Die linker foto is erg mooi! Precies de vorm van zijn gezichtje. Bij jou begint het ook op te schieten, bijna de 30 weken bereikt! Vanaf dan beginnen de zware laatste loodjes
Jaa dat viel me vanochtend dus in! Nog ietsjes meer dan 11 weken Jij schiet ook behoorlijk op! De laatste maand gaat bijna beginnen! Spannend!! Helemaal klaar voor zijn komst?
Ja meiden jullie schieten echt al op allemaal Straks zijn de eerste baby’s er al en zijn we nog niet compleet roze
Ik volg jullie wel over een jaar of 5 Nee ik hoop toch wat eerder. Maar het vertrouwen is aardig weg dat het nog gaat lukken. Zal de lijst weer eens opzoeken en updaten zo
Ik ben naar huis gestuurd voor een jaar omdat zaadonderzoek goed was, we al een kind hebben en echo baarmoeder was ook goed bij mij .... hsg wilde hij nog niet doen of medicatie voor de eisprong.. Eigenlijk vind ik nog een jaar proberen veel te lang
Ik zou na 6 maande terug gaan.. allemaal onnodig3 tijd! Bij ons zeide ze ook 6 maanden zelf proberen voordat ik met IUI begon..na 3 maanden ben ik toch terug gegaan en wilde ik starten..helaas zonder succus want zaad bleek dus niet goed te zijn!
Ja dat plan heb ik wel, mocht ik februari/ maart nog niet zwanger zijn dan ga ik terug contact opnemen
Ben nu al zo nieuwsgierig.. wil het zeker graag weten. Al denk ik dat het een meneertje is... mijn moeder had het gevoel bij alle kinderen goed (en kom uit een groot gezin). Maar beide leuk hoor. Al heb ik ergens het gevoel dat ik echt een jongetjes moeder ben.. Hebben jullie het ook met iedereen gedeeld of hou je het verder voor jezelf? Daar ben ik nog niet helemaal over uit. Al gok ik dat ik mn enthousiasme toch niet voor me kan houden haha. Weet dat het niet mag. Maar vraag @PixieDust maar eens... Maar zie het wel. Kan toch niet meer terug. Wil ik ook niet
@Spectre en @Sara190 Goed voor jullie zelf opkomen. Blijkbaar is niet elke gynaecoloog of fertiliteitsarts goed met inleven wat zo lang wachten met je doet. Niet over 5 jaar... pff komende ronde graag! Ik vind het hoog tijd voor een roze lijstje en positief nieuws. En jij ook @myka27 gun het jullie zo! En @Mamaloes29 natuurlijk ook. Ken zelf het gevoel van in zo'n groepje stappen en kletsen en als laatste niet zwangere over blijven ook. Maar he zelfs mij is het gelukt! Dus kop op dames, opeens als je het niet verwacht kan het zo zijn. @Sara190 vooral jou zou ik zo graag zien aftrappen!
Dankjewel lief..moet dinsdag voor de echo ben benieuwd hope dat het ziek zijn geen invloed krijgt op me eitjes..
lief!!! We wachten het rustig af... nu in iedergeval ongegeneerd chocolade eten. Is ook wel lekker. Positief blijven, ik heb het vooral na mijn eisprong moeilijk het liefst test ik dan elke dag terwijl het totaal geen nut heeft maar kan mezelf dan totaal niet inhouden. Vanaf deze maand ga ik alles anders doen, testen besteld verwacht ze dinsdag kreeg er gratis zwangerschaps testen bij dus dat is top. Vanaf wanneer testen jullie meiden ?
Hahaha wij hebben eerst een geslachtsbepalende echo gedaan met 15 weken en tot aan de 20 weken echo geheim gehouden, puur zodat het eerst even ons geheimpje was. Toen de 20 weken echo goed was zijn we ook naar de opa’s en oma’s geweest met een blauwe speen. Peetoom en peettante wisten het toen ietsjes eerder Ik vond dat ook meeeega lastig om niets te zeggen
Vandaag precies 36 weken, vanaf volgende week mag hij al geboren worden, dat vind ik wel heeeeel gek. Maar ben er zo klaar voor! Ook klaar met alle pijn en grote lijf waar ik niet meer van kan slapen. Vandaag ga ik nog een babymobieltje maken van vilt voor boven het ledikantje en dan is ook echt alles af en mag hij komen. Mijn vluchttas is zo goed als ingepakt, behalve een aantal spullen die ik nu zelf nog gebruik, maar daar heb ik een lijstje van gemaakt en die kunnen we tussen de weeën door wel nog even snel inpakken. Ook de tas voor ons kindje staat al helemaal klaar. Maxi cosi staat klaar in de auto. Dus vanaf volgende week mag je komen klein kereltje, en kom maar lekker snel!
Tante pixiedust wilt wel weten wat het wordt hoor! Deze kleine man wilt graag een wingman, een partner in crime