Niet verwacht al zo snel m’n ei! Dit was vanochtend overigens. Nu net ook nog getest, smiley was al weg. Zou ik nog door moeten testen??
Wachtbankje begint al aardig vol te raken! Gezellig haha. Ik ben vandaag (denk ik) 5 dpo en al een uurtje nu zoiets last van wat spierpijnachtige 'pijntjes' in mn onderbuik. Innestelingggg? Gelijk mn hoofd op volle toeren haha , altijd zo fijn die LF met al z'n kwaaltjes en twijfels....
Oh zo herkenbaar. Hier ook op (denk ik) 5 dpo en doodop, last van mijn rug.. Maar ik zou me nergens meer wat van aantrekken En als ik nu wat zou voelen zou ik meer aan mijn buik denken idd.. haha en dan pas andere klachten.. Voel vast een dag hard werken Hoop dat het bij jou een innesteling is die je voelde SPANNENDD!
Het zou kunnen zijn dat je hem gemist hebt en dat hij in de nacht/ochtend van cd15 is geweest. Ook omdat je zegt dat je altijd een korte piek hebt, maar voor zekerheid nog even doortesten
Vaak als ik 'm spot, dan is het wel gewoon na 13 dagen ongesteld. Dus daar kan ik wel van op aan ja Maar regelmatige cyclussen.. Tsja, normaal gesproken rond de 30 en 33 dagen, twee cyclussen daarvoor was het een keer 45 dagen. Nu zal het dus 29 dagen zijn, dat sowieso!
Ik dacht dat ovulatietesten niet goed werken bij pcos? Maar weet dat verder ook niet... Hoop dat het je ei is, though
Er komen steeds meer op het wachtbankje zitten. Hier geen ovulatie testen of temperaturen. Gemiddeld gezien heb ik mijn eisprong rond dag 13/14. Spannend voor iedereen.
6 dpo denk ik en enorm ongeduldig deze maand het is dat ik weet dat een test toch negatief zou zijn maar anders.. Wel na eisprong nog 2 dagen wat zeurderig gevoel en toen even niet. En sinds dag of 2 weer af en toe soortgelijk gevoel, maar durf er geen conclusies aan te verbinden. Wel aan rechterkant waar ei ook gesprongen is. Trekt nu een beetje naar mijn lies en wordt wat aanweziger. Maar durf niet te hopen dat dit een innesteling is. Oeps te laat pff ik ga mezelf maar even afleiden. Twee dagen vrij en op de wachtbank ... Ik ga maar eens Het hele huis van onder tot boven schoonmaken ofzo.. whaaa afleiding nodig. Lukt me meestal beter nu echt even niet.
Pas 4dpo, dus nog een beetje vroeg, maar ik merk dat mn vriend ongeduldig is. Heeft nu al 2x gevraagd wanneer ik mag testen. Al moest ik wel echt met mezelf en hem afspreken om pas met/na mijn NOD te testen. Beetje bang om tevroeg of weer neg te testen
Ik wacht tot op mijn nod, tenzij ik eerder signalen heb waarvan ik zeg ja ik moet maar eens testen. Maar dat niet eerder dan 10 dpo
Meiden help klap in mn face 2.0 dit gaat misschien heel gemeen klinken en jaloers maar mijn vriend en ik zijn 5 jaar samen en in zijn familie (neven nichten enz.) Is hij de oudste en wij zijn nu al een jaar bezig met kindjes en ik had zoooo gehoopt dat zijn ouders als eerst opa en oma zoude worden en zijn oma overgroot oma maar nu is een neef die net 1 jaar een relatie heeft de eerste zijn vriendin is zwanger. Ik ben kapot en ik weet niet meer waar ik met mn gevoel heen moet Reactie vriend: ja ik ben blij voor ze
Ik snap je gevoel en frustratie helemaal. Jij had iets voor ogen en dat beeld wordt nu helemaal anders. Daar mag je best even dit gevoel door hebben, heel logisch. Dikke knuffel Jullie zullen hopelijk snel volgen