Meiden ik snap er niks van... vandaag weer negatief gestest. Zit nu op 14 dpo en verwacht morgen menstruatie. Maar heel stom misschien, even het volgende: 4 dagen geleden had ik zo sterk een eisprong gevoel dat ik met mn domme hoofd een ovulatie test deed. En die gaf tot mijn verbazing 2 even donkere strepen aan. Dus ik dacht stel dat mijn eisprong toch opeens later is... door getest. Nu al 4 dagen een knaltest op rij, maar zwangerschapstest blijft negatief. Weet niet wat ik er van moet denken, maar die onzekerheid whaaa
En daarbij had ik 8 dpo bloed na het vrijen. Meestal komt menstruatie na 12 dpo of soms ietsje eerder al een beetje op gang na het vrijen. En meestal ook al een paar dagen bruin. En nu na 8 dpo niks meer van dat alles. Ook gister na het vrijen alleen een drupje bruin en verder niks meer. Sorry voor de details. Wil nu zo graag zekerheid
@Visje62 wellicht een hele late eisprong? Vooral omdat de testen nu zo knallen en je normale symptomen voor de menstruatie uitblijven?
Yes wat leuk! Wist niet dat je dat vandaag te horen kreeg. En je mag overal tussen door fietsen. Whoehoeee
Oh hmm dat had ik niet helemaal begrepen. Dat is inderdaad n beetje vreemd. Misschien eens voorleggen aan de gyn? Want afwachten zou mij gek maken
Yessss hebben even een geslachtsbepaling ingepland alleen blijft het nog een geheimpje voor onze vrienden en familie tot na de 20weken. Zijn ook meteen naar de prenatal gegaan voor het eerste setje kleding
Jeetje wat vervelend zeg.. het is niet onmogelijk om nog negatief te testen! Maar wel gek dat je ovulatietesten dan zolang positief blijven! Meer dan afwachten kun je toch niet.. en probeer maar zo te denken zo lang je niet ongesteld bent is er nog een kans!
Wat leuk!! Al 2 jongetjes gaan deze gekke groep joinen. Jullie houden het erg spannend meiden, ik duim zo hard voor jullie
Volgens grafieken kan lh wel na de piek nog een keer iets omhoog gaan. Maar nog niet half zo hoog als tijdens de piek. En dus zou een knaltest dan wel lastig zijn lijkt me.. Even plaatje er bij. Geel is lh
Zo leuk om dan meteen kleding te kopen voor de kleine man En kan heel goed geheimpje bewaren hoor. Vraag maar aan @PixieDust Leuk dat je het met ons deelt!
Ppppffffff bleh niets aan die onzekerheid hoop dat het snel duidelijk wordt voor je Dit is ook niets zo xxx
Temp is nog wel boven basaal Test negatief en vandaag weer een veegje rood Het moet haast wel 1deze dagen door gaan komen Wel wat balen, want dit weekend staat sauna op de planning. Dan vind ik een tampon maar niks :s Heb een cup liggen, maar die heb ik nog nooit gebruikt
Jaa ohh ik kon het niet laten en gelukkig had mn vriend hetzelfde idee! Maakt niet uit wat het zou worden dan gaan we de eerste kleertjes halen. Zal morgen eens n foto maken van de aankopen Hoe gaat ‘t met jou @PixieDust ? Al n naam?