Vandaag echo gehad.. zondag terugplaatsing.. en moet donderdag beginnen met Utro 3x per dag 200mg.. Baarmoederslijmvlies was 6.8 dus ze zek goed..moet ook ng doorgaan met estradiol.. Zo spannend weer pff
Thanks!!!! Ik hoop het echt zo... 29 jan ben ik jarig, ohhh wat zou dat toch een mooi cadeau zijn!!! Dan denk ik soms nee zal vast niet lukken zo veel geluk heb ik niet
Hier vandaag bij de ha geweest Er zal een doorverwijzing in orde gemaakt worden voor de fertiliteits arts, dan kan ik bij de volgende ronde een afspraak gaan inplannen.
Ik wacht ronde 18 nog af en dan ga ik terugbellen naar het ziekenhuis.. 1,5 jaar alweer pfoee. Hopelijk zijn wij nu snel aan de beurt @myka27 @Sara190
Ach meiden, jullie geduld wordt wel op de proef gesteld. Vond het bij ons met 15 maanden al te lang duren, maar dan mag ik niet klagen. Doe ik nu sowieso niet. @Sara190 dat zou toch het mooiste cadeau ooit zijn? Ik duim nog een paar weken door. Goeie maand om jarig te zijn. Hier de 21e. @myka27 en @Spectre groot gelijk. Spannend, maar wie weet helpt het jullie verder. Ik ben zo blij dat wij destijds die stap hebben gezet. En met succes! Jullie ook zo gegund.
Goed gaat het! Vandaag 39 weken, heb en mag niet klagen. Net nog op controle geweest, mannetje maakt het goed ligt nog volledig ingedaald nog voldoende vruchtwater, bloeddruk blijft ook goed. Volgende controle is de 16e dan zijn we de uitgerekende datum alweer voorbij, dat vind ik wel een gek idee de 14e is toch wel een houvast met 41 weken en hij is er dan nóg niet gaan we het hebben over een inleiding. Denk zelf wel dat het nog even gaat duren maar we zullen zien! Hoe is het met jou?
Gek idee dat het zomaar zo ver kan zijn he.. Heb je niet wekelijks controle? Fijn dat alles nog zo goed is! Maar afwachten wanneer het gebeurt. In ieder geval alvast heel veel succes als het zo ver is. Hier vandaag de eerste muur in de baby kamer geschilderd. Lekker een weekje vrij genomen om daar aan de slag gegaan. Maar alles zat vandaag zo tegen dat ik om niks in huilen uit kon barsten. Iets met hormonen? Merkte dat ik deze week echt even nodig heb om bij te komen. Maar blij dat ik net wat energie hervond en zomaar een muurtje wit had. Kan ik daarna alle kleuren gaan doen en de leuke verschillen gaan zien Verder gaat het goed. Hierna nog 1 week normaal werken en vanaf de week erna max 4 uur op een dag ivm bekken en ze me geen lichter werk kunnen bieden. Denk dat ik dan wat meer energie over houd. Buik gaat nu ook echt hoger zitten en groter worden. Maar voel me goed verder.
Jaa heel gek! Mn “klusjes” raken ook op jawel! We mogen iedere week op controle komen en nog even spieken op de echo ohh heerlijk het klussen in de babykamer! Wat gaan jullie doen? Alleen verven? soms kunnen de hormonen even de overhand nemen, vooral aan toegeven anders stapelt het zich op en komt het eruit wanneer dat het teveel is en dat is niet fijn. Wel lekker dat je ondanks dat toch nog een muurtje gewit hebt gekregen! Hopelijk geeft het minder werken al verlichting! Heb je veel last van je bekken?
Lekker bezig Fijn dat je je goed voelt, maar wel om jezelf blijven denken. Goed dat je straks wat minder gaat werken, energie is juist zo belangrijk
Heb er vandaag ook maar aan toegegeven. Tranen rolden al over mn wangen omdat ik dingen niet kon vinden haha. En nu kan ik er weer ok lachen. En erg blij dat begin er is. Muur zelfs 2x gewit. Kan er morgen kleur op. Ga alle muren schilderen en op de langste muur een creatief projectje. Foto's volgen wel even als het klaar is. Ooit na een snowboard ongeluk last van mijn bekken gehad en wat verwaarloosd (stuitje stuk dacht dat het daar van kwam). En altijd zwak punt gebleven, maar al jaren geen last van gehad. Tja nu komen dat soort zwakke punten en juist in dat gebied naar boven. Kijk dus wel uit naar wat minder werken. Gelukkig zijn ze daar makkelijk in. Merk het nu vooral als ik te lang werk (veel tillen en bukken). Lekker dat bij jou de klusjes klaar zijn. Vlucht tas staat al klaar neem ik aan? Erg benieuwd wanneer ik leuk nieuws lees hier!
Ben erg benieuwd naar je creatie! Lekker op je gemak doen, tijd genoeg! ☺️ Oei, dat klinkt niet mals, jaa nu met de zwangerschap wilt dat wel opzetten bleh, maar nu geen extra therapie nodig bij een fysio? Jeetje gaat dat toch wel al snel hoor je bent al over de helft!! jaa ligt klaar, moet alleen nog de last-minute spulletjes in. Maar het voornaamste (mega tshirt, babykleding en kleding na afloop) zit er in. Normaal pak ik niks minimalistisch in maar nu had ik echt zovan de kleding van de kleine vind ik haast belangrijker dan mn eigen kleding Ik ben ook erg benieuwd wanneer hij zich gaat melden, mn vriend is het wachten meer dan zat