❤️Gezellig NOD 2019 groepje, tot we allemaal op roze gaan ❤️

Discussie in 'NOD forum' gestart door myka27, 3 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RM1996

RM1996 Fanatiek lid

15 feb 2019
    2.035
    2.386
    113
    Vrouw
    Ja absoluut een fijn belletje! Vooral ook nog even voor het weekend! De predictor ziet er echt mooi uit.
    gefeliciteerd lieverd! Het is gelukt! ❤️

Visje62 vindt dit leuk.
  2. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.837
    18.580
    113
    Vrouw
    @Sara190 nare mensen met zulke reacties. Het is indd lastig, omdat je geen predictor hebt om te vergelijken. Maar je bent hoe dan ook zwanger! De test ziet er prachtig uit.
    Heb je nog sensitesten?? Dan zou ik het daarbij houden om de oploop te checken

Visje62 vindt dit leuk.
  3. Sara190

Sara190 Fanatiek lid

29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw

Yaa heb ik, ik sla morgen echt echt echt over! Zondag allebei ? En ik zal alleen maar hier wel posten, aan de andere topics heb ik niet veel aan, als ik teveel spam dan moeten jullie het zeggen, sorry!!! Ik kan het gewoon nergens anders kwijt, niemand weet het verder.. jullie zijn de enige met wie ik het kan delen vandaar! Nogmaals sorry voor al mijn reacties!!

4. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.837
    18.580
    113
    Vrouw
    Geeft niks meis, ik snap je onzekerheid.
    Beste is om telkens met dezelfde urine te testen (bijv iedere 1e urine) en met dezelfde testen + een dag ertussen laten.
    Hcg stijgt niet heel veel met een dag, dan is het lastig de oploop te zien. Als je er telkens een dag tussen zou laten dan zie je het beter of het oploopt/ afloopt of gelijk blijft.
    Sterkte met afwachten meis, hopelijk zondag een mooie duidelijke test

Sara190 vindt dit leuk.
  5. Sara190

Sara190 Fanatiek lid

29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw

Dankjewel schat!! Zal zondag wat van me laten horen ;)

Spectre en Visje62 vinden dit leuk.
  6. Visje62

Visje62 Fanatiek lid

10 okt 2018
    1.834
    1.323
    113
    Vrouw
    @sara1983 precies wat RM zegt. 100% mee eens. Er zit niet zomaar hcg in je lichaam, alleen als er een klein kuikentje zit:)
    En op zo'n forum kan iedereen zomaar vanalles reageren (ja wij dus ook, ik weet het), dus idd lekker verpleegkundige aanhouden, die weet waar ze het over heeft. En de ene test is ook de andere niet qua kleur. Zolang er een streep te zien is ben je zwanger ook als die licht is, werd mij destijds door het ziekenhuis verteld. Ik wil zo graag dat je super blij kan zijn en die onzekerheid na zoveel tijd achter je kan laten. Dat is je zo enorm gegund. Hoop dat je gauw voor een echo mag en een kloppend hartje ziet. Dat is de allermooiste bevestiging als je mij vraagt.
    Maar stom dat je dan zo'n reactie krijgt die je onzeker maakt.

MamaSelina vindt dit leuk.
  7. Visje62

Visje62 Fanatiek lid

10 okt 2018
    1.834
    1.323
    113
    Vrouw
    Dat lijkt me ook wel fijn, iemand die wat ervaring heeft en niet pas afgestudeerd is zeg maar. Zeker bij de eerste. Gaat bv geven goed?
    Een beetje geel is normaal toch net na geboorte of niet qls dat nu nog komt? Kraamverzorgster zal het vast goed in de gaten houden.
    Oh en dan die hielprik, die schijnt al zo naar te zijn. Arm kind, en dan ook nog zo lang er over doen. Kon je dat als mama wel aan zien? Maar de stembanden doen het dus goed;)

8. Visje62

Visje62 Fanatiek lid

10 okt 2018
    1.834
    1.323
    113
    Vrouw
    Meid je mag hier alles kwijt. En als er 1 moment is dat je dat misschien het hardste nodig is.. Ik leef in ieder geval heel erg mee, dus ik zeg lekker blijven spammen. Sorry is echt niet nodig.
    Zou idd zondag lekker beide doen. Zie je vast een duidelijke oploop!

9. RM1996

RM1996 Fanatiek lid

15 feb 2019
    2.035
    2.386
    113
    Vrouw
    Jaa is heel erg fijn! Klikt erg goed! BV gaat erg goed, hij hapt goed aan en drinkt erg goed! Het bekende melkdronken is hier ook een feit :roflmao:
    Jaa is zeker normaal maar wel iets om in de gaten te houden, vooral als hij suf wordt en geen plasluiers meer heeft maar dat is niet aan de orde gelukkig :thumup:
    Mama heeft zéker even op de tandjes gebeten :$:oops:

Visje62 vindt dit leuk.
  10. PixieDust

PixieDust Bekend lid

12 mrt 2019
    537
    493
    63
    Vrouw
    Geen sorry! Spam er maar lekker op los. Ik kijk juist iedere dag in spanning of je weer een berichtje heb geplaatst. Vind het zo leuk om te zien dat je testen oplopen.

