Hier vanmorgen bij de gynaecoloog geweest... Hij heeft me voor een jaar teruggestuurd. Semen was goed, ik heb een vrij regelmatige cyclus, echo baarmoeder was goed.. Dus geen directe redenen om verder onderzoek te doen. Ik snap het wel, het is ok. Maar wel een beetje teleurgesteld in de manier waarop. Het is gewoon een hork die man haha. Maar goed, als ik hem moet geloven ben ik binnen nu en een jaar zwanger daar gaan we dan maar voor hè..
De manier is zeker niet leuk. Dat hij dan maar gelijk mag hebben Zou alleen niet een jaar wachten, maar met een half jaar weer aan de bel trekken Misschien alles toch weer wat bij gaan houden voor overzicht?
Pff ik zou idd dan weer terug gaan hoor, zeiden ze tegen ons ook...toen na 3 maanden was ik terug...en blijkt nu dat man slecht zaad heeft en toen was alles goed..hou het goed in de gaten meis!
@Sara190 het is okay hoor. Ik kijk het nog 6 maanden aan, zaadonderzoek was goed hier, dus daar ligt het niet aan. We gaan weer door met frisse moed. Hoe is het bij jou??
Dubbel inderdaad! Fijn dat alles goed is maar balen dat t zo’n hork is die het niet wilt versnellen haha. We houden hoop en ik duim voor je! X
Wat lastig meid. Gelukkig zijn alle uitslagen goed, maar daar heb je momenteel helaas niks aan. Hopelijk heeft die "aardige.. kuch.." man gelijk.
Not so good... Ben aangemeld voor ICSI maar kan nog niet aan beginnen pff..ze hebben vorige week een waarde AMH geprikt en die uitslag kan 2 weken ongeveer duren en ik zou morgen of zaterdag ongesteld worden pff en ik mag dan starten als ik dus ongesteld word. Maar niet tot die uitslag niet bekend is.. Dus dan wordt het weer wachten tot volgende cyclus...Ze moeten die uitslag weten om daarop de injecties op in te stellen... pff ik denk echt had dat dan 2 weken geleden gezegd dan had ik nu al de uitslag en kon ik straks beginnen.. Mijn cyclus doet raar deze maand, ik voelde op 05-09-19 ei pijn.. weet dan niet wanneer die is gesprongen... Ik heb gister middag beetje bruinverlies gehad en minimaal druppels bloed..d8 toen ja hoor het gaat nu doorbreken..maar sinds toen en tot nu nog niet doorgekomen.. heb vandaag ook getest maar as ussual negatief.. snap er niks van..ga er ook niks van verwachten als ik die uitslag maar op tijd krijg voordat ik ongesteld word...
@Sara190 oh jeetje zeg, het zit je ook niet mee hè.. Hopelijk is de uitslag op tijd binnen zodat je volgende ronde nog kan starten.. zou zuur zijn als je wéér een maand moet gaan wachten
@Spectre heel erg fijn dat zaadonderzoek goed was. Maar is er een berekening gedaan waardoor ze aannemen dat het binnen het komende jaar lukt? Bij ons zat die net onder de 30% (de grens voor hulp) en was het meteen met hulp raak. Dan vind ik het zo stom om te lezen dat iemand met ietsje meer kans meteen een jaar moet wachten. Lekker eerder aan de bel trekken hoor als je dat te lang vindt. Al Is het zeker hoopvol dat de kansen goed zijn natuurlijk. Gaf mij toen ook wel frisse moed wetende dat zaad ok was. @Sara190 pff elke ronde is er een teveel voor jullie. Hoop dat je ongesteldheid nog even op zich laat wachten en de uitslag nog op tijd kan zijn. Het zit ook echt niet mee he. Blijf sterk meid! Al snap ik dat dat soms lastig is.
Nee geen berekening gedaan... Maar k vond hem ook echt niet aardig die gynaecoloog. Kreeg echt zo'n gevoel alsof ik maar een zeur was en dat een jaar helemaal niet lang is... Oké vergeleken met sommige andere stellen is een jaar niet lang, maar meeste mensen raken toch binnen een jaar zwanger?? Hij beweerde dat nog niet eens de helft na een jaar zwanger is... Maar goed, ook ga indd na 6 maanden weer bellen mocht ik dan nog niet zwanger zijn en dan vraag ik gelijk om een andere gynaecoloog
Ik had voor intake ICSI een rare gyn joh was een man. Zegt die hoelang zijn jullie bezig? K zo 2 jaar. Zegt hij oh joh 2 jaar pas?? Pfff ik zo is lang genoeg voor mij!!!! Die gyn hoef ik dus nooit meer te hebben!!
Een gyn die alles tegenkomt.... en dan durven zeggen tegen iemand pff pas 2 jaar of pff pas een jaar bezig? De meeste stellen lukt het binnen een jaar. En als dat niet zo is is een beetje begrip op zn minst daar heel erg op zn plek. Wij kregen een gyn die vrij zakelijk was maar wel een sprankje begrip liet doorschemeren. Maar aangezien de kansen voor ons net laag genoeg waren voor hulp gelukkig niet tegen dat soort dingen aangelopen. Maar zo frustrerend dat ze dan niks willen of zo reageren. Lekker hier frustraties er uit gooien hoor meiden. En @Sara190 ik besef zo enorm wat een wonder het is en wat een geluk wij hebben. Daar geniet ik enorm van. Want ook al lukt het oom dan mag dat besef dat het niet altijd zomaar gaat er zeker zijn.
En je hoeft ook niet altijd sterk te zijn. Jank het er maar lekker uit af en toe.. alles mag! Hoop dat je steun in je omgeving hebt. Hier sowieso al is dat anders.
Dankjewel lieverd!! Niemand anders weet het van ons behalve me collegas... Sta er eigenlijk beetje alleen voor.. Het is al moeilijk genoeg maja what to do
Wil je niet een vriendin of je moeder ofzo in vertrouwen nemen? Mijn moeder en zus heb ik het op een gegeven moment verteld en veel steun aan gehad. Ook 2 vriendinnen. Vond het anders soms zo lastig me verdrietig te voelen en het nergens kwijt te kunnen behalve bij mijn vriend. Kan het je aanraden om iemand die je vertrouwt je een beetje te laten steunen. Maar het Is natuurlijk helemaal aan jou waar je je goed bij voelt.
Thanks! Ne liever geen familie... gaan dan elke keer vragen of ik zwanger ben dan of niet... Jah het is echt moeilijk..