Nee nog helemaal niets het gaat nog goed hier! Zijn ook nu echt met de dag nieuwsgieriger aan het worden hoe is het met jou?
Oh zo spannend gelukkig gaat het goed dat is het belangrijkste maar binnen nu en 2 weken heb je je wondertje in je handen WAUW. Hier al wel wat ontsluiting (3cm)en ingedaalde baby , maar dat zegt niet zoveel. Wel wat rommelen soms maar geen consequente weeën dus we wachten met spanning af. Ik heb er wel zin in dat wel ik ben ook heel erg benieuwd
Jaa dat vind ik wel echt nog een gekke gewaarwording! Omdat het nog zo goed gaat heb ik zoiets van ohh laat ‘m nog maar even zitten, wellicht ook dat ik dit denk voor de spanning hihi.. Oh wauw al 3cm!! Verwachten ze/jij dat hij eerder komt of dat toch niet?
Dat is het ook daar heb je 9 maanden naar toe geleefd en dan EIN DE LIJK is het zover . Is ook wel spannend hoor vind ik ook wel mijn partner moet nog 3 kwartier rijden... Wij verwachten zelf wel dat hij eerder komt als 40 weken, maar aan de andere kant kun je met gemak met 3cm de 40 weken halen.. Dus in principe zegt het niet zoveel tenzij er weeën bij gaan komen. Maar de 3cm is eigenlijk meer door een beetje rommelen. Alhoewel wij onze hoop zetten op zaterdag of zondag. Dus dat zal dan wel niet haha
@MamaSelina voor jou wordt het ook al spannend zeg, komt al dichtbij. Benieuwd wanneer ik hier weer een baby nieuwtje kan lezen.