❤️Gezellig NOD 2019 groepje, tot we allemaal op roze gaan ❤️

Discussie in 'NOD forum' gestart door myka27, 3 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.907
    18.700
    113
    Vrouw
    Ik ga keihard duimen voor jou!

Sara190 vindt dit leuk.
  2. Sara190

Sara190 Fanatiek lid

29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw
    Thank you!!

Ben al bezig met granaatappelsap te drinken lol

Bijgevoegde bestanden:

Spectre vindt dit leuk.
  3. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.907
    18.700
    113
    Vrouw
    NOD-lijst sept/okt 2019 tot we allemaal op roze staan:)
    Paaseiclub

:) Spectre, 28 jaar, 2e kindje, ronde 15, nod 25 november

:) Myka27, 34 jaar, 3e*kindje, ronde 11, nod 18 november

:) Sara190, 29 jaar, 1e kindje, ronde ?, nod onbekend ICSI

:) Stella2018, 22 jaar 1e kindje , ronde 9 nod onbekend

:) RVB, 32 jaar, 2e kindje, ronde 2, NOD onbekend

Totaal (10)

Wachtend op ei (4)
    Wachtbankje (2)

Zwanger (5)
    Twijfel/tuur Test (0)

Zwanger maart (1)
    :rolleyes: PixieDust, 26 jaar, 1e kindje, ronde 3, 25 november 2019 uitgerekend

Zwanger mei (2)
    :rolleyes: RM1996, 23jaar, 1e kindje, ronde 7,
    14 januari 2020 uitgerekend

:rolleyes: MamaSelina, 25 jaar , 2e kindje, ronde 1 na mk, 5 februari 2020 uitgerekend

Zwanger augustus (1)
    :rolleyes:Nanne92, 26jaar, 1e kindje, ronde 4 sinds mmm, uitgerekend ?

:rolleyes: Visje62 , 33 jaar, 1e kindje, ronde 15 (1e iui), 7 mei 2020 uitgerekend

Sterretjes ⭐️
    :( MamaSelina (april)

WILJE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)

4. myka27

myka27 Fanatiek lid

6 sep 2012
    3.675
    2.325
    113
    NOD-lijst sept/okt 2019 tot we allemaal op roze staan:)
    Paaseiclub

:) Spectre, 28 jaar, 2e kindje, ronde 15, nod 25 november

:) Myka27, 34 jaar, 3e*kindje, ronde 11, nod 19 november

:) Sara190, 29 jaar, 1e kindje, ronde ?, nod onbekend ICSI

Totaal (8)

Wachtend op ei (2)
    Wachtbankje (1)

Zwanger (5)
    Twijfel/tuur Test (0)

Zwanger maart (1)
    :rolleyes: PixieDust, 26 jaar, 1e kindje, ronde 3, 25 november 2019 uitgerekend

Zwanger mei (2)
    :rolleyes: RM1996, 23jaar, 1e kindje, ronde 7,
    14 januari 2020 uitgerekend

:rolleyes: MamaSelina, 25 jaar , 2e kindje, ronde 1 na mk, 5 februari 2020 uitgerekend

Zwanger augustus (1)
    :rolleyes:Nanne92, 26jaar, 1e kindje, ronde 4 sinds mmm, uitgerekend ?

:rolleyes: Visje62 , 33 jaar, 1e kindje, ronde 15 (1e iui), 7 mei 2020 uitgerekend

Sterretjes ⭐️
    :( MamaSelina (april)

WILJE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)

5. myka27

myka27 Fanatiek lid

6 sep 2012
    3.675
    2.325
    113
    Dames het lijstje even aangepast :)
    Mijn NOD een dagje verschoven en de dames die niet meer actief zijn verwijderd :rolleyes:

RM1996, PixieDust en Visje62 vinden dit leuk.
  6. Sara190

Sara190 Fanatiek lid

29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw
    Och ik zie dat ik nog geen update aan jullie heb gegeven! Komt omdat ik op andere topics ook zit haha..

Nou gisteren terug plaatsing gehad..