En wat zag hij er donker uit!! Je bent harstikke zwanger. Tijd voor een feestje :D

Visje62 en Sara190 vinden dit leuk.
  11. PixieDust

PixieDust Bekend lid

12 mrt 2019
    537
    493
    63
    Vrouw
    @Sara190 en hcg is niet bij iedereen hetzelfde. Kan zijn dat bij mij meer hcg in mn bloed zit dan jij waardoor mijn testen met 13 dpo donkerder lijken dan bij jou. Als je testen oplopen dan kan je er zeker van zijn dat je zwanger bent.

En ga niet ieder dag testen na zondag (dat deed ik) soms waren ze de dag erna lichter en maakte ik mijzelf helemaal gek. Maar uiteindelijk heb ik nu wel een kuiken in mijn armen :)

Sara190 vindt dit leuk.
  12. Visje62

Visje62 Fanatiek lid

10 okt 2018
    1.834
    1.323
    113
    Vrouw
    @Sara190 En wat je wel mag doen na zondag... moeders voor moeders aanmelden. Zelf weten hoor. Maar ik vind het een mooi initiatief. En jij vast ook na je langdurige traject.

@Spectre hoe gaat het met jou??

Sara190 vindt dit leuk.
  13. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.837
    18.580
    113
    Vrouw
    @Visje62 het gaat hier wel hoor! Deze ronde maar afwachten, daarna hoop ik terug een afspraak te mogen maken in het ziekenhuis al hadden ze gezegd een jaar nog proberen. Ik trek dat niet, wij trekken dat niet. Laatste tijd veel frustraties gehad, ook naar elkaar toe.. dus ik hoop dat ze ons al eerder verder willen helpen, wellicht een hsg eerst om te kijken of de eileiders open zijn. Ach we zien het wel :)

14. Visje62

Visje62 Fanatiek lid

10 okt 2018
    1.834
    1.323
    113
    Vrouw
    Zie dat jullie 2 maanden na ons er voor zijn gegaan. Raar dan he dat wij wel na 15 maanden hulp kregen.. En na een jaar heb ik een hsg gehad ook. Maar dat heeft dan weer met kansen te maken.. En miss ook wel verschillend per ziekenhuis?
    Snap In ieder geval helemaal dat het frustraties oplevert en ook soms naar elkaar. Het levert gewoon stress op als dat wat je zo graag wil zo lang moet duren..
    Een hsg om uit te sluiten dat het daar goed zit (of weten waar je aan toe bent) zou ik lekker om vragen dan als je dat graag wil. Heeft ook als voordeel dat alles lekker door gespoeld is en je dan 2 of 3 maanden verhoogde kans op zwangerschap hebt. Altijd mooi mee genomen haha. Maar natuurlijk hoop ik dat deze ronde ook jullie geduld beloond wordt. Maar anders groot gelijk om eerder hulp te vragen. Maar laten we deze ronde met zn allen voor je duimen :thumup:

MamaSelina en Spectre vinden dit leuk.
  15. Sara190

Sara190 Fanatiek lid

29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw

Owjaaaaa dat ga k ckr doen! K

16. MamaSelina

MamaSelina Bekend lid

19 jan 2017
    625
    585
    93
    Vrouw
    Drogist / Manager
    @Spectre Ook jou is het dik gegund. Ik hoop dat ze jullie snel helpen en dat je 1 deze maanden de positieve test hebt die jullie verdienen. De aanhouder wint alleen is het geduld eens op.. zeker als er ook frustraties komen. Ik duim in ieder geval hard mee.

Spectre vindt dit leuk.
  17. Sara190

Sara190 Fanatiek lid

29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw

Helemaal mee eens!!!

Spectre en MamaSelina vinden dit leuk.
  18. Visje62

Visje62 Fanatiek lid

10 okt 2018
    1.834
    1.323
    113
    Vrouw
    @MamaSelina hoe gaat het met jou? Komt nu heel dichtbij! Alvast heel veel.succes als het zo ver is.

En @Sara190 het is zondag! De enige echte lang verwachte zondag. Tijd voor een feestje? Mag je het nu echt geloven? En mag ik je nu dan echt feliciteren?

19. MamaSelina

MamaSelina Bekend lid

19 jan 2017
    625
    585
    93
    Vrouw
    Drogist / Manager
    Ja het komt wel dichtbij maar niets meer dan rugpijn en een beetje gerommel dus we wachten nog rustig af, van mij mag het
    En onze dochter kan niet wachten zo sneu haha. Baby voor en na.
    We waggelen nog even door

En met jou?

PixieDust vindt dit leuk.
  20. Sara190

Sara190 Fanatiek lid

29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw
    Ik weet het nog niet..

Stom heb die early predictor ook nu gedaan terwijl k die andere in de middag had gedaan.. dadelijk ff naar kruidvat en in de middag nog een x testen...

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina