Spannend! En wat goed van je vriend dat hij je heeft kunnen laten inzien nog niet te testen Dat was hier echt niet gelukt
Haha ja had ook echt met hem te doen.. wij vrouwen laten ons dan niet van onze beste kant zien.. had ook niet verwacht dat het hem ging lukken! Pff en nu aftellen naar de laatste dagen!
NOD-lijst aug/sept. 2019 tot we allemaal op roze staan Paaseiclub Visje62 , 33 jaar 1e kindje, ronde 15 (1e iui), nod 1 september? Spectre, 28 jaar, 2e kindje, ronde 11, nod 4 september Myka27, 34 jaar, 3e*kindje, ronde 9, nod 02 september Sara190, 29 jaar, 1e kindje, ronde ?, nod onbekend Stella2018, 22 jaar 1e kindje , ronde 9 nod onbekend Nanne92 26 jaar 1e kindje, ronde 4 sinds mmm, nod 13/14 augustus Totaal (9) Wachtend op ei (3) Wachtbankje (1) Zwanger (3) Twijfel/tuur Test (0) Zwanger maart (1) PixieDust, 25 jaar, 1e kindje, ronde 3, 25 november 2019 uitgerekend Zwanger mei (2) RM1996, 23jaar, 1e kindje, ronde 7, 14 januari 2020 uitgerekend MamaSelina, 25 jaar , 2e kindje, ronde 1 na mk, 5 februari 2020 uitgerekend Sterretjes ⭐️ MamaSelina (april) WILJE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Na 70 dagen zonder eisprong begon het bruinverlies wat een halve menstruatie is geworden! Maandag hebben wij de afspraak in het ziekenhuis staan bij de gynaecoloog dus dan hoop ik dat ik dan meer weet kwa stappen plan
NOD-lijst aug/sept. 2019 tot we allemaal op roze staan Paaseiclub Visje62 , 33 jaar 1e kindje, ronde 15 (1e iui), nod 1 september? Spectre, 28 jaar, 2e kindje, ronde 12, nod 4 september Myka27, 34 jaar, 3e*kindje, ronde 9, nod 02 september Sara190, 29 jaar, 1e kindje, ronde ?, nod onbekend Stella2018, 22 jaar 1e kindje , ronde 9 nod onbekend Nanne92 26 jaar 1e kindje, ronde 4 sinds mmm, nod 13/14 augustus Totaal (9) Wachtend op ei (3) Wachtbankje (1) Zwanger (3) Twijfel/tuur Test (0) Zwanger maart (1) PixieDust, 25 jaar, 1e kindje, ronde 3, 25 november 2019 uitgerekend Zwanger mei (2) RM1996, 23jaar, 1e kindje, ronde 7, 14 januari 2020 uitgerekend MamaSelina, 25 jaar , 2e kindje, ronde 1 na mk, 5 februari 2020 uitgerekend Sterretjes ⭐️ MamaSelina (april) WILJE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Hier momenteel geen bijzonderheden Ik hoop volgend weekend mijn eitje te vinden om weer een mooie cyclus te krijgen
Heb nu tot 2x toe geen eisprong gevonden. 1e keer was mijn bloeding minimaal en de keer erop heftiger dan anders.
Ja, kan er dus niets nuttigs over zeggen. Wel heb ik nu omdat ik steeds al zo vlug spotting heb vitex angus gehaald om na mijn eisprong te nemen, zit zou mijn progesteron een boost moeten geven
Heey wat lief dat je aan me denkt.. Hmm gaat wel niet veel bijzonders, ben er gelukkig niet te veel mee bezig nu even pauze, volgende week woensdag intake ziekenhuis voor ICSI.. Ik weet helemaal niet wanneer me eisprong is geweest, heb verder niks gevoeld.. maar zal vast wel ongesteld worden..
Weer een nieuwe stap, en weer nieuwe kansen voor die grote wens Ik hoop dat de icsi jullie dit mag geven