Spectre ik duim nog even voor je. Hoop dat je te vroeg was en er toch 2 streepjes verschijnen... negatieve testen zijn stom! Veel plezier vanavond
Vandaag de 20 weken echo gehad, alles zag er piekfijn uit. Mega trots! En hier een mooi plaatje van de zijkant van zijn hoofdje
Ja dit kan zeker door de pcos komen de bloeding die ik nu heb is dan enkel een ontrekkingsbloeding om mijn slijmvlies af te breken. Hopelijk een goede restart! We gaan het weer meemaken. Pasen gaat komen, wanneer kan me niet schelen
Hoe of wanneer dan ook... wij komen er ook! Yeah thanks voor de goede vibes. Ik sluit weer aan met positieve moed
NOD-lijst mei/juni... 2019 tot we allemaal op roze staan Paaseiclub Visje62 , 33 jaar 1e kindje, ronde 14, nod 30 juli? Spectre, 28 jaar, 2e kindje, ronde 9, nod 27 mei Myka27, 34 jaar, 3e*kindje, ronde 8, nod onbekend Sara190, 29 jaar, 1e kindje, ronde 24, nod 28 mei Stella2018, 22 jaar 1e kindje , ronde 9 nod onbekend Totaal (8) Wachtend op ei (3) Wachtbankje (2) Zwanger (3) Twijfel/tuur Test (0) Zwanger maart (1) PixieDust, 25 jaar, 1e kindje, ronde 3, 25 november 2019 uitgerekend Zwanger mei (2) RM1996, 23jaar, 1e kindje, ronde 7, 14 januari 2020 uitgerekend MamaSelina, 25 jaar ..... Sterretjes ⭐️ MamaSelina (april) WILJE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Lief voor het vragen.. Gaatwel.. ronde 4 IUI... vandaag voor echo geweest 1 eitje van 18 mm..morgen de inseminatie.. maar ben bang dat zaad weer niks wordt.. manneke heeft vrijdag koorts gehad van 39 graden Ik heb ook altijd pech