12 embryo's..en de beste is terug geplaatst...!!

Ik kon er nie echt van genieten omdat me lichaam zo op is en nog steeds geen ontlasting heb gehad..had namelijk sinds di avond enorm lasr van obstipatie en bn gisteren 2x flauwgevallen in de wc doordat k moest persen kwam wrs druk op me buik en dee onwijs veel pijn! En kwam nog niks uit..zat helemaal vast pff over het invriezen hoor ik nog..moet vrijdag zowiezo voor bloedprikken en echo controle dan kan de arts in dossier kijken...want ik ben afgelopen dinsdag met spoed naar het zh gemoeten voor bloed prikken en echo omdat k onwijs veel pijn had in me buik..had zondag de puntie gehad..bloed was goed..en echo toonde wat vocht en vergrote eierstokken..arts zei dat k rustig aan moet doen..ik doe te veel werk fulltime en huishouden etc..dus meteen naar hujs gegaan en situatie op werk uitgelegd..deze week voorlopig thuis en rusten..

PixieDust vindt dit leuk.
  7. Sara190

Sara190 Fanatiek lid

29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw
    En eindelijk heb ik gi avond ontlasting gehad! Me man had nog bisacodyl zetpil thuis liggen hij had vroeger een x obstipatie. Dus ik meteen op internet zitten zoeken of het geen kwaad kon, maar gelukkig niet. En wow wat een wonder middel!!! Pfff deed onwijs veel pijn nog steeds met persen maar het is eruit. Man man wat heb ik toch veel pijn geleded de afgelopen dagen..zoveel pijn tot flauwvallen toe en dat ik er op de grond gwn mee lag pff..ik kan nu eindelijk echt me rust nemen en broeden zonder zoveel pijn! Buik is beetje gevoelig maar veeel minder als toen!

Nu kan ik blij zijn!! Jeeeeeeej 12 embryoswoehoeeeeeee!!!! De beste A kwaliteit is terug geplaatst! Die zou tg moeten plakken ik hooo het zoo!!!!!!!

8. Visje62

Visje62 Fanatiek lid

10 okt 2018
    1.834
    1.323
    113
    Vrouw
    Jeetje @Sara190 wat een verhaal. Wat naar om je zo te voelen.. gelukkig ben je het nu kwijt, al heb je veel pijn gehad. Maar even lekker rustig aan doen.
    Maar wat fijn dat de terug plaatsing is geweest. En 12 embryo's klinkt goed.
    En a kwaliteit klinkt ook goed. Is dat het best haalbare? Zou super zijn. Ik hoop zo op een plakker voor je. 20 november dsn nod?
    Bijna gelijk met @myka27 en @Spectre spannend weer voor jullie hoor. Wat zou het leuk zijn gewoon alle drie op roze te gaan deze maand.

En hoe gaat het met de zwangere dames?

Hier eergister bijna flauw gevallen. Werd opeens zo licht in mijn hoofd. Duurde ook wel even voor het gevoel weg trok en ik weer rechtop durfde te zitten. Toch maar even goed om denken dat ik altijd wat te eten mee heb en op tijd eet.
    Maar ook wat leuks, 29 november gaan we een geslachtsbepaling echo doen. Kijk er zo naar uit. We nemen de oma's mee.

9. Sara190

Sara190 Fanatiek lid

29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw

Heey !!

Ya A kwaliteit is het beste! Je hebt A, B en C..

Ja ik doe lekker rustig aan kan nu lekker gaan broeden...hopelijk overleeft me embryotje !!

Officieel 22 nov..maar ik ga idd de 20ste wel testen.. zo spannend!!!

10. PixieDust

PixieDust Bekend lid

12 mrt 2019
    537
    493
    63
    Vrouw
    @Sara190 wauw wat klinkt dat goed allemaal! Ik hoop zo voor je dat je deze maand een positieve test in handen heb. Misschien een gekke vraag? Maar ik heb wel eens pp tv gezien, van kennissen gehoord of ergens gelezen dat ze met zoiets ook gelijk kunnen zeggen of het een jongetje of een meisje is, ivm chromosomen ofzoiets. Kan het ook mis hebben hoor, maar ik was benieuwd :)

@Visje62 vervelend van het duizelig zijn. Eventueel je bloeddruk in de gaten houden. Vriendin van mij heeft een lage bloeddruk en moet veel zout eten zegt ze. Maar wel heel leuk dat je die echo krijgt! Ik ben zo benieuwd wat je kleine spruit zal worden :D

Ik hierzo wachtend op een bevalling, hopen dat het heel snel komt. Ik word a.s. maandag gestript, dan ben ik 38 weken. Probeer ook alle middeltjes om het eventueel op gang te helpen. Mocht het niet werken vind ik het ook prima, vind het wel leuk om ermee bezig te zijn :)

11. Sara190

Sara190 Fanatiek lid

29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw

Woow je bent er bijna meis!!! Zet m op!!

Ik heb geen idee over geslacht is mij niks gezegd haha..eerst maar eens een positieve test in handen krijgen..o_O

12. Visje62

Visje62 Fanatiek lid

10 okt 2018
    1.834
    1.323
    113
    Vrouw
    @Sara190 zeker het belangrijkste. Gek genoeg was ik ook heel lang niet met het geslacht bezig. Nu word ik toch wel erg nieuwsgierig nu de echo datum vast staat. Maar jij eerst maar eens een positieve test. Dan juich ik met je mee!

@PixieDust bloeddruk was vorige controle heel goed. Weet niet hoe snel dat kan veranderen. Hou wel al erg van zout eten.. chipsmonster:oops: Maar denk dat ik die dag gewoon te weinig gegeten had. Toch wat sneller eten nodig nu merk ik. Is mn hoofd nog niet op ingesteld. Nu altijd sultana's in mn tas. Al moet ik die na vandaag weer even er in doen haha.

13. Sara190

Sara190 Fanatiek lid

29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw

Woow jij bent ook al 14 weken..man man wat gaat dat dan snel maar voor mij gevoel gaat alles nu zo langzaam haha.

Altijd iets bij je hebben idd!

14. PixieDust

PixieDust Bekend lid

12 mrt 2019
    537
    493
    63
    Vrouw
    @Sara190 zeker weten. Dat is het belangrijkste! Maar ik dacht dat een keer gezien/gehoord te hebben. Dat ze in de cel dat al konden zien wat het geslacht zou zijn. Maar niet dus :). Belangrijkste is dat dit kindje goed blijft zitten!

15. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.907
    18.700
    113
    Vrouw
    Hard duimen voor jou @Sara190 gun het je zo!!

@PixieDust succes met de laatste loodjes!! Komt goed. Hopelijk helpt het strippen.... bij mij kwam het meteen op gang na het strippen, maar ik was toen al door de 41 weken..

@Visje62 doe je rustig aan meid, en idd iets van eten mee in je tas voor het geval dat. Leuk geslachtsbepaling :) ben benieuwd wat het wordt

Visje62 en PixieDust vinden dit leuk.
  16. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.907
    18.700
    113
    Vrouw
    Hier laatste weken veel down en depri. Soms denk ik dat ik beter niet op het forum kan komen om er minder mee bezig te zijn, maar geen idee of dat echt zal helpen.
    Ik zit er momenteel behoorlijk doorheen, werkt ook niet mee dat m'n man op belangrijkste momenten niet meewerkt (iets met geen zin op vruchtbare dagen)
    Ik word er zo nijdig van dat ik er zelf van schrik. De seks is al lang niet spontaan meer, merk dat ik niet lang meer zo kan doorgaan. De relatie gaat eronder lijden..
    Dan is het de knoop doorhakken wat gaan we doen? Ziekenhuis weer bellen of maar aan de pil de wens opgeven:( ik weet het gewoon ff niet meer zo goed.
    Sorry voor dit geklaag.. :|

17. PixieDust

PixieDust Bekend lid

12 mrt 2019
    537
    493
    63
    Vrouw
    Je hoeft geen sorry te zeggen. Dat geklaag, wat niet zo zeer geklaag is, mag altijd.

Kan mij onwijs voorstellen dat je daar enorm pissig van wordt. Zeker als je al zo'n lange tijd bezig bent en al naar het ziekenhuis bent geweest voor hulp, dan zou je ook wel wat meer steun van je man verwachten. Als hij 1x geen zin heeft kost het je weer 30 dagen, iets waar hij misschien een stuk minder mee bezig is.

Misschien werkt het om niet aan te geven wanneer je vruchtbare dagen zijn en hem gewoon rond die dagen te verassen? Snap dat je daar ook niet altijd op zit te wachten.

Ik zou gewoon aan de bel trekken bij het ziekenhuis. En als die artsen nog zo moeilijk doen gewoon in een ander ziekenhuis om advies vragen. Kan toch niet zo zijn dat je jaren moet gaan aan tobben terwijl andere wel na 1 jaar al terecht kunnen.

Succes meid, en je hart luchten mag altijd

18. myka27

myka27 Fanatiek lid

6 sep 2012
    3.675
    2.325
    113
    Jeetje meiden wat een pittige verhalen lees ik hier
    @Sara190 wel nu hopelijk een plakkertje in je
    Ik zal keihard duimen

@Visje62 pas je goed op jezelf meid

@PixieDust oehhhhh wat spannend.... nog maar even en je mag kennis gaan maken met jullie mannetje ❤️

@Spectre hele dikke knuffel voor jou meissie

PixieDust en Visje62 vinden dit leuk.
  19. Visje62

Visje62 Fanatiek lid

10 okt 2018
    1.834
    1.323
    113
    Vrouw
    Gooi dat er hier lekker uit. Wie weet nog meiden met tips en die het gevoel kennen. Of gewoon kmdat het lekker oplucht.. Dat het spontane er wat af gaat als je gepland te werk gaat, is ook niet altijd leuk. Het gevoel van nu moeten we kennen wel meer meiden hier denk ik zo.
    Doen jullie het ook elke dag rond die tijd? Anders even iets minder vaak en om de dag of 2 dagen, dan is het misschien minder een moetje en kan je het wellicht nog eens heel romantisch maken ofzo. Beetje gezellig of speciaal maken heeft het voor ons toen wel weer wat leuker gemaakt.
    En anders misschien even een maandje (of langer wat maar goed voelt) er niet bewust voor gaan een idee? Even pauze van het moeten en dan misschien ook even van hier? Even proberen het een beetje los te laten voor zo ver dat lukt.. Wie weet doet die rust je wel even goed. En jullie relatie en komt het enthousiasme dan weer terug.
    Zijn maar wat ideetjes hoor. Doe vooral wat voor jou goed voelt. Maar pas goed op jezelf meid. Snap zo dat je er even flink doorheen kan zitten, ook dat mag.
    Maar bij het ziekenhuis aangeven dat je er doorheen zit mag ook. Wie weet helpen ze je dan sneller verder en ben je straks de gelukkigste vrouw op aarde. Vergeet ook niet dat dat nog steeds kan. Pas goed op jezelf meid!

20. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.907
    18.700
    113
    Vrouw
    Het gaat weer beter hoor ! :) had ff een baal dag geloof ik.
    Gister leuk feestje gehad, was fijn om wat afleiding te hebben na alle gebeurtenissen van afgelopen week. (Veel gezeur op het werk en m'n vader heeft nog in het ziekenhuis gelegen)

Op het moment voel ik me weer wat positiever. Het voelt alsof m'n eisprong eraan komt, denk vannacht of morgen.. heb zo'n zeurende pijn onderin m'n buik, en dat vind ik wel positief want zit nu 'pas' op cd14... zou mooi zijn als eitje wat vroeger is (hopelijk lf dan ook wat langer)
    Gebruik sinds deze ronde extra vitamine b12, geen idee of het toeval is of dat het daarmee te maken heeft

Visje62 en PixieDust vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina