Hier geen 40 weken dansje maar een 40 weken waggel het is nog allemaal rustig dus denk dat hij vandaag zn entree niet zal maken. donderdag hebben we een controle bij de VK en dan zullen ze ook kijken of er al ontsluiting is en evt kunnen strippen. Tevens is er ook al een afspraak gemaakt voor in het ziekenhuis volgende week dinsdag met ctg en afspraak bij de gyn. Stiekem hoop ik dat ik niet hoef worden ingeleid maar we zien wel!
Zo benieuwd steeds of je nog door waggelt of dat je kleintje er al is (of onderweg). Maar ik lees het vanzelf En anders morgen controle..
Ik waggel nog door. Heb wel snel last van harde buiken maar dat heb ik al langer dus eigelijk niets nieuws ben zo benieuwd morgen of er iets van ontsluiting is of nog alles potje dicht
Tip, ga kolven en tepels stimuleren, dat hielp bij mij . Ik kreeg van tepels stimuleren harde buiken en met kolven voelde ik heel mijn baarmoeder samentrekken. Die nacht braken mijn vliezen
Helaas geen ontsluiting dus ook geen strippoging, zondag mag ik bellen zodat ze thuis komt voor hopelijk een nieuwe poging mét succes.. verder wachten we het maar af
Neeeeeeeee stom stom stom. Flink glas wijn inschenken en heel veel chocola eten en na deze teleurstelling hopelijk weer met een beetje frisse moed door. Het kan soms zo lang duren
Neee nogsteeds geen babynieuws! Wel zojuist gestript geworden, had 1cm ontsluiting en bmm goed verweekt. Had sinds vrijdag wat voorweeën en slijmverlies maar afgelopen nacht toch nog goed geslapen dus was wel blij dat het niet voor niets was. Nu sowieso afwachten of het nu wel opgang gaat komen, anders as dinsdag afspraak bij de gyn voor evt inleiding
Spannend!! Zojuist pas gestript? Voel je al iets? Haha beetje voorbarig misschien zo snel. Maar toen ik gestript werd bij 41+3 begon het direct toen ik thuis kwam van de verloskundige. Ik hoop voor je dat het effect heeft
Ohh dat geeft hoop! Nee ze is aan huis geweest voel heel af en toe wat druk en een drukke baby, lig nu ook wel relaxed op bed.
Duurt lang Hoe was het strippen? Hoop dat het zijn werk gauw doet en we hier snel leuk baby nieuws lezen. Mocht het nog op tijd zijn: heel veel succes, you can do it
Strippen viel reuze mee! Had het pijnlijker verwacht! Heb nu wel meer druk in mn onderbuik maar niks regelmatigs ofzo dus we wachten het geduldig af
Meiden 12 DPO en 7 dagen na TP.. vanochtend vroeg rond 08:00 uur getest.. Geen kwalen verder alleen keelpijn sinds 2 dagen.. Kan dit een echte streepje zijn?? Kan die zo licht en ver zijn??