Het idee van zelf moeten spuiten lijkt me vooral eng, injecties vind ik niet erg maar zelf spuiten lijkt me toch spannend. Maar inderdaad niet te ver vooruit kijken, komt vast goed.. In ieder geval fijn dat er actie wordt ondernomen. Hopelijk snel met resultaat, is je gegund! Hier gaat het wel, weer terug van vakantie. Gister flink verkouden geworden met keelpijn, iets minder maar hebben een fijne vakantie gehad. gelukkig nog een weekje vrij nu.. En straks weer naar de huisarts voor schimmelinfectie, pff
Gisteren voor de 3e keer de 20 weken echo gehad. Kindje ligt iedere keer in een onmogelijke houding waardoor ze net niet lekker kunnen kijken in het hartje. Gisteren in het ziekenhuis geweest en hier hebben ze alles nog meer uitgebreid onderzocht. De echo duurde ruim een uur. Heel bizar allemaal, het hartje zo groot als een duimnagel waar ze de aorta in aan het opmeten zijn enzo. Het bovenbeentje is nu 4 cm. Hij groeit als kool! We kunnen nu met een gerust hart zeggen dat alles goed was bij de 20 weken echo en wederom weer een piemeltje gezien
Hier even lastig.. .morgen op kraam bezoek bij vrienden. Ging ik even een cadeautje halen. Vond ik het in het begin nog hartstikke leuk om in de prenatal rond te kijken en weg te dromen... Nu stond ik met tranen in mijn ogen af te rekenen. Maar goed, even lekker bij vriendlief uitgehuild die het meteen aan me zag toen ik thuis kwam. En hopelijk morgen vooral blij kunnen zijn en dat lieve ukje knuffelen. Want ook al is het lastig ik kijk er ook erg naar uit om hem te ontmoeten.
Ach lieverd, zo begrijpelijk dat je zo reageert. Ooit zul je voor je eigen ukje staan af te rekenen. Huilen is soms fijn en haalt de druk eraf. Dikke knuffel lieverd en wat je zegt, probeer morgen te genieten van het wondertje dat je knuffelt. Ieder kindje dat wordt geboren is een wonder xxx
Bedankt voor je lieve reactie. Moest het even kwijt nog...Even mn ei kwijt naast even alles er uit janken. Helpt inderdaad... voel me nu wel ok. Avondje Netflix, chips en drankje...even heerlijk ontspannen. Hoe is t met jouw ei?
Heel goed te horen dat je even lekker ontspannen hebt gedaan. Tja hoe is het met mijn eitje Het voelt alsof hij ieder moment kan gaan springen Ik hoop op morgen en dat ik dan maandag een verhoging ga zien in mijn temp. We hebben hem in ieder geval goed benut
NOD-lijst juli/aug.. 2019 tot we allemaal op roze staan Paaseiclub Visje62 , 33 jaar 1e kindje, ronde 14, nod 30 juli? Spectre, 28 jaar, 2e kindje, ronde 9, nod 27 mei Myka27, 34 jaar, 3e*kindje, ronde 8, nod 5 aug Sara190, 29 jaar, 1e kindje, ronde ?, nod onbekend Stella2018, 22 jaar 1e kindje , ronde 9 nod onbekend Totaal (8) Wachtend op ei (3) Wachtbankje (2) Zwanger (3) Twijfel/tuur Test (0) Zwanger maart (1) PixieDust, 25 jaar, 1e kindje, ronde 3, 25 november 2019 uitgerekend Zwanger mei (2) RM1996, 23jaar, 1e kindje, ronde 7, 14 januari 2020 uitgerekend MamaSelina, 25 jaar ..... Sterretjes ⭐️ MamaSelina (april) WILJE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
NOD-lijst juli/aug.. 2019 tot we allemaal op roze staan Paaseiclub Visje62 , 33 jaar 1e kindje, ronde 14, nod 1 aug Spectre, 28 jaar, 2e kindje, ronde 9, nod 27 mei Myka27, 34 jaar, 3e*kindje, ronde 8, nod 5 aug Sara190, 29 jaar, 1e kindje, ronde ?, nod onbekend Stella2018, 22 jaar 1e kindje , ronde 9 nod onbekend Totaal (8) Wachtend op ei (0) Wachtbankje (2) Zwanger (3) Twijfel/tuur Test (0) Zwanger maart (1) PixieDust, 25 jaar, 1e kindje, ronde 3, 25 november 2019 uitgerekend Zwanger mei (2) RM1996, 23jaar, 1e kindje, ronde 7, 14 januari 2020 uitgerekend MamaSelina, 25 jaar ..... Sterretjes ⭐️ MamaSelina (april) WILJE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Lijstje was een beetje oud.. wat niet meer klopte even op neutraal zwart gezet. Wil je er weer op? Even aanpassen aub. Nu gezellig met @myka27 chillen op het wachtbankje
Hier definitief op het wachtbankje Temp vanmorgen al verhoogd. Nu hopen dat gisteravond nog op tijd was
Wooww dat is al een oud lijstje, met m'n nod op 27 mei zal het zo eens aanpassen. @Visje62 begrijpelijk en ook niet erg om je emoties eens te laten gaan. Hopelijk kun je ook genieten bij het kraambezoek en eens zullen ze bij jou op kraam bezoek komen, dat geloof ik echt! @myka27 fijn dat je ei gesprongen is, hopelijk vruchtbare ronde Ik was ziek teruggekomen van vakantie, zware verkoudheid en bijholteontsteking.. bahh.. nu is het gelukkig alweer een stuk beter
NOD-lijst juli/aug.. 2019 tot we allemaal op roze staan Paaseiclub Visje62 , 33 jaar 1e kindje, ronde 14, nod 1 aug Spectre, 28 jaar, 2e kindje, ronde 11, nod 8 augustus Myka27, 34 jaar, 3e*kindje, ronde 8, nod 5 aug Sara190, 29 jaar, 1e kindje, ronde ?, nod onbekend Stella2018, 22 jaar 1e kindje , ronde 9 nod onbekend Totaal (8) Wachtend op ei (1) Wachtbankje (2) Zwanger (3) Twijfel/tuur Test (0) Zwanger maart (1) PixieDust, 25 jaar, 1e kindje, ronde 3, 25 november 2019 uitgerekend Zwanger mei (2) RM1996, 23jaar, 1e kindje, ronde 7, 14 januari 2020 uitgerekend MamaSelina, 25 jaar ..... Sterretjes ⭐️ MamaSelina (april) WILJE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)