Ik zie oploop in de sensitest! En dat vind ik een positief teken! De predictor is nagenoeg gelijk, maar zoals je zegt, met verschillende urine (ochtend/ middag) dus misschien is dat de oorzaak. Ik ga duimen voor een goede afloop, maar zwanger ben je nu sowieso..♡ alleen net als met iedere zwangere zijn de eerste weken zó spannend en onzeker. Je kunt alleen afwachten en proberen te vertrouwen dat het goed gaat.
Is niet stom joh is heel begrijpelijk. Ik heb zelf zoveel testen versleten En meid.. Je verliest geen bloed En je test is mooi. Je bent zwanger. Garantie kan helaas niemand je geven. ♡ en ik duim met je mee dat je bij 6 weken een prachtig kloppend hartje te zien krijgt en alles voorspoedig mag verlopen. En als testen je rust geeft gewoon doen.
Onderste sensitest van vandaag? Loopt mooi op hoor! Ik zeg je mag blij zijn en een feestje bouwen vandaag. Trouwens.. Kijk over een half uur nog eens als die droog is. De eerste predictor is natuurlijk al opgedroogd. Denk dat die van vandaag straks minstens zo donker is. En zwanger ben je idd sowieso met zoveel dubbele strepen. Dus heb vertrouwen dat het goed gaat, wat meestal zo is. Het mag Morgen lekker zh bellen dan heb je des te sneller een echo. En ik zou zeggen lekker aangeven dat je zo onzeker bent wie weet doen ze het dan heel snel. En anders gewoon letterlijk om vragen. Is zo leuk die eerste echo!
Thanks!! Yaa voor nu ben ik gwn zwanger en hoe het afloopt weet niemand.. en nee ik verlies idd geen bloed en test is niet te licht gelukkig.. We zullen het over paar weken zeker weten!
Hopelijk een plakkertje en hopen volgen er meer.. pff ben woensdag jarig.. wat een mooi cadeau voor nu!!
@Sara190 was bericht nog aan het aanpassen want te snel geplaatst. Staat dus nog een stukje onder. Maar ik doe het nu gewoon vol overtuiging. GEFELICITEERD meid, je bent hartstikke zwanger! Kuikentje onderweg joehoeeee
Zou gewoon vragen hoe snel dat kan. Bij mij was dat met 7 weken en 4 of 5 dagen. Veel beter dan pas met 10 of 11 weken. Voor je eigen onzekerheid dan he. Gewoon lekker om zeuren
Yaaa Weten jullie wan ik CB weer kan testen? Wan die 2-3 kan aangeven? Ik heb de eerste afgelopen woensdag getest die gaf 1-2 aan..
Cb telt vanaf eisprong zeg maar. Zou dus vanaf vandaag net 2 aan kunnen geven. Zou ik voor de zekerheid even wachten. Want bij de een gaat hcg aanmaak sneller dan bij de ander. En genoeg onzekerheid gehad nu. Even opgezocht: onze iui behandeling was 15 aug en op 1 sept heb ik een cb test gedaan die 2-3 weken aangaf.
Pff ik hoor nu allerlei verhalen over buitenbaarmoedelijk zwangerschap dat me testen daarop passen pff Ik wordt egt helemaak gek sorry dames