@Sara190 ik hoop het zo zo zo erg voor je! Gun het je zo enorm. Nu met iui en icsi mag het wel eens. Had het gewoon al zo moeten zijn. Het zal steeds moeilijker worden bah. Snap dat je er doorheen zit, al ben ik nog niet zo ver als jij. Hoop dat het wachten gauw beloond wordt. Blijf sterk meid! Dikke digitale knuffel van een iets kortere maar mede wachter.
Ik heb vanmiddag toch de huisarts maar gebeld voor een doorverwijzing. Ik kreeg de assistente en maandag zal de huisarts contact met me opnemen. Vind het wel spannend om naar het ziekenhuis te gaan....
Snap ik helemaal. Maar het kan nooit kwaad wat dingen uit te sluiten of hulp te krijgen om verder te komen mocht dat nodig zijn. Maar zo ver is het nog niet. Eerst maar eens kijken wat ze zeggen. Ben benieuwd.
Eerst maar afwachten wat ze zeggen indd komt vast goed.... Maandag paar daagjes weg, ff geen verplichtingen en lekker genieten
Dankjewel dames, genieten doen we zeker Afspraak met de gynaecoloog staat nu ook vast.. 23 augustus kan ik er terecht. Spannend..
Dag dames, Ik mag door voor ICSI dames... Zal wel 2 maanden ongeveer duren totdat je echt begint.. vooraf weer alle onderzoeken blabla.. Ze zei met IUI maken jullie geen kans..zaadopbrengst is echt weinig elke keer.. tot die tijd geen IUI meer.. Is wel fijn ff rust tot het weer gaat beginnen... pff zal niet meevallen zal nog zwaarder zijn dan dit..
Geniet lekker van je daagjes weg. En spannend inderdaad. Snap ik helemaal. Maar fijn dat je er terecht kan. En in mijn geval dus gemerkt dat je ook hulp kan krijgen als er niks negatiefs uit onderzoeken is gekomen. Maar kansen wel vergroot kunnen worden. Hoop voor jou ook dat er niks geks gevonden wordt.
@Sara190 Balen dat iui jullie niet verder helpt. Kom maar even tot rust van alles. En ik hoop zo dat icsi jullie wel verder kan helpen en eens een positieve test oplevert. Wat gaan ze nu onderzoeken? Hier vandaag eisprong. En na deze ronde start met iui. Morgen afspraak voor uitleg en instructie voor het prikken van mezelf. Spuiten liggen al in de koelkast. Gek idee hoop dat het mee valt. Sara weet jij hoe het zit met testen na iui? Las ergens dat dat pas na 16 dagen mag..?
Jah schat ik zou na 16 dagen testen.. ik werd ook na 15 of 16 dagen ongesteld... Jah ik weet het niet zo goed, moet nog voor een intake komen..
Ohw wat spannend. Ik hoop met heel mijn hart dat dit jullie mag gaan brengen waar jullie zo naar verlangen.
Nog een ei gevonden, in m'n hagelslag Pasen bleef nog even hangen bij de appie. Paas hagelslag in de aanbieding met eitjes er in.. tja die moest ik mee nemen natuurlijk
Nu ik de injecties gezien heb durf ik het wel aan. Maar niet teveel over nadenken en gewoon doen. En als het niet lukt mag vriendlief het doen. Maar ben niet bang voor prikken. Meer voor wat al die hormonen daarna gaan doen. Wel spannend. Maar eerst maar zien wat deze ronde doet en niet teveel voor uit kijken. Hoe is het met jou?