Ik moet nog even geduld hebben Ik doe temperaturen en geen ovu testen. Maar zo te voelen staat ie op knappen.. we wachten af
Hier inmiddels beginnende pijn in de borsten en dat is voor mij het teken dat ei is geweest. Per maand verschilt de gevoeligheid wel. Januari had ik de luteale fase giga pijnlijke borsten, februari alleen de week voor mijn menstruatie. Nu begint het dus al eerder...
mmm vreemd...ik had dat vorige periode ongeveer 6 dagen na mijn eisprong...dit is misschien iets te vroeg. Hoe was je test vanmorgen?
Zou voor de zekerheid nog wel even doortesten Oooh, ik let daar zelf niet op maar lees altijd wel over een week erover en erna bij mensen of zo, maar geen idee!
Hmm vaag @Spectre al moet ik zeggen dat ik na mijn ei ook nog af en toe daar wel wat voel. Heb het eens opgezocht maar schijnt wel ook er na nog wel even zo te zijn. Al merk ik wel dat het veel minder zeurend is zeg maar. Minder aanwezig. Maar daardoor ging ik ook twijfelen al waren mijn testen wel heel duidelijk. Maar mijn afscheiding kon ik wel aan zien dat hij al geweest was. Geen cervix slijm meer.
Als ik ze zo zie zou ik ook denken dat je piek nog komt. Vanavond ws weer duidelijkere streep dan gisteravond. En in de ochtend vaak wat lichter..
Ik blijf komende dagen nog wel doortesten.. snap er niks van. Nu heb ik toch al wel een héél korte piek hoor. Andere rondes ook geweest. Dus kan best dat ik hem gemist heb omdat ik afgelopen dagen maar 1x per dag heb getest.
Wellicht cd 15 in de ochtend geweest? Hoe staat je baarmoedermond en voelt het vochtig of plakkerig van binnen? (lekker gesprekje )
Geen idee haha daar let ik nooit op. Deze maand wel getemperatuurd, alleen nog niet zo nauwkeurig geweest. Vanochtend was m'n temp flink gestegen. Maar ik lag al ff wakker voor ik ging temperaturen. Achja we zien wel. Zo nog ff ovu testje doen. Maar zaten opzich nog wel goed toch met gister en eergister seks hoop ik
NOD-lijst 28 feb t/m 6 maart 2019 28 februari (2) Vivienne - 31 jaar - 3e kindje - ronde 1 MamaSelina - 25 jaar - 2e kindje - ronde 1 1 maart (2) Stresskipje, 30 jaar, 1e kindje, ronde 3 Roosje89 - 29 jaar? - 2e kindje - ronde 24? 2 maart (7) Marjo88, 30 jaar, 4e kindje, ronde 7 Nadia33, 39 jaar, 3e kindje, ronde 4 AapEnOlifant - 26/27 jaar - 1e kindje - ronde 3 Visje62 - 33 jaar - 1e kindje - ronde 9 Tan89 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 15 Mirrie1990 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 Zwangels - 36 jaar - 3e kindje - ronde 1 3 maart (1) Chantal1301, 27jaar, 1e kindje, ronde 10 4 maart (1) RM1996, 22jaar, 1e kindje, ronde 5 5 maart (4) Myka27, 34 jaar, 3e*kindje, ronde 4 MissMorrow, 33/34 jaar, 1e kindje, ronde 3 na mk Spectre, 28 jaar, 2e kindje, ronde 6 Jetje1991, 27jaar, 2e kindje, ronde 7 6 maart (1) xxFrummel, 1ste kindje, ronde 3 PCOSmeisje, 31 jaar, 1e kindje, ronde 17 Datumloos (0) Totaal (18) Wachtend op eisprong (5) Wachtbankje (14) Zwanger (0) Ongesteld (0) MMM (0) Negatieve Test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) WILJE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